lyan schreef:Als je de voorwaarden leest dan staat er dat je maar 1 per my vegas speler mag kopen, dus dat lijkt me duidelijk.
Je kan natuurlijk wel per account de reward voor 2 personen kopen, dan heb je 4 kaarten in totaal.
Die snap ik niet... als je de reward maar per my vegas speler mag kopen, hoe kan je die dan voor 2 personen kopen?
2 dinner buffet passes is voor 2 personen dus je gaat samen eten
1 dinner buffet pas is voor jou alleen, als je vriend(in) mee gaat moet zij ook een 1 dinner pas reward aanschaffen. Mits je genoeg punten hebt kan je dus beter een 2 dinner buffet pas nemen dan kost het je maar 1 reward.
Dit geld dan ook voor de shows, je koopt dan 2 tickets op 1 reward, dus two premium tickets voor bijv. Zarkana.
hoe zit het met zo een 2 for 1 dinner met kinderen? We zijn met 4, waarvan 2 kleine kinderen, moeten we dan 2 rewards kopen of mogen kinderen van 3 en 5 gratis mee?
DebbieTimmermans schreef:hoe zit het met zo een 2 for 1 dinner met kinderen? We zijn met 4, waarvan 2 kleine kinderen, moeten we dan 2 rewards kopen of mogen kinderen van 3 en 5 gratis mee?
Vanaf 4 jaar moet je bij de meeste(zo niet alle!) buffet restaurants gaan betalen. Dus je zou kunnen kiezen voor een gratis buffet voor 2, en dan het voor lief nemen dat je voor de oudste van de 2 een gereduceerd bedrag moet betalen(kleinste zou gratis moeten zijn)
• 2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
• 2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
• 2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
• 2015: New Yok • 2015: Las Vegas
Bij My purchases zie je de rewards die je hebt gekocht, als je er op klikt zie je rechts in het blauw "cancel reward", als je hier op klikt, dus je reward cancelt, krijg je neem ik aan je lp's terug??
Voorheen moest je een mail sturen om te cancelen en je lp's terug te krijgen, zag dit toevallig staan maar durf er niet op te klikken omdat ik dan misschien de reward en de lp's kwijt ben??
Ik zou even proberen de prijzen voor de buffetten voor kinderen te achterhalen. Ik keek laatst een keer bij een paar, en daar waren kinderen nauwelijks goedkoper dan volwassenen, dus ik ga proberen voor alle vier (jongste is nog gratis) buffet via rewards te regelen. Maar als je maar 1 betalend kind hebt ligt dat natuurlijk wat anders.
ina schreef:Dank je Lyan, twijfel nog steeds tussen Red Rock en GVR
Ik zag op tripadvisor dat Red Rock beter stond aangeschreven, dus heb ik er daar 3 van genomen
Ik zag op tripadvisor dat Red Rock beter stond aangeschreven, dus heb ik er daar 3 van genomen
Voor wanneer Vinmor? Heb je ook al geboekt? Ben benieuwd hoe het gaat bij station, wat sneller of traag zoals bij MGM?
Ik ga begin juni
Jeetje wat hebben jullie veel LP's
Ik ben nou 3 maand bezig en heb net 41.000 Lp's/
Ik doe vast iets niet goed...
Een paar keer per dag 'the strip' leeghalen en proberen zo snel mogelijk alle hotels af te bouwen. Dit betekent dus er elke dag wel wat tijd instoppen tot je dagelijkse voorraad weer op is.
Ik speel iets minder lang, en zit nu op 80000LP geloof ik. Ik speel in principe wel elke dag, soms kort (vooral even 'oogsten'), soms langer (laten draaien terwijl ik tv kijk ofzo). Ik vind het juist best snel gaan.
@lyan: bedankt voor de tip! Helaas voor ons niet gunstig. Ik heb nu een boeking via booking.com staan voor Mandalay Bay voor 25 tm 28 juli (3 nachten). Alleen de 26e is beschikbaar via MyVegas. En ik denk niet dat het kan om bij booking.com de middelste overnachting te schrappen en dan nog....dan heb ik het risico dat ik iedere dag van kamer moet wisselen.
Dat gaat hem dus niet worden vrees ik....
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.