Zeker niet, de vakantie was zeer goed, alles is vlekkeloos verlopen op die autopech van een paar uren na. Er zat nog een dag tussen dat ik me niet echt goed voelde, de 2de dag aan de Grand Canyon, maar dat had ik wel ergens ingecalculeerd. Qua timelapses had ik echt wel nog meer verwacht, maar ergens is dat ook logisch. Ik heb er wel een hele boel gemaakt, maar vaak had ik toch de indruk dat ik er meer uit kon halen. 5565km maken op nog geen 3 weken, zonder co-piloot, ondertussen eten, de was doen, fotograferen... Er blijft dan soms niet meer veel tijd over om nog uren ergens te zitten in the middle of nowhere, terwijl je camera om de x aantal seconden een foto neemt. Dan heb ik het nog niet eens over "relaxen" gehad
Ik weet dus ook al meteen wat ik de volgende keer zeker moet doen, minder plannen & langer blijven in bepaalde parken. Zion, Bryce, Arches, Joshua Tree... Allemaal parken waar ik de volgende keer op zijn minst een dag of drie wil vertoeven, zonder fout. Nu was het vaak ergens aankomen, in de vroege namiddag inchecken & vervolgens tot 's avonds laat in het park blijven. Dan nog snel snel iets eten, naar het hotel en hopelijk rond middernacht klaar zijn met een paar foto's om ze online te gooien. De volgende dag weer om 5u of 6u opstaan & weer beginnen. Het was dus ook wel vrij vermoeiend uiteindelijk, maar wel de moeite waard. Het was dus ook geen typische vakantie, gelukkig heb ik na deze week NOG een week om te bekomen en op mijn gemak wat met de foto's en dergelijke bezig te zijn
Het gaat dus ook nog even duren, maar hopelijk heb ik dan ook wat.
PS: Ik heb gemerkt dat ik bepaalde mappen met foto's heb die corrupt zijn, ik heb gelukkig nog 2 backups, dus hopelijk valt er nog wat te redden =)