@Des, jouw foto's hebben mij overtuigd en daardoor heb ik gereserveerd. Het ziet er leuk uit, ik krijg er een beetje een "pipo de clown en mamalou gevoel" van
Des schreef:Marjan, ik heb op de vorige pagina foto's geplaatst van ons verblijf in een cabin.
Daarop kun je ook het interieur bekijken (inderdaad incl. linnen )
Ik heb op de foto's idd gezien dat er bedlinnen aanwezig is. Wij kamperen voornamelijk in een tentje, maar als het eens heel koud is of het is noodweer, willen ook wel eens in een cabin of een motel gaan.
Ik heb al wel in de gaten dat het per campground verschilt, of er bedlinnen aanwezig is, of dat je het zelf mee moet brengen.
De campgroundwinkel is best leuk, veel touristische dingen en ook wel wat etenswaren, zwemkleding e.d. Alles heel netjes, absoluut. Aardig zwembadje, binnen.
De lodge en de campground liggen een paar honderd meter uit elkaar, maar wel met een venijnige klim erin. Je kan dus lopen of het shuttlebusje nemen. Bij de campground ligt het zwembad en een aardige winkel.
niels schreef:Maar de campground vonden wij niks, wel erg luxe enzo. Maar je stond op elkaar. ....Op de goulding campground zie je alleen andere campers. Geen uitzicht want de camping ligt aan de andere kant van een berg vanuit de vallei gezien.
Groet Niels
hoezo alleen andere campers? Ik vond het prachtig op deze camping.
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
Ik lees een hoop over 4 personen in de lodges, maar wij zijn met z'n vijven. Op de foto zie ik echter maar 4 bedden. Is het ook mogelijk om hier met 5 mensen te overnachten? In de beschrijving staat van wel, maar heeft iemand hier ervaring mee?
Horen bij het linnnenpakket ook de kussens? Anders wordt het zo'n gesleep. En zonder kussen hoeven we ook niets te huren, slapen doe ik dan toch niet!
Lijkt me erg leuk om als afwisseling een nacht in een lodge te verblijven.
Wij hebben gisteren in Goulding's Lodge overnacht. We hadden een family unit gereserveerd voor $183, maar kregen de beschikking over het 'Hill House' met 3 slaapkamers en twee badkamers. De woonkamer had een raam van minstens 4 meter breed met uitzicht op Monument Valley. Jammer genoeg was het maar voor 1 nachtje .
Nee, de cabin waar wij in zaten (en volgens mij zijn ze allemaal hetzelfde)was geschikt voor 4 personen, 2 op het tweepersoonsbed en een smal stapelbed.
Beslist niet voor 5 personen (of je moet op de overdekte veranda willen slapen.... )
nog even terugkomen op Gouldings Campground...
Vorige week maakte ik een reservatie voor een cabin met het onlineformulier. Tot nu toe kreeg ik nog geen antwoord terug van hen. Dan maar een mailtje gezonden maar ook daarop nog geen terug ontvangen. Gisteravond belde ik es op maar was het antwoordapparaat waarop ik een berichtje achterliet.
Is die campground misschien gesloten op die tijd van het jaar of moet je echt superveel geduld hebben met die mensen ? Iemand die dit weet ?
Ik had dezelfde problemen maar toen ik vanaf ons andere email adres een mail stuurde had ik binnen 1 dag bericht terug, blijkbaar heeft het iets te maken met outlook.
Wij hebben dus hetzelfde probleem. Zowel op de mail van vorige week, als op de reservering nog geen enkele reactie. Zojuist nog maar een mail gestuurd. Hopelijk gaat het wel goed. We zijn benieuwd.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.