Roland, nu ik je reisverslag heb gelezen heb ik er helemaal zin in
Ik heb net tickets besteld voor L135. Het is row 28 geworden, dus wat meer naar boven dan jullie zaten. Hopelijk zijn het redelijke plaatsen. Er kwamen inderdaad nog behoorlijk wat kosten bij! Maar zo ik kon zien is San Francisco voor ons de enige mogelijkheid om een baseball wedstrijd te zien komende zomer. De tickets kan ik thuis al uitprinten. Dat parkeren is inderdaad behoorlijk aan de prijs. Ik zag dat de Muni metro ook vlakbij het stadion stopt. Misschien dat dat iets voor ons is, ben nog niet eerder met de Muni geweest. Eerst eens kijken waar we in San Francisco gaan overnachten.
Ik moet me wel van te voren nog eens in de spelregels gaan verdiepen
Ik neem aan dat je gelezen hebt dat een lange broek en trui 's avonds best wel nodig kan zijn. Wij waren er in ieder geval maar wat blij mee dat we die aangetrokken hadden.
Toen wij vorig jaar de tickets bestelden kwamen we ook steeds bij die sectie uit. Veel plaatsen zijn nl. seizoensplaatsen waardoor er al veel plaatsen "bezet" zijn. Maar maak je niet ongerust, ook waar jullie zitten kun je alles heel goed bekijken. Met de Metro is misschien nog niet zo'n gek idee. Omdat wij vorig jaar in Pacifica zaten met Marjan en Jan's camper was de auto voor ons makkelijker. Je hebt kans dat het druk is op de metrolijn (vooral terug als iedereen weer naar huis gaat).
dat ligt er aan , hoe snel ze de mensen uit gooien .
Dat klopt inderdaad.
Normaal gesproken 9 innings. Vorig jaar bij de Giants was de wedstrijd echter bij 8 innings ineens afgelopen. Kwam er toen niet achter waarom. Als een wedstrijd rond 19.00 uur begint, reken er dan maar op dat die rond 21.30 uur afgelopen is. Je kunt ongeveer 2,5 tot 3 uur rekenen voor een wedstrijd.
heeft iemand van jullie ervaringen met Safeco field in Seattle?
(Ik weet niet helemaal de plek op het forum om hierover een vraag te stellen maar deze wordt vrij actief gelezen vandaar)
Ik denk eraan om een wedstrijd van de Mariners te Bezoeken tegen de Chicago White Sox op 17 - augstus 2007
Vandaag ook geboekt voor een Baseball Game van de San Diego Padres op zaterdagavond 4 augustus. Ze spelen dan tegen de San Francisco Giants, dus dat belooft wat. We hebben een Coca-Cola Family and Friends Pack, incl. Upperfield Tickets, Coca-Cola en een Hotdog.... Amerikaanser kan haast niet. Er is ook nog Family Fireworks na de wedstrijd. We kijken er erg naar uit, ook al is het bijna aan het eind van onze trip.
als ik een kaartje probeer te bestellen voor een Mariners game dan kom ik na een keuze van een plaats en de bevestiging van de beschikbaarheid hiervan op een keuze menu
US customers; ticket by email $2,50
Canada customers
Foreign customers: Will call
Nu val ik neem ik aan in de laatste categorie en moet ik me legitimeren om mijn ticket te bemachtigen.
Hoe gaat dit in zijn werk? of kiest iedereen gewoon ticket by email en klaar?
Is dit bij iedere club zo, of alleen bij de Mariners? Ik neem aan dat dit overal zo is dus hebben jullie vast wel ervaring hiermee.
Ben benieuwd naar jullie reatie dan kan ik snel reserveren. Ik heb er nu al zin. Zelf jaren lang gehonkbald dus het spelletje is wel bekend.
Wij hebben voor Will Call gekozen en kunnen dan met ID en het reserverings nummer de kaartjes ophalen. Werkt perfect, je kan ook kiezen om de kaartjes thuis te printen, maar wij willen liever de originele tickets voor in het plakboek
heeft iemand van jullie ervaringen met Safeco field in Seattle?
(Ik weet niet helemaal de plek op het forum om hierover een vraag te stellen maar deze wordt vrij actief gelezen vandaar)
Ik denk eraan om een wedstrijd van de Mariners te Bezoeken tegen de Chicago White Sox op 17 - augstus 2007
Groeten
Ik heb in 2001 een paar wedstrijden van mijn favoriete team (Seattle Mariners) bezocht.
Vandaag toevallig weer kaartjes besteld voor 2 wedstrijden (op 31 mei en 1 juni) dit jaar.
Ik vind het het mooiste baseball stadion wat ik tot nu toe heb bezocht.
