GrAveZeRo schreef:Ik ben ook eens begonnen met die facebook game, en vind er al een beetje mijn weg in
Echter wel een probleem: ik heb die feed bot geinstalleerd en die vind mooi al mijn MyVegas feeds, maar ik zie
nergens die knop "Collect". Doe ik iets verkeerd? Heb al eens mijn adblocker disabled in mijn browser, zonder succes.
Die knop NIET gebruiken. Play Studios (MyVegas) kan je hiervoor blokkeren omdat het niet toegestaan is. Je mag het wel gebruiken om de links te verzamelen, maar dan zou je ze alsnog 1 voor 1 moeten aanklikken.
Als je Google chrome gebruikt zou je linkclump kunnen gebruiken. alhoewel ik ook niet zeker weet of dit wel mag. Ik gebruik het al enige tijd en kan hiermee elke dag impressive raken. (max aantal chips per 24 uur; 20.000)
Ik speel nu een jaartje mee en ben er 1 keer mee in Vegas geweest met 4 overnachtingen, 1 steakhouse diner for 2, en 2 buffet passen.
Ik ben gewoon door gaan spelen daarna, aangezien ik er vast nog wel een keer heen ga.
Ik zit nu op level 470 en heb nu weer 900.000 goude LP's verzamelt. Dus daar moeten we wel iets leuks mee kunnen doen.