Iris_1982 schreef:t probleem met "vrouwen zoals Pamela" is dat ze denken dat ze, omdat ze een goed figuur hebben, zich ook nog kunnen kleden als een 20-jarige.
Ik vind niks zo erg als vrouwen in te jonge, blote of strakke kleding en dan met zo'n 'oude kop' erboven....brr.
Hans schijnt trouwens in Nederland homo te zijn en in Las Vegas hetero, ook een aparte truuk
Ach, 's lands wijs, 's lands eer toch? Beetje aanpassen ... ik ken mensen in de States die denken dat we hier allemaal óf de hele dag wiet roken óf homo zijn óf ouwe mensen spuitjes geven. Ja ja ..
Gelukkig is ook daar niet iedereen hetzelfde!
Ja waar is die oude tijd toen iedereen dacht dat we in Holland op houten klompen liepen en tulpenbollen aten en vingers in dijken staken
a4plus schreef:
Ja waar is die oude tijd toen iedereen dacht dat we in Holland op houten klompen liepen en tulpenbollen aten en vingers in dijken staken
Ook daar maakt Hans nog de nodige grappen over... Wij hebben de show vorige maand gezien.
Wij zijn dus gisteren 2 augustus geweest, en het was fantastisch!!! Er was hoog bezoek voor Hans bij uitgerekend "onze" show: SIEGFRIED & ROY. ongelofelijk. Zie ons live reisverslag AMERIKA 2007 bij 2 augustus!
Jammer dat hier een slotje opzit ... is toch een hele andere discussie, wat misschien een off topic discussie wordt in deze draad .. Maar ik zal hier toch mijn reactie geven .... ik kan ook niet quoten daar, dus zo maar even ...
Een tijd geleden hadden ze het hierover bij RTL Boulevard. Hans Klok was ook aan de telefoon om erop te reageren. Hij vertelde dat hij in zo'n late night show zat en onverwacht geconfronteerd werd met de 'ogenschijnlijke' fysieke aantrekkingskracht tussen hem en Pamela. De TV host ging er al vanuit dat hij haar heel aantrekkelijk vond en zijn benadering was dan ook vrij direct. Hans voelde zich overvallen en speelde gewoon mee .. Pamela ook. Tegen RTL Boulevard vertelde hij dat er niets tussen hem en Pamela was, en dat hij gewoon een vriend heeft in NL waar hij van houdt .. en Pamela weet daarvan. Op de vraag wanneer hij uit de kast zou komen in de VS, zei hij dat hij dat over een tijdje zeker zou doen ... Maar waarschijnlijk doet de fysieke act tussen hem en Pamela het zo goed, dat hij het maar zo laat. In Nederland is Hans ook altijd omringd door mooie vrouwen in zijn acts ... Maar NL is natuurlijk een heel ander land en Amerika wat conservatiever ...
Maar ja, een beetje journalist die zijn huiswerk doet, is daar toch zo achter?
Tokheim schreef:Wij zijn dus gisteren 2 augustus geweest, en het was fantastisch!!! Er was hoog bezoek voor Hans bij uitgerekend "onze" show: SIEGFRIED & ROY. ongelofelijk. Zie ons live reisverslag AMERIKA 2007 bij 2 augustus!
Theo
Mooi zo, kan zelf ook niet wachten tot ik ga Heb Stoelen op rij D stoel 1 tm 4. Hoop dat dat een beetje goede plaatsen zijn. Ga trouwens op 25 augustus om 10 uur! Nog andere mensen van het forum bij de show dan?
Sandy schreef:Jammer dat hier een slotje opzit ... is toch een hele andere discussie, wat misschien een off topic discussie wordt in deze draad .. Maar ik zal hier toch mijn reactie geven .... ik kan ook niet quoten daar, dus zo maar even ...
Een tijd geleden hadden ze het hierover bij RTL Boulevard. Hans Klok was ook aan de telefoon om erop te reageren. Hij vertelde dat hij in zo'n late night show zat en onverwacht geconfronteerd werd met de 'ogenschijnlijke' fysieke aantrekkingskracht tussen hem en Pamela. De TV host ging er al vanuit dat hij haar heel aantrekkelijk vond en zijn benadering was dan ook vrij direct. Hans voelde zich overvallen en speelde gewoon mee .. Pamela ook. Tegen RTL Boulevard vertelde hij dat er niets tussen hem en Pamela was, en dat hij gewoon een vriend heeft in NL waar hij van houdt .. en Pamela weet daarvan. Op de vraag wanneer hij uit de kast zou komen in de VS, zei hij dat hij dat over een tijdje zeker zou doen ... Maar waarschijnlijk doet de fysieke act tussen hem en Pamela het zo goed, dat hij het maar zo laat. In Nederland is Hans ook altijd omringd door mooie vrouwen in zijn acts ... Maar NL is natuurlijk een heel ander land en Amerika wat conservatiever ...
Hans die in (conservatief) Amerika uit de kast komt; "Het zal daar waarschijnlijk zijn laatste truc zijn !".
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Sandy schreef:Jammer dat hier een slotje opzit ... is toch een hele andere discussie, wat misschien een off topic discussie wordt in deze draad .. Maar ik zal hier toch mijn reactie geven .... ik kan ook niet quoten daar, dus zo maar even ...
Hans die in (conservatief) Amerika uit de kast komt; "Het zal daar waarschijnlijk zijn laatste truc zijn !".
Volgens mij zijn ze gek op homo's in Las vegas, voorbeelden genoeg, Liberace, Elton John, Siegfried and Roy, dus no problem.
Wij hebben afgelopen juli aan de kassa om 18.00 uur kaartjes gekocht voor de voorstelling van 19.00 uur. Was nog genoeg plek. Kaartje kostte $39,90 en we zaten in vak 204. Het was prima te zien en ik vond het genoeg geld (met z'n vieren) voor wat je er voor kreeg. Ik zou er geen $108 voor over hebben.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.