Het is nog vrij nieuw, van 1999, met een schuifdak. Wedstrijden worden dus nooit afgelast.
Je hebt overal goed zicht op het veld en er zijn genoeg stands om te eten, te drinken of wat souvenirs te kopen.
heb je wel een keuze dan? Als je zou willen mag je dan ook voor de email ticket kiezen?
Zijn er aparte loketten voor Will Call dat jij weet of kan je overal terecht aan het stadion?
Weet iemand ook of je mag filmen in het stadion en geldt dit ook voor fotograferen? Ik zie wel foto's van in het stadion maar is het legaal om je camera mee te nemen of moet je deze door de security smokkelen?
Weinig zin om mijn camera in te moeten leveren.
als ik een kaartje probeer te bestellen voor een Mariners game dan kom ik na een keuze van een plaats en de bevestiging van de beschikbaarheid hiervan op een keuze menu
US customers; ticket by email $2,50
Canada customers
Foreign customers: Will call
Nu val ik neem ik aan in de laatste categorie en moet ik me legitimeren om mijn ticket te bemachtigen.
Hoe gaat dit in zijn werk? of kiest iedereen gewoon ticket by email en klaar?
Is dit bij iedere club zo, of alleen bij de Mariners? Ik neem aan dat dit overal zo is dus hebben jullie vast wel ervaring hiermee.
Ben benieuwd naar jullie reatie dan kan ik snel reserveren. Ik heb er nu al zin. Zelf jaren lang gehonkbald dus het spelletje is wel bekend.
Groeten
Je kunt je kaartjes ook thuis al uitprinten.
Maar je kunt ze ook ophalen bij het 'Will Call' loket bij het stadion. Je moet dan de gebruikte credit-card laten zien en soms ook je ID (paspoort).
Kaartjes naar Europa zenden doen ze bijna nooit. De Los Angeles Dodgers is de enige club die mij ooit de kaartjes thuis bezorgde.
heb je wel een keuze dan? Als je zou willen mag je dan ook voor de email ticket kiezen?
Zijn er aparte loketten voor Will Call dat jij weet of kan je overal terecht aan het stadion?
Weet iemand ook of je mag filmen in het stadion en geldt dit ook voor fotograferen? Ik zie wel foto's van in het stadion maar is het legaal om je camera mee te nemen of moet je deze door de security smokkelen?
Groeten
Will Call loketten zitten bij de boxoffice en meestal is er maar 1 boxoffice bij het stadion. Het is even zoeken maar het staat meestal wel aangegeven waar je moet zijn en anders even vragen, de meeste mensen weten wel waar de boxoffice is (of een rondje stadion doen). Meestal staat er op de loketten aangegeven welke loketten er zijn aangewezen voor Will Call.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Hoe loopt het eigenlijk als er ook promotie artikelen worden uitgedeeld? Krijg je die op de dag van de wedstrijd als je het stadion in gaat of worden die verstuurd?
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Groeten
Zoals je al kunt lezen in de vorige antwoorden is er een apart Will Call loket en/of loketten, dus dat is geen probleem. En via e-mail is du de thuisprint service die ze aanbieden, maar zoals ik al zei zien wij de originele kaartjes meteen als een soort van souveniertje voor in het plakboek.
Theo
Ps.
Op pagina 3 vermeld Bollin dat ze de tickets geprint heeft.
Wat leuk om te lezen dat er zoveel mensen naar een baseball game gaan.
Over het Will Call loket is al het e.e.a. geschreven maar je vindt deze loketten vlakbij de ingang meestal naast of in de buurt van de gewone loketten. Soms heeft een stadion meerdere ingangen. Waar de Will Call loketten zich dan bevinden staat duidelijk aangegeven.
Iedereen heel veel plezier bij de baseball game wedstrijden!
mirdj schreef:Hoe loopt het eigenlijk als er ook promotie artikelen worden uitgedeeld? Krijg je die op de dag van de wedstrijd als je het stadion in gaat of worden die verstuurd?
Die krijg je als je het stadion binnenkomt. Soms alleen voor de eerste (bijvoorbeeld) 20.000 bezoekers.
Er zijn ook wel eens promotieartikelen alleen voor kinderen, zoals de bekende Baseballcards ( te vergelijken met de voetbalplakplaatjes bij ons).
Heb thuis zelf o.a. een kleine poster van een speler van de Devil Rays, een pin van de San Diego Padres een lampje in de vorm van een Baseballbat van de Yankees, een cap van de Dodgers. Leuke dingen om te bewaren.
Ik zag op het wedstrijdschema van de Seattle Mariners dat voor beide wedstrijden die ik ga bezoeken promotieartikelen worden uitgedeeld.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.