martin m schreef:Helaas hebben wij met de loting voor augustus geen geluk gehad.
ik weet eigenlijk niet of je écht moet uitkijken om in augustus naar The Wave te gaan .
Als je het écht wilt kan je de dag voordien ook nog altijd proberen in het BLM-station in Kanab : How to Obtain a Permit
Laatst gewijzigd door kalaman op 12 mei 2014, 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Volgens onze planning komen wij dit jaar ook in de buurt van Page, en we zouden graag weer eens een kans wagen om The Wave te bekijken. Enkele jaren geleden hebben we ter plaatse aan de loterij meegedaan, niet aan de online inschrijving, maar daar is toen niks uit gekomen.
Maar ik had toch nog één vraagje: Ik lees overal (en heb dat daar gezien bij die loterij) dat dubbele inschrijvingen geschrapt worden, en dat je bij je inschrijving ieders naam moet invullen. Maar tegelijk zie ik dat hier behoorlijk wat mensen zelf meedoen, en hun wederhelft ook. Hoe doen jullie dat dan ? En is er al iemand die gewonnen heeft terwijl hij een ander ook voor hem heeft laten meespelen ?
M Kactus schreef:Maar ik had toch nog één vraagje: Ik lees overal (en heb dat daar gezien bij die loterij) dat dubbele inschrijvingen geschrapt worden, en dat je bij je inschrijving ieders naam moet invullen. Maar tegelijk zie ik dat hier behoorlijk wat mensen zelf meedoen, en hun wederhelft ook. Hoe doen jullie dat dan ? En is er al iemand die gewonnen heeft terwijl hij een ander ook voor hem heeft laten meespelen ?
wij hebben afgelopen december ook ter plaatse meegedaan (pas op, het is niet meer zoals enkele jaren geleden in het Paria Ranger Station, maar wél in het BLM Rangerstation in Kanab) én gewonnen, maar er moet slechts 1 naam op het formulier geschreven worden én hoe groot "the party" is. Op die manier zou het dus inderdaad mogelijk zijn om met verschillende mensen uit jouw groep mee te doen. Of dit echter eerlijk is tov alle andere kandidaten laat ik hier maar in het midden.... Wij hebben het in elk niét gedaan en zouden het ook nooit doen. Het wordt natuurlijk ook wel een beetje pijnlijk/beschamend als je bvb allebei wint en daarna moet blijven zitten om de verdere uitleg te horen. Op die manier zal het aantal mensen dat blijft zitten (én rekening houdend met het aantal dat men ingevuld heeft op het papier) nooit kloppen met het aantal winnaars...
Maar Kalaman, jouw naam is net één van de namen die ik heb zien terugkomen bij mensen die meerdere keren meedoen onder verschillende namen.
Ik zou het liever ook gewoon doen zoals het hoort, maar als iedereen zich meerdere malen inschrijft, en ik niet, dan ben ik er sowieso aan voor de moeite. Of gaan die meerdere inschrijvingen dan alleen over inschrijvingen op verschillende dagen, en niet dubbele inschrijvingen op dezelfde dag ?
Laatst gewijzigd door Aricon op 12 mei 2014, 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Ik ben ook bezig met de 'lottery' voor in September een permit te krijgen voor The Wave maar wat moet ik op de 1ste vraag antwoorden er staat: what does 0 + 4 equal?
tofke schreef:Beste mensen,
Ik ben ook bezig met de 'lottery' voor in September een permit te krijgen voor The Wave maar wat moet ik op de 1ste vraag antwoorden er staat: what does 0 + 4 equal?
Weet er iemand dit?
euh...misschien is dat in de Kempen anders, maar hier bij ons is 0+4 nog altijd 4 .
Die "domme" vraag is gewoon bedoeld om geen robots toe te laten op deze site.
M Kactus schreef:Maar Kalaman, jouw naam is net één van de namen die ik heb zien terugkomen bij mensen die meerdere keren meedoen onder verschillende namen.
dan heb je dat toch heel duidelijk verkeerd gelezen. Ik heb ter plaatse met slechts 1 naam ingeschreven. Online heb ik wél, zoals de meesten, met meerdere mailadressen meegedaan, maar ook voor meerdere dagen.
M Kactus schreef:Maar Kalaman, jouw naam is net één van de namen die ik heb zien terugkomen bij mensen die meerdere keren meedoen onder verschillende namen.
dan heb je dat toch heel duidelijk verkeerd gelezen. Ik heb ter plaatse met slechts 1 naam ingeschreven. Online heb ik wél, zoals de meesten, met meerdere mailadressen meegedaan, maar ook voor meerdere dagen.
Nee, tuurlijk. In mijn oorspronkelijke vraag had ik het ook over de online inschrijving. Dat was misschien niet duidelijk genoeg.
Dus voor de duidelijkheid:
1. Online inschrijven enkele maanden op voorhand doen de meesten wel met meerdere mailadressen ? Ook voor dezelfde dag ?
2. Is er iemand die een permit heeft gekregen nadat die zich online meerdere malen heeft ingeschreven ?
De reden voor m'n vraag is dat ik het wel vaker zie terugkomen, maar ik vraag me af of alle dubbele automatisch worden geschrapt, zoals bijvoorbeeld bij de DV-lottery.
Oké, bedankt Dan weet ik genoeg!
Ik vind het nog altijd een beetje dubbel om me meer dan één keer in te schrijven, maar zoals gezegd lijkt het eerder de normale gang van zaken.
Ik weet niet precies of ze het doen, maar ook al meld je je aan met 3 email adressen, ze zouden je kunnen schrappen omdat ze 3 x hetzelfde ip adres zien. Je zou dan ook van verschillende lokaties je aan moeten melden.
Pipo Chris schreef:Ik weet niet precies of ze het doen, maar ook al meld je je aan met 3 email adressen, ze zouden je kunnen schrappen omdat ze 3 x hetzelfde ip adres zien. Je zou dan ook van verschillende lokaties je aan moeten melden.
geloof me, als je in Kanab woont ben je véél meer bezig met pure natuur dan met ip-adressen .
En tenslotte is het ook wel big business voor de BLM, elk mailadres dient namelijk te betalen... Momenteel zijn er voor september...3493 aanvragen... x 5 dollar...
Laat wel duidelijk zijn dat ik het hen gun hoor. Ik denk niet dat er met dat geld even zinloze dingen gedaan worden zoals in ons Belgenland, maar dat het daarentegen goed besteed wordt aan het in stand houden van veel natuur .
Nadat we op 1 mei niets gehoord hadden besloten we maar het zekere voor het onzekere te nemen en iig voor de Cayote Buttes South te gaan (5 permits, 21 augustus). Deze hebben we nu gelukkig, alhoewel ik het idee heb dat ook deze permits snel weg kunnen zijn. Hierna hebben gelijk maar een combinatie tour (White Pocket) geboekt bij Dreamland Adventures. Groot was onze verbazing toen we op 2 mei ingeloot bleken te zijn voor The Wave (20 augustus). We hebben ons slechts 1 maal ingeschreven en 5 (50% van de mogelijke!!) permits gekregen. Het worden voor ons nu drukke dagen in Page maar dat hebben we er wel voor over.
Ook deze keer gaan we weer een weblog maken van de 38 dagen in het westen, met daarin natuurlijk op dag 34 en 35 het bezoek aan de Cayote Buttes South en North!! Voor iedereen die dat leuk vindt te volgen op http://pgusa2014.wordpress.com (Er staat iig al een uitgebreide reisplanning op)
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.