Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Zelf uitzoeken van de huurauto??

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

In Las Vegas schijnt een nieuw gebouw te zijn geopend waar nu alle verhuurbedrijven in gevestigd zijn. Weet iemand of je daar ook zelf je auto uit mag zoeken ? (Advantage)
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
BigAppleLover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door BigAppleLover »

svdvlist2 schreef:Zelf heb ik bij Alamo (via USAreisen.de) een Equinox besteld, maar we kregen een Nissan Murano mee.

Wij hadden ook een Equinox besteld, maar kregen 7 juni j.l. een enorme Nissan Xterra mee (fijne auto trouwens, wel erg hoog t.o.v. andere SUV's).

Uitzoeken was trouwens niet mogelijk bij Alamo O'Farrelstreet in hartje San Francisco.
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Ruud2004 schreef:In Las Vegas schijnt een nieuw gebouw te zijn geopend waar nu alle verhuurbedrijven in gevestigd zijn. Weet iemand of je daar ook zelf je auto uit mag zoeken ? (Advantage)
Dat klopt. Evenals in Phoenix is er nu ook bij de Int. Airport Mc Carran in Las Vegas een splinternieuw gebouw neergezet waarin alle verhuurmaatschappij onder 1 dak zijn ondergebracht.

Hardstikke handig. Er is nu ook 1 shuttlebus voor de Rental cars en niet meer per maatschappij. Alles staat goed aangegeven en wij reden afgelopen woensdag in de grote parkeergarage zo naar de Rental Car Return van Hertz. Ook in de liften staat duidelijk aangegeven op welke verdiepingen zich de balies van de div. maatschappijen zich bevinden.

Of je een auto zelf uit mag zoeken weet ik niet, maar ik denk dat dat verschilt per maatschappij. Bij Dollar bijv. mocht je tot nu toe in Vegas zelf je auto uitzoeken. Ik neem aan dat dat niet is veranderd.

Overigens kun je toch aangegeven wat voor een auto je wilt. Je hoeft echt niet alles te accepteren hoor. Zo kregen wij bij aankomst in Phoenix een schitterende Trailblazer toegewezen. Toen we bij de auto kwamen bleek dit geen 4x4 te zijn die ik wel besteld had en waarvoor ik ook betaald heb. Wij zijn in de garage naar het kantoor van Hertz gegaan en kregen vlot een andere wagen die wel naar onze zin was.

Vorig jaar zijn we zelfs 2 keer terug gegaan naar de verhuurbalie omdat de auto ons niet aanstond. Eén keer was de wagen zo uitgeleefd dat we daar echt geen vijf weken in willen vertoeven. Het is bij ons nog nooit een probleem geweest als we een wagen gingen ruilen. Niet bij Hertz en ook niet bij Alamo. Bij Dollar hebben we nog nooit omgeruild, dus dat weet ik niet.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Had je nu de Expedition Marjan? En hoe beviel die? Lederen bekleding?
YH
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Yeehaw schreef:Had je nu de Expedition Marjan? En hoe beviel die? Lederen bekleding?
YH
We hadden inderdaad lederen bekleding maar niet de Expedition. Het z'n broertje geworden, de Explorer.

Het is de derde of vierde keer dat we een Explorer hadden en hij voldoet volkomen aan onze eisen. Hij heeft ons tenminste nog nooit in de steek gelaten als we door ruig gebied heen sjeesden.

De lekke band die we deze keer kregen, reken ik dan niet mee.... :wink:

Op onderstaande foto kun je de kiezelsteen zien dien dwars door de hele band is gegaan. Hij stak zowel aan de buiten- als aan de binnenkant eruit. We hebben hem opgelopen tijdens onze rit over de House Rock Valley Road toen we van de Wave kwamen.

Afbeelding

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Kan overal gebeuren nietwaar? Is dat opaal in die steen? -lol- en wat een nette duimnagel......
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer