Je hoeft niet meer te bellen om kamer of show te reserveren. Dat is veranderd, je kan nu online boeken als je de reward hebt aangeschaft.PSVwally schreef:je moet sowieso bellen om de MyVegas reserveringen te bevestigen, volgens mij kan je dan bij de 2e reservering gewoon vragen of je ze kan koppelen. En dan kan je direct vragen of je die 3e nacht er zelf bij kan boeken.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas (computerspel) - deel VI
Re: MyVegas (computerspel) - deel VI
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Als je inchecked kan je aan de balie vragen de drie nachten aan elkaar te koppelen. Geen enkel probleem. Alleen kan het wel zijn dat je elke dag langs de balie moet om je sleutel te vernieuwen. Dat hadden wij vorig in de Mirage bij onze gratis nachten.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Hoe komt dat jij $43,5/pers hebt moeten betalen voor de geredeemde tickets? Bij de conditions voor het redeemen van een ticket voor KA zie ik namelijk dit staan:KUCO schreef:De geredeemde tickets kwamen op $43,5/pers en het apart bestelde op $75,21/pers + $12,3/pers service and delivery fees.
'All tickets subject to a $12,95 per ticket service fee and $15,00 online booking fee.'
Niet dat het zoveel verschil maakt, maar toch

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Hoppla , 2 x nacht new york new york
En 2x een ticket KA geboekt overigens totaal gratis geen bookingskosten ed.
Heeft er iemand nog tips voor boekingen met de reta vd punten minimaal 80000 per account over.
Iemand ervaringen met diners en/of ontbijt rewards?
En 2x een ticket KA geboekt overigens totaal gratis geen bookingskosten ed.
Heeft er iemand nog tips voor boekingen met de reta vd punten minimaal 80000 per account over.
Iemand ervaringen met diners en/of ontbijt rewards?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Nu snap ik het niet meer, de een moet wel service kosten betalen de ander niet. Vorig jaar was het nog gewoon gratis.
Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Hoe doen jullie het buffet van Aria redeemen.
Gewoon tussen 20:00 en 21:00 uur continue op refresh drukken?
Ik heb deze namelijk nog nooit boekbaar gezien.
En nog een vraagje over het buffet van GVR, kan je er daar 2 van kopen op 1 account?
Dus dat je met 4 gaat eten.
Of mag je alleen 2 verschillende aankopen doen per 24 uur?
Gewoon tussen 20:00 en 21:00 uur continue op refresh drukken?
Ik heb deze namelijk nog nooit boekbaar gezien.
En nog een vraagje over het buffet van GVR, kan je er daar 2 van kopen op 1 account?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
ter info.
gisteren 2x kamer via my vegas geredeemt en een losse nacht geboekt
2x toegangskaarten voor KA geredeemt.
ik heb voor de zekerheid gebeld om te checken of alles goed geboekt was en om te zorgen dat we gewoon 3 nachten in de zelfde kamer konden blijven.
Was helemaal niet nodig zo verzekerde de man aan de telefoon.
bij aankomst van het hotel met alle info even langs de balie gaan en zeggen dat we 3 bookings hebben (2x myvegas en 1x normaal) en dat we in 1 kamer willen blijven.
wat betreft KA er staat op je reserveringsbevestiging welke stoelen je hebt geboekt.
in ons geval netjes naast elkaar.
de man telefoon verzekerde me dat alles gewoon via Mlife geboekt kan worden.
bellen is dus niet meer nodig
gisteren 2x kamer via my vegas geredeemt en een losse nacht geboekt
2x toegangskaarten voor KA geredeemt.
ik heb voor de zekerheid gebeld om te checken of alles goed geboekt was en om te zorgen dat we gewoon 3 nachten in de zelfde kamer konden blijven.
Was helemaal niet nodig zo verzekerde de man aan de telefoon.
bij aankomst van het hotel met alle info even langs de balie gaan en zeggen dat we 3 bookings hebben (2x myvegas en 1x normaal) en dat we in 1 kamer willen blijven.
wat betreft KA er staat op je reserveringsbevestiging welke stoelen je hebt geboekt.
in ons geval netjes naast elkaar.
de man telefoon verzekerde me dat alles gewoon via Mlife geboekt kan worden.
bellen is dus niet meer nodig
Ik heb nog een oude reward voor Ka, als ik straks voor mijn man één bestel staan die kosten er wel bij.ina schreef:Nu snap ik het niet meer, de een moet wel service kosten betalen de ander niet. Vorig jaar was het nog gewoon gratis.
Dit hangt denk ik af of je nog een oude reward hebt.
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Hoeveel je er mag kopen van 1 reward kun je lezen in de voorwaarden van die reward.Marjolijne schreef:En nog een vraagje over het buffet van GVR, kan je er daar 2 van kopen op 1 account?
Daar staat ook bij het buffet van GVR: this reward is limited to 1 per myVEGAS player.
Je tweede vraag heb ik op de afgelopen paar paginas al een paar keer beantwoord: je mag geen rewards weggeven.
Dus met z'n vieren eten op 2 rewards van 1 account mag nooit.
De enige manier om met z'n vieren gratis te eten is als twee van de vier een account hebben en allebei een reward voor 2 personen kopen (voor henzelf en een gast). Ook dit staat in de voorwaarden van de rewards: offer is non-transferable.
Aan allen met vragen over rewards op dit topic: Er zijn hier meestal wel mensen die je vraag kunnen beantwoorden, maar er verandert vaak iets bij myVEGAS, dus de beste informatie haal je echt altijd uit de voorwaarden van de rewards. Hoe je vervolgens een reward redeemt staat dan in de mail die je na aankoop van die reward krijgt.
Laatst gewijzigd door PSVwally op 06 feb 2016, 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: laatste alinea is wel een belangrijk punt, dus even dik gemaakt
Reden: laatste alinea is wel een belangrijk punt, dus even dik gemaakt
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Welke MyVegas acties zijn per dag het meeste handig en om punten te verzamelen?Hein87 schreef:Inderdaad. Wij hebben het slechts 2-3 maandjes gespeeld en toch mooi 200 dollar uitgespaard in Las Vegas en dingen gedaan die we anders het geld misschien niet waard vonden (Secret Garden, Shark reef). Alles wat gratis is, was toch maar mooi meegenomen
Ik lees zaken als Facebook, app, free spins, opbouwen van de strip.
Wat ik nu doe is:
1. Inloggen op de app - een paar keer gratis spin.
Ik zie dat ik ineens 50.000 LP's meer heb dan vrijdag
Jullie ook ineens veel meer punten? Ik was al bang dat ik de LP's voor een nacht Mirage terug had gekregen, maar die staat nog steeds confirmed in mijn Mlife-account.

Jullie ook ineens veel meer punten? Ik was al bang dat ik de LP's voor een nacht Mirage terug had gekregen, maar die staat nog steeds confirmed in mijn Mlife-account.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Dat had ik vorig jaar ook een paar keer zelfs en op beide accounts ineens 30k LPs erbij waar ze vandaan komen geen idee maar vond het wel prima xD
Had het trouwens deze maand ook met mijn Totalreward credits van socialrewards. Had er 5000 gecailmt (50$) maar kreeg er 10.000
Had het trouwens deze maand ook met mijn Totalreward credits van socialrewards. Had er 5000 gecailmt (50$) maar kreeg er 10.000

Interessant!
Ik hoop dat ze erop blijven staan, en niet ineens morgen weer weg zijn
Ik hoop dat ze erop blijven staan, en niet ineens morgen weer weg zijn

Op mijn account kreeg ik geen 40 000 extra chips en op die van mijn man wel ivm het double points weekend.
Komt dit dan omdat ik al verder in het spel ben?
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Bedoel je de 40.000 via notifications? Waar je dan op kan klikken?
Ik heb het idee dat niet iedereen dezelfde acties krijgt en dit volledig willekeurig gaat, ligt niet aan hoever je bent in het spel.
Ik heb het idee dat niet iedereen dezelfde acties krijgt en dit volledig willekeurig gaat, ligt niet aan hoever je bent in het spel.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ja Suzie dat zijn speel chips die krijg je afhankelijk van je level volgens mij (en vast nog wel wat andere dingen) Waar ik en Ginny het over hadden waren de gouden LP's
Ik ben level 57 en ik kreeg hem ookSuzieQ schreef:Op mijn account kreeg ik geen 40 000 extra chips en op die van mijn man wel ivm het double points weekend.

[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Weet iemand toevallig wanneer de rewards "vernieuwd" worden ? In 2013 was dat telkens om 16.00 nederlandse tijd, maar volgens mij is dat niet meer.
Ik wil graag de helicoptervlucht naar de Grand Canyon boeken voor 1000.000 LP's, maar moet ik dan wachten tot die 90 dagen voor de echte vluchtdatum of kan ik die nu nemen en dan binnen 90 dagen een afspraak maken ?
Ik wil graag de helicoptervlucht naar de Grand Canyon boeken voor 1000.000 LP's, maar moet ik dan wachten tot die 90 dagen voor de echte vluchtdatum of kan ik die nu nemen en dan binnen 90 dagen een afspraak maken ?
Aha ik dacht dat jullie het ook over de chips hadden.bastiaan76 schreef:Ja Suzie dat zijn speel chips die krijg je afhankelijk van je level volgens mij (en vast nog wel wat andere dingen) Waar ik en Ginny het over hadden waren de gouden LP's
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten