Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Dit is onze route, nu de invulling... (HELP!)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Martin & Marianne schreef:
Coyote schreef:Marianne: Bij mij geeft Streets & Trips aan dat het van El Portal naar SFO 3,5 uur rijden is.

Roland
Hé, wat gek. Ik krijg 183 mijl, 4 uur 11. Via de 120. Is wel een (te?) oude versie. Hmm, had jij niet nog iets in de aanbieding?

Marianne
Heb jij een versie uit het T-Ford tijdperk? :hilarious:

Afbeelding

Maar zonder gekheid, ik gebruik versie 2006. Binnenkort krijg ik als het goed is de 2007 versie. Mijn huidige versie heb ik, helaas voor jou :cry: , al aan iemand toegezegd.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
aspers
Amerikafan

Bericht door aspers »

Coyote schreef:Je zou ook kunnen overwegen de laatste nacht niet in El Portal te overnachten maar in Modesto (of een andere plaats maar in ieder geval al een stuk dichter bij San Francisco).
Goed idee inderdaad. Dat ga ik zeker overwegen. Is wel een stuk relaxter zo.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Martin & Marianne schreef: Hé, wat gek. Ik krijg 183 mijl, 4 uur 11. Via de 120. Is wel een (te?) oude versie. Hmm, had jij niet nog iets in de aanbieding?
Halllo Marianne,

Ik ben wel geen Roland en ik weet niet wat voor een versie je nu gebruikt, maar S&T 2004 heb ik nog wel voor je. Mag je zo wel hebben als ik je er een plezier mee doe.

Versie 2006 heb ik inmiddels ook al vergeven net als Roland , dus dat gaat niet lukken.

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Lexicon
Amerikafan

Re: Dit is onze route, nu de invulling... (HELP!)

Bericht door Lexicon »

aspers schreef: Dag 5 (Los Angeles > Anaheim)
- Disneyland

Dag 6 (Anaheim)
- Disney's California Adventure
Persoonlijk zou ik hier geen 2 dagen voor uitrekken. Pretparken zijn overal. En dan een dagje ergens anders nemen met echt nieuwe dingen. Maar goed, ik had al eerder in je topic gelezen dat je dat niet wilt. :wink:
aspers schreef: Dag 13 (Las Vegas > Death Valley)
- Red Rock Canyon
- Dante's View
- Zabriskie Point
- Badwater
- Devils Golfcourse
- (tips???)

Dag 14 (Death Valley > Mammoth Lakes)
- Alabama Hills
- Mono Lake
- Devils postpile (eventueel)
- (tips???)

Dag 15 (Mammoth Lakes > Yosemite)
- Via tioga pass
- Yosemite (tips???)
Het is natuurlijk persoonlijk maar Death Valley vond ik wel het mooiste wat ik gezien heb in onze reis. Daar zou ik zeker 2 volle dagen voor uitrekken. Wij hebben helaas maar de helft van het park kunnen zien omdat er zware overstromingen waren en 2 toegangswegen vernield waren daardoor.

Onderschat de reis van Death Valley naar Yosemite niet. Op de kaart ziet het eruit als een niet zo’n lange reis, maar door de bergen schiet het niet op. Mammoth Lakes is ook prachtig en daar hou je eigenlijk geen tijd meer voor over. Dat zou ik dan schrappen.
aspers schreef: Dag 16 (Yosemite > SF)
- Yosemite
- Laat weg voor een overnachting in SF en dan weer naar huis
Als ik het zo lees hou je eigenlijk geen tijd meer over in Yosemite. De oostkant van het park is trouwens het mooiste. Daar moet je niet zomaar doorheen gaan rijden.

Nogmaals: alle meningen zijn persoonlijk. Ik zou zelf altijd schrappen op pretparken en steden. Die zijn er in Nederland ook zat, en ik vind er niks aan.
Maar het is maar net waar je van houdt ;)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer