Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Gouldings Lodge

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

@Des, jouw foto's hebben mij overtuigd en daardoor heb ik gereserveerd. Het ziet er leuk uit, ik krijg er een beetje een "pipo de clown en mamalou gevoel" van :lol: :lol: :lol:
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Des schreef:Marjan, ik heb op de vorige pagina foto's geplaatst van ons verblijf in een cabin.
Daarop kun je ook het interieur bekijken (inderdaad incl. linnen :) )
Ik heb op de foto's idd gezien dat er bedlinnen aanwezig is. Wij kamperen voornamelijk in een tentje, maar als het eens heel koud is of het is noodweer, willen ook wel eens in een cabin of een motel gaan.

Ik heb al wel in de gaten dat het per campground verschilt, of er bedlinnen aanwezig is, of dat je het zelf mee moet brengen.

Bedankt voor de info in ieder geval.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Eefje
Amerika-ontdekker

Bericht door Eefje »

Wij hebben ook geboekt :)

Op 21 mei zullen wij in zo'n cabin slapen! Vallen de prijs en de kwaliteit van het restaurant en de winkel daar eigenlijk mee?

Eef
Laatst gewijzigd door Eefje op 07 feb 2007, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

De campgroundwinkel is best leuk, veel touristische dingen en ook wel wat etenswaren, zwemkleding e.d. Alles heel netjes, absoluut. Aardig zwembadje, binnen.

Het restaurant is absoluut goed!
Pascal1234
Amerika-ontdekker

Bericht door Pascal1234 »

Wat ik niet goed snap... Ligt die campground (en dus ook de cabins) naast de lodge? Of ligt dat ver uit elkaar?
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

De lodge en de campground liggen een paar honderd meter uit elkaar, maar wel met een venijnige klim erin. Je kan dus lopen of het shuttlebusje nemen. Bij de campground ligt het zwembad en een aardige winkel.
Emenem
Amerikakenner

Bericht door Emenem »

Schitterend!

Ik heb zojuist, zoals gevraagd, mijn cabin herbevestigd. Krijg ik het volgende antwoord terug:

Done.
John Polinsky, Manager
Goulding's Camp Park

Kort van stof die indianen, kort maar zeer krachtig! Geweldig!
BaconPopper
Amerikafan

Bericht door BaconPopper »

hehe

Bij mij was hij een beetje volmondiger :D
John Polinsky schreef:Hello Tony,

You are reconfirmed

Sincerely,

John Polinsky, Mgr.
Gouldings Camping Park
Ceetje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Ceetje »

niels schreef:Maar de campground vonden wij niks, wel erg luxe enzo. Maar je stond op elkaar. ....Op de goulding campground zie je alleen andere campers. Geen uitzicht want de camping ligt aan de andere kant van een berg vanuit de vallei gezien.

Groet Niels
Afbeelding
hoezo alleen andere campers? :lol: Ik vond het prachtig op deze camping.
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
deeyore
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door deeyore »

Dat ziet er inderdaad goed uit zeg!
Wij gaan hier zeker deze zomer ook een nachtje staan.
gondelier
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door gondelier »

Ik lees een hoop over 4 personen in de lodges, maar wij zijn met z'n vijven. Op de foto zie ik echter maar 4 bedden. Is het ook mogelijk om hier met 5 mensen te overnachten? In de beschrijving staat van wel, maar heeft iemand hier ervaring mee?
Horen bij het linnnenpakket ook de kussens? Anders wordt het zo'n gesleep. En zonder kussen hoeven we ook niets te huren, slapen doe ik dan toch niet!
Lijkt me erg leuk om als afwisseling een nacht in een lodge te verblijven.
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Wij hebben gisteren in Goulding's Lodge overnacht. We hadden een family unit gereserveerd voor $183, maar kregen de beschikking over het 'Hill House' met 3 slaapkamers en twee badkamers. De woonkamer had een raam van minstens 4 meter breed met uitzicht op Monument Valley. Jammer genoeg was het maar voor 1 nachtje :roll: .

Afbeelding
<br>
Afbeelding
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
gondelier
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door gondelier »

Dat is boffen, zo'n luxe nacht. wat ik eigenlijk bedoel zijn de cabins, of deze voor 5 personen zijn. maar zo'n luxe kamer is ook niet verkeerd.
Des
Amerikafan

Bericht door Des »

Nee, de cabin waar wij in zaten (en volgens mij zijn ze allemaal hetzelfde)was geschikt voor 4 personen, 2 op het tweepersoonsbed en een smal stapelbed.
Beslist niet voor 5 personen (of je moet op de overdekte veranda willen slapen.... :) )
Eefje
Amerika-ontdekker

Bericht door Eefje »

In onze cabin (de middelste) was er plek voor 6 personen:

- 2 in het dubbele bed
- 2 in het stapelbed
- 2 op de matras op de "mezzanine"

Of het met 6 comfortabel is in zo'n cabin is natuurlijk weer een andere vraag...
gondelier
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door gondelier »

Dus ze hebben waarschijnlijk verschillende types. Ach het het is maar voor 1 overnachting, dus daar komen we wel weer overheen.
Emenem
Amerikakenner

Bericht door Emenem »

Eefje schreef:In onze cabin (de middelste) was er plek voor 6 personen:
- 2 op de matras op de "mezzanine"
De linkse had ook een zoldertje met een matras, daar konden dus ook 6 man slapen. Als je met zijn 6en in zo'n cabin gaat staan is het wel vol hoor...
Rick
Amerika-ontdekker

Bericht door Rick »

nog even terugkomen op Gouldings Campground...
Vorige week maakte ik een reservatie voor een cabin met het onlineformulier. Tot nu toe kreeg ik nog geen antwoord terug van hen. Dan maar een mailtje gezonden maar ook daarop nog geen terug ontvangen. Gisteravond belde ik es op maar was het antwoordapparaat waarop ik een berichtje achterliet.
Is die campground misschien gesloten op die tijd van het jaar of moet je echt superveel geduld hebben met die mensen ? Iemand die dit weet ?
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

Ik had dezelfde problemen maar toen ik vanaf ons andere email adres een mail stuurde had ik binnen 1 dag bericht terug, blijkbaar heeft het iets te maken met outlook.
WendyD
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door WendyD »

Wij hebben dus hetzelfde probleem. Zowel op de mail van vorige week, als op de reservering nog geen enkele reactie. Zojuist nog maar een mail gestuurd. Hopelijk gaat het wel goed. We zijn benieuwd.
2013 4de reis VS, Noordwesten. http://weblog.wenmar.org/?q=node/249" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer