Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Las Vegas: vragen en discussietopic deel III
Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel III
Oke, dan nemen we wel een taxi of uber 

Geweldig aanbod van de The Cosmopolitan in de email gisteren.
109 dollar ex tax voor een terrace studio. Resort fee is complimentary.
Niet online te boeken, ik moest bellen onder vermelding van mijn Identity nummer.
Moraal van het verhaal, overal lid van worden
109 dollar ex tax voor een terrace studio. Resort fee is complimentary.
Niet online te boeken, ik moest bellen onder vermelding van mijn Identity nummer.
Moraal van het verhaal, overal lid van worden

Goeie deal!
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Dank voor de tip! Ben nu alleen 'lid' van de MGM hotels, maar zal me ook even voor de rest aanmelden.
2019 Pacific Crest Trail, Hawaii, Pacific Northwest
2018 Vegas & Zion
2017 Ontario (CA) & New York State (VS)
2016 Zuidwesten
2013 & 2014 Florida
2018 Vegas & Zion
2017 Ontario (CA) & New York State (VS)
2016 Zuidwesten
2013 & 2014 Florida
Wat ik heel bizar vond is de combinatie Welcome to fabulous Las Vegas sign en vlak daarachter de memorials van de schietpartij van 1 oktober.
Bij het welcome bord stonden de mensen te schreeuwen en te lachen om foto's te maken en 10 meter verderop stonden mensen te rouwen en te huilen om de slachtoffers van 1 oktober.
De sign-fotomakers hebben het memorial zelfs als achtergrond.
Ik vraag me dan echt af of zo'n memorial niet op een andere plek kan worden gemaakt.
Bij het welcome bord stonden de mensen te schreeuwen en te lachen om foto's te maken en 10 meter verderop stonden mensen te rouwen en te huilen om de slachtoffers van 1 oktober.
De sign-fotomakers hebben het memorial zelfs als achtergrond.
Ik vraag me dan echt af of zo'n memorial niet op een andere plek kan worden gemaakt.
Ik las deze week dat ze de memorials gingen verplaatsen naar een museum.
https://www.reviewjournal.com/local/the ... ty-museum/
https://www.reviewjournal.com/local/the ... ty-museum/
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Ja klopt, ik was er op zaterdag 11-11
Ik zag 's avonds op het nieuws dat ze weg werden gehaald op zondag 12-11.
Het zag er ook niet echt mooi uit eerlijk gezegd. Op z'n Las Vegas zeg maar.
Ik zag 's avonds op het nieuws dat ze weg werden gehaald op zondag 12-11.
Het zag er ook niet echt mooi uit eerlijk gezegd. Op z'n Las Vegas zeg maar.
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Hoe kan je lid worden?... Ik kan het niet terugvinden op de website van MGM...vinceG schreef: De aanbieding is al een aantal maal verlengd en je hoeft alleen maar lid te worden van de crown en anchor society (gratis)(al is er niet gevraagd naar mijn lidmaatschap)
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Je hoeft waarschijnlijk niet eens lid te worden. Niemand heeft naar mijn lidmaatschap gevraagd. Niet op de site, niet bij het inchecken.Vanessa007 schreef:Hoe kan je lid worden?... Ik kan het niet terugvinden op de website van MGM...vinceG schreef: De aanbieding is al een aantal maal verlengd en je hoeft alleen maar lid te worden van de crown en anchor society (gratis)(al is er niet gevraagd naar mijn lidmaatschap)
Maar het is natuurlijk wel netjes om even lid te worden. Het kost niets.
Ben aan het kijken voor 16.10 tm 23.10 van dit jaar, maar het valt mij erg op dat de prijzen een stuk hoger zijn dan ik gewend ben van Las Vegas.
Ook zie ik geen conventie met een raar aantal aan bezoekers, dus geen idee waarom de prijzen zo hoog zijn...
Iemand? (of ben ik gewoon nog veel te vroeg?)
Ook zie ik geen conventie met een raar aantal aan bezoekers, dus geen idee waarom de prijzen zo hoog zijn...
Iemand? (of ben ik gewoon nog veel te vroeg?)
Ik vond de prijzen ook opvallend duur toen wij aan het zoeken waren voor 24-9 tot 27-9. Uiteindelijk via KLM package deal voor omgerekend €111 per nacht, inclusief resort fee het venetian kunnen boeken. Maar als ik dit los zou boeken kwam ik echt uit op rond de €300 per nacht. Terwijl wij in augustus 2016 voor zo'n €200 per nacht in the venetian zaten.
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
111 euro p.n. is een mooie prijs voor The Venetian. Via hotwire.com te boeken voor 195 euro p.n. op die data. Wynn zelfs voor 126 euro p.n. (incl. alle fees). Goed zoeken loont. Gebruik zelf voor hotels in Vegas: Trivago, hotelscombined.nl, hotwire.com, priceline.com, mlife.com, totalrewards.com, travelrepublic.co.uk. travelzoo.com, groupon.com, smartervegas.com, etc. Packages via klm.nl en expedia.nl kunnen ook voordelig zijn.SanFran schreef:Ik vond de prijzen ook opvallend duur toen wij aan het zoeken waren voor 24-9 tot 27-9. Uiteindelijk via KLM package deal voor omgerekend €111 per nacht, inclusief resort fee het venetian kunnen boeken. Maar als ik dit los zou boeken kwam ik echt uit op rond de €300 per nacht. Terwijl wij in augustus 2016 voor zo'n €200 per nacht in the venetian zaten.
Ik wil via de MGM grand site het excalibur reserveren. Nu wil ik eigenlijk de optie hebben om de kunnen annuleren omdat ik nu de aanbieden zie met gratis 40 dollar credits maar nog niet voor de data dat wij gaan. Actie loopt nu tot maart en wij gaan in mei. Als het gratis annuleren is kan ik het in de gaten houden en eventueel opnieuw boeken als die actie ook nog voor mijn data komt. Nu staat er dit aangegeven. Betekent dit dat je kosteloos kan annuleren?
The credit or debit card used to reserve your reservation will be required upon arrival to register. We will place an authorization against this account to cover applicable charges for room, tax and resort fees, as well as a $50 incidental amount per day to allow you access to room charging privileges and may result in additional authorizations should your charges exceed the originally approved amount. Guests using a debit card in lieu of a credit card acknowledge unused funds are released upon check-out may take 3-7 business days for domestic banks and up to 30 days for international banks to become available through their financial institution.
The credit or debit card used to reserve your reservation will be required upon arrival to register. We will place an authorization against this account to cover applicable charges for room, tax and resort fees, as well as a $50 incidental amount per day to allow you access to room charging privileges and may result in additional authorizations should your charges exceed the originally approved amount. Guests using a debit card in lieu of a credit card acknowledge unused funds are released upon check-out may take 3-7 business days for domestic banks and up to 30 days for international banks to become available through their financial institution.
Dat zijn niet de annuleringsvoorwaarden, dit gaat over de reservering die bij het inchecken op je kaart wordt gedaan.
De betalings- en annuleringsvoorwaarden staan onderaan de pagina en zijn bij MGM normaal: "The first night's deposit is fully refundable provided notice of cancellation is received by Room Reservations at least 72 hours prior to arrival. "
Let op: als je een speciale package rate boekt, kijk dan helemaal onderaan de pagina naar de voorwaarden van die specifieke package. Soms zijn dat speciale deals die nonrefundable zijn.
De betalings- en annuleringsvoorwaarden staan onderaan de pagina en zijn bij MGM normaal: "The first night's deposit is fully refundable provided notice of cancellation is received by Room Reservations at least 72 hours prior to arrival. "
Let op: als je een speciale package rate boekt, kijk dan helemaal onderaan de pagina naar de voorwaarden van die specifieke package. Soms zijn dat speciale deals die nonrefundable zijn.
Hahaha oeps, moest ff snel en heb het verkeerde stukje gekopieerd
The first night's deposit is fully refundable provided notice of cancellation is received by Room Reservations at 800.937.7777 at least 72 hours prior to the arrival date, unless specifically excluded by booked offer. If you are paying with a credit card, you must present the credit card at check-in. If you are not the credit card holder, please contact Room Reservations for details on our credit card policy.
You have the option to change your check out date at any time prior to check-in or at check-in without being charged an early departure assessment. However, in the event you decide to check out prior to your confirmed departure date, you will be charged an early departure assessment in the amount equal to the applicable rate and taxes you were quoted for the night you are departing.

The first night's deposit is fully refundable provided notice of cancellation is received by Room Reservations at 800.937.7777 at least 72 hours prior to the arrival date, unless specifically excluded by booked offer. If you are paying with a credit card, you must present the credit card at check-in. If you are not the credit card holder, please contact Room Reservations for details on our credit card policy.
You have the option to change your check out date at any time prior to check-in or at check-in without being charged an early departure assessment. However, in the event you decide to check out prior to your confirmed departure date, you will be charged an early departure assessment in the amount equal to the applicable rate and taxes you were quoted for the night you are departing.
Dat is uit de algemene voorwaarden. Helemaal onderaan de pagina staan nog de package voorwaarden (dikgedrukt). Als die hetzelfde zeggen is het inderdaad refundable (dat is ook de normale situatie), maar houd er wel rekening mee dat vrijwel alle hotels in Las Vegas de eerste nacht al in rekening brengen bij het reserveren, in USD. Bij een refund kan het dus zijn dat je koersverlies lijdt (je betaalt ook twee keer de koersopslag van je creditcard).
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik moet nog 2 nachten Las Vegas boeken, van 7 mei tot en met 9 mei.
Circus Circus kost geen drol, € 105,- voor 2 nachten.
Maar Excalibur zit op € 288,- voor 2 nachten. (met 2 volw, 2 kids).
De rest is nog duurder. We willen wel graag op de strip zitten.
Iemand nog tips of een mooie aanbieding gezien? Ik zit wel op Mlife, vind ik op dit moment niet aantrekkelijk.
@roelb wat voor prijzen zie jij?
Circus Circus kost geen drol, € 105,- voor 2 nachten.
Maar Excalibur zit op € 288,- voor 2 nachten. (met 2 volw, 2 kids).
De rest is nog duurder. We willen wel graag op de strip zitten.
Iemand nog tips of een mooie aanbieding gezien? Ik zit wel op Mlife, vind ik op dit moment niet aantrekkelijk.
@roelb wat voor prijzen zie jij?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Je hebt twee dure dagen uitgezocht lijkt het.. Ik zou sowieso iets vast leggen dat refundable is en blijven kijken in de aankomende maanden.
Ideeen:
- Een 2 queen in het Tropicana kost $94 per nacht, direct bij Hilton, AAA rate, refundable
- Een 1 king suite (met sofabed in de woonkamer) bij Hilton Grand Vacations@Flamingo kost $159/nacht, ook AAA.
- Een 1 king guestroom met sofabed, totaal 4 personen, bij Marriott's Grand Chateau kost $152/nacht ex tax, AAA.
Dat is ex tax.
Kijk ook eens bij Amex nederland bij "Reizen" -> "Hotels". Daar zie ik het Excalibur voor 80 euro per nacht en circus circus voor EUR 24/nacht all-in.
Ideeen:
- Een 2 queen in het Tropicana kost $94 per nacht, direct bij Hilton, AAA rate, refundable
- Een 1 king suite (met sofabed in de woonkamer) bij Hilton Grand Vacations@Flamingo kost $159/nacht, ook AAA.
- Een 1 king guestroom met sofabed, totaal 4 personen, bij Marriott's Grand Chateau kost $152/nacht ex tax, AAA.
Dat is ex tax.
Kijk ook eens bij Amex nederland bij "Reizen" -> "Hotels". Daar zie ik het Excalibur voor 80 euro per nacht en circus circus voor EUR 24/nacht all-in.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 15873 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties