Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas (computerspel) - deel VII

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
cookiemon100
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door cookiemon100 »

maar werkt dit ook als ik met mijn nep account een buffet hebt gekocht en met mn eigen account ook een?? Ze staan beide op mijn naam.
Ik heb al een M-life account en wil nu voor mijn man ook een account aanmaken.

Ik heb geen idee hoe het redeemen van een buffet werkt aan zo'n mlife balie.

Het boeken van de hotelkamer in Biloxi was gewoon een kwestie van bellen en geregeld.
2010 New York City
2012 West Amerika
2013 Oostkust + Canada
2014 Florida
2015 Rondje Denver
2016 Washington / Oregon
2017 Deep South
2018 West Amerika
Onze trips : http://estherenrob.blogspot.nl/
annet2009
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door annet2009 »

Lex77 schreef:Ik heb een account op mijn naam en een op de naam van mijn vriendin en heb voor beide ook een M-Life account en dat is geen probleem dan.
De kans dat ze daarachter komen is niet zo groot, volgens mij werd daar in het begin meer op gecontroleerd dan nu, maar het mag dus niet, voor een ander spelen. Als ze daar achter komen ben je al je punten kwijt.
Vind het ook een beetje flauw dat mensen zo nodig misbruik moeten maken van dit spel. Je kan gratis dingen verdienen, doe het gewoon volgens de regels. Je vriendin had toch gewoon zelf een account kunnen aanmaken en kunnen spelen? En als ze daar geen zin in heeft dan niet.
Dit is niet alleen tegen jou gericht hoor, maar ben het op dit forum nu al heel veel tegengekomen en het stoort me gewoon.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
annet2009
Amerikakenner

Bericht door annet2009 »

cookiemon100 schreef:maar werkt dit ook als ik met mijn nep account een buffet hebt gekocht en met mn eigen account ook een?? Ze staan beide op mijn naam.
Nee, dat kan dus niet.
Als je een reward koopt moet je je (echte) naam invullen. Die blijft gekoppeld aan dat account, dat kun je daarna niet meer wijzigen.
Je moet je ter plekke legitimeren en je mag en kunt, zoals ik hierboven al schreef, maar van 1 account rewards redeemen.
cookiemon100 schreef:Het boeken van de hotelkamer in Biloxi was gewoon een kwestie van bellen en geregeld.
Ook voor die kamer in Biloxi zal je zelf moeten komen opdagen. Een ander kan die reservering niet gebruiken.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Lex77
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Lex77 »

annet2009 schreef:
Lex77 schreef:Ik heb een account op mijn naam en een op de naam van mijn vriendin en heb voor beide ook een M-Life account en dat is geen probleem dan.
De kans dat ze daarachter komen is niet zo groot, volgens mij werd daar in het begin meer op gecontroleerd dan nu, maar het mag dus niet, voor een ander spelen. Als ze daar achter komen ben je al je punten kwijt.
Vind het ook een beetje flauw dat mensen zo nodig misbruik moeten maken van dit spel. Je kan gratis dingen verdienen, doe het gewoon volgens de regels. Je vriendin had toch gewoon zelf een account kunnen aanmaken en kunnen spelen? En als ze daar geen zin in heeft dan niet.
Dit is niet alleen tegen jou gericht hoor, maar ben het op dit forum nu al heel veel tegengekomen en het stoort me gewoon.
Het is dus een account van mijn vriendin alleen ik ben degene die meestal achter de pc zit dus ik haal de dagelijkse punten binnen.
Heb al meerdere malen een reward ingewisseld en allemaal zonder problemen. Om dit nou misbruik te noemen.................
Afbeelding
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

ina schreef:Zijn er nog steeds rewards voor Biloxi, ik zie ze zo gauw niet, ik dacht dat ze een tijdje terug wel bij de rewards stonden?
Kijk bij de rewards eens bij het tabblad 'Partners' en dan Beau Rivage.... Volgens mij is dat het enige in Biloxi.
Ik zie daar een aantal appetizers, cocktails, wat hotelkortingen en een 2for1 buffet.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Dank je Paul.
Ik speel ook voor mijn man en zoon maar bij beiden op hun Facebook account, maakt niet uit wie er het spelletje speelt zolang ze maar een eigen account hebben.
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Christian »

Lex77 schreef:Speel het spel ook al meer dan 7 jaar en had het ook nog niet eerder meegemaakt.
Ik had de dagen voordat ik geblokkeerd werd niemand zelf als vriend gevraagd en hooguit vriend of 8 toegevoegd die me vriendschapsverzoek gestuurd hadden.
Das toch knap als het pas in 2011 gestart is. :thumbup: :clap:
Lex77
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Lex77 »

Dus dan is dit mijn 7e jaar! Excuus dat ik er meer dan voor zette :?
Afbeelding
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Heeft iemand enig idee wanneer de nieuwe data van de hotels beschikbaar worden op de site? Tot nu toe is er alleen nog tot eind juni te boeken, ik heb echter de data in augustus nodig.
Montyrulezz
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Montyrulezz »

Ik ben ook aan het wachten op de datums in September. Tot nu toe nog niks, maar ze zouden er toch echt elk moment op moeten komen denk ik zo.
2006: 2 weken Fl. - 2008: 3 weken LA- SF
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando
2019: 3 weken LA - LA
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Meestal pas in mei dacht ik.
SuzieQ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door SuzieQ »

Vorig jaar was het in april.
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
FSC_87
Amerika-ontdekker

Bericht door FSC_87 »

Komen er dan naar verwachting 3 maanden bij (t/m september)?
Of zal oktober hier ook al bij zitten.
Wil graag mijn hotelovernachtingen compleet maken, maar wil hiervoor uiteraard wel mijn gespaarde punten gebruiken.
SuzieQ
Amerika-expert

Bericht door SuzieQ »

Volgens mij voor de rest van het jaar.
Suzie

2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Marjolijne
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Marjolijne »

Vorig jaar was het tot half oktober, en pas veel later de tweede helft van oktober maar weet niet tot welke maand.
Dit weet ik nog heel goed omdat wij half oktober gingen en dachten geen myvegas kamer te kunnen boeken (in Mei).
Pas veel later kwam de tweede helft van oktober beschikbaar.
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

En bij de 2e helft oktober kon je toen ook 2 nachten boeken op een reward, winter rewards, net als nu bij de Spring rewards.
FSC_87
Amerika-ontdekker

Bericht door FSC_87 »

Tot half oktober zou prima zijn. Wij zijn begin oktober in Vegas.
Laat de rewards maar komen!
SuzieQ
Amerika-expert

Bericht door SuzieQ »

Eindelijk twee Love tickets te pakken!
Suzie

2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Dommel
Amerikakenner

Bericht door Dommel »

Veel plezier SuzieQ! :clap:

Vraagje: zijn die gratis Maverick helicopter vluchten ooit beschikbaar? Ik zie ze echt altijd op 'sold out' staan.
Els
hereweare
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door hereweare »

Hallo Els,
de Maverick helicopters zijn echt heel moeilijk te krijgen, tenminste die voor de Grand Canyon. Ik heb gelezen dat ze steeds op "sold out"blijven staan en dat je ondanks dit toch op de reward moet klikken. Kun je je gegevens invullen dan heb je geluk en anders weer terug en opnieuw erop klikken.
Ikzelf heb nu wel 2 keer een helicoptervlucht over de Strip kunnen krijgen (twee accounts van mijn man en ik). Deze vond ik beide in de ochtend toen ik even keek, rond 9.00/10 uur. De andere rewards leken niet "refreshed" te zijn, deze waren waarschijnlijk teruggegeven.
Deze reward is dan wel een Bogo maar met drie kinderen kunnen we zo toch iets besparen!
Succes, Groet,
Els :-)
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer