Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas (computerspel) - deel VI
Re: MyVegas (computerspel) - deel VI
Wanneer mijn broer terug thuis is zal ik hem eerst laten proberen de reward te annuleren en opnieuw zijn LP's om te ruilen voor een ticket. Als het dan nog steeds niet lukt zal ik hem laten mailen. Bedankt voor jullie hulp, ik zal laten weten hoe we het hebben kunnen oplossen.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
We zijn weer bezig met onze volgende trip in mei en daarin mag Vegas natuurlijk niet ontbreken. Het volgende hebben we kunnen redeemen met 2 accounts:
- 2 nachten Mirage
- 2 kaarten voor KA
- 2x Bellagio dinner buffet pass
- 1x $10 dining credit Grand Cafe bij Sunset Station (blijven we 1 nacht)
Bij het boeken van 1 van de 2 kaarten voor KA ging het mis, had verkeerde data in mijn hoofd. Maar telefonisch recht kunnen zetten, alleen hebben we nu wel een rekening voor $40 gekregen ipv de $15 die je zou moeten betalen voor telefonisch reserveren. Hier gaan we nog een mailtje aan wagen, maar mocht het niet lukken, dan is het nog geen geld voor 2 kaarten natuurlijk.
Wij zijn MyVegas spelers van bijna het eerste uur en hebben nog ooit de 2 nachten Tower suite in Mirage kunnen redeemen (op de valreep). Toen nog zonder resort fee. Het is inderdaad veranderd, maar ik ben heel tevreden met wat we nu konden redeemen.
Sinds we begonnen zijn met spelen eind 2012 hebben we in totaal 8 gratis nachten geboekt (waarvan 2 in een mega suite), bij verschillende buffetten gratis gegeten, playcredit omgezet in winst, $100 credit bij Stakehouse en nog meer MyVegas meevallers. Ik denk met deze trip meegerekend dat we zeker ter waarde van €2200 via MyVegas hebben redeemed. Waarbij de eerste trip in 2013 de grootste klapper was, had toen berekend dat we ter waarde van €1500 redeemed hadden, ging hard natuurlijk met die suites erbij + 2 nachten in een gewone kamer.
Dus ik zeg: I LOVE MYVEGAS!!!
- 2 nachten Mirage
- 2 kaarten voor KA
- 2x Bellagio dinner buffet pass
- 1x $10 dining credit Grand Cafe bij Sunset Station (blijven we 1 nacht)
Bij het boeken van 1 van de 2 kaarten voor KA ging het mis, had verkeerde data in mijn hoofd. Maar telefonisch recht kunnen zetten, alleen hebben we nu wel een rekening voor $40 gekregen ipv de $15 die je zou moeten betalen voor telefonisch reserveren. Hier gaan we nog een mailtje aan wagen, maar mocht het niet lukken, dan is het nog geen geld voor 2 kaarten natuurlijk.
Wij zijn MyVegas spelers van bijna het eerste uur en hebben nog ooit de 2 nachten Tower suite in Mirage kunnen redeemen (op de valreep). Toen nog zonder resort fee. Het is inderdaad veranderd, maar ik ben heel tevreden met wat we nu konden redeemen.
Sinds we begonnen zijn met spelen eind 2012 hebben we in totaal 8 gratis nachten geboekt (waarvan 2 in een mega suite), bij verschillende buffetten gratis gegeten, playcredit omgezet in winst, $100 credit bij Stakehouse en nog meer MyVegas meevallers. Ik denk met deze trip meegerekend dat we zeker ter waarde van €2200 via MyVegas hebben redeemed. Waarbij de eerste trip in 2013 de grootste klapper was, had toen berekend dat we ter waarde van €1500 redeemed hadden, ging hard natuurlijk met die suites erbij + 2 nachten in een gewone kamer.
Dus ik zeg: I LOVE MYVEGAS!!!

- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Mij heeft het ook al zeker $800 gescheeld. Het is wel jammer dat de toch betere aanbiedingen van een paar jaar terug er niet meer zijn (zo had ik een 2-night suite in het Mandalay Bay), maar het blijft toch leuk dat dit in zo'n stad gewoon kan.
Inderdaad! Voor onze Amerika-reis in 2013 heeft MyVegas ons 1200,- bespaard (ook wij hadden o.a. de suite in MB), met de Hinko-deal reden wij 26 dagen in een Jeep Grand Cherokee voor 195 euro en de dollar stond op 1,32. Je mag eigenlijk niet leven in het verleden, maar als ik naar de begroting voor onze aankomende Amerika-reis kijk dan is dat wel another cookie. 

'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV - NY | '25: TX Gepland: TX (deel 2)
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Dat waren nog eens tijden ja haha. De Hinko-deal, helaas niet zelf aan kunnen meedoen, maar dat was ook een stunt 

Het is mijn broer uiteindelijk gelukt om een reservatie voor KA te maken. Hij had gemaild naar M Life en zij hebben het onmiddellijk in orde gemaakt. Bedankt voor de tip!
Dan nog twee andere vragen:
Hieronder is het 'confirmation-ticket/bewijs' van mijn broer. Kan iemand mij vertellen wat die '$28,89' wilt zeggen rechts? Ik heb dit ook op mijn ticket staan. Moeten wij alsnog deze som betalen, of ... ?
En dan een tweede vraag: wij hebben niet zo'n goede plaatsen (eerste rij). Nu gaan we voor een gratis ticket natuurlijk niet moeilijk doen en zijn we heel blij dat we door MyVegas naar deze show kunnen gaan kijken. Maar is er een mogelijkheid om (als het niet is uitverkocht) dat we een paar rijen naar achter gaan zitten, of wordt er dan moeilijk gedaan? Wat wel toevallig is: onze tickets zijn een aantal weken na elkaar geredeemed, en onze plaatsen liggen langs elkaar.
Dan nog twee andere vragen:
Hieronder is het 'confirmation-ticket/bewijs' van mijn broer. Kan iemand mij vertellen wat die '$28,89' wilt zeggen rechts? Ik heb dit ook op mijn ticket staan. Moeten wij alsnog deze som betalen, of ... ?
En dan een tweede vraag: wij hebben niet zo'n goede plaatsen (eerste rij). Nu gaan we voor een gratis ticket natuurlijk niet moeilijk doen en zijn we heel blij dat we door MyVegas naar deze show kunnen gaan kijken. Maar is er een mogelijkheid om (als het niet is uitverkocht) dat we een paar rijen naar achter gaan zitten, of wordt er dan moeilijk gedaan? Wat wel toevallig is: onze tickets zijn een aantal weken na elkaar geredeemed, en onze plaatsen liggen langs elkaar.

- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Zie net een mail over Konami slots.
Heeft iemand die gedownload?
Ze hebben het over "amazing rewards"
Zijn dit andere rewards dan bij Myvegas?
Heeft iemand die gedownload?
Ze hebben het over "amazing rewards"
Zijn dit andere rewards dan bij Myvegas?
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
- Christian
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Konami is gewoon het derde spel dat gelinkt wordt met je MyVegas account.
Konami speelt redelijk goed.
Verder zijn het volgens mij gewoon dezelfde rewards.
Konami speelt redelijk goed.
Verder zijn het volgens mij gewoon dezelfde rewards.
Voor alle foto's
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
YouTube
- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ik heb Konami ook draaien.
Zelf tot aan 180 miljoen chips vanmorgen.
Helaas is het alweer op ook, maar ach het heeft me wel een boel gouden muntjes opgeleverd
Zelf tot aan 180 miljoen chips vanmorgen.
Helaas is het alweer op ook, maar ach het heeft me wel een boel gouden muntjes opgeleverd

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik ben alvast een beetje aan het puzzelen welke rewards we willen kopen en hoe we die gaan verdelen voor onze vakantie in juli.
We zijn met 3 volwassenen (3 myvegas accounts) en 1 kind. We willen graag 2 aparte kamers en we blijven 2 nachten.
Is het mogelijk om 2 gratis nachten en 2 nachten met korting te nemen op verschillende accounts? En deze dan aan elkaar te koppelen zeg maar? Zodat we wel de nachten in dezelfde kamer kunnen blijven. En het liefst niet te ver uit elkaar.
We zijn met 3 volwassenen (3 myvegas accounts) en 1 kind. We willen graag 2 aparte kamers en we blijven 2 nachten.
Is het mogelijk om 2 gratis nachten en 2 nachten met korting te nemen op verschillende accounts? En deze dan aan elkaar te koppelen zeg maar? Zodat we wel de nachten in dezelfde kamer kunnen blijven. En het liefst niet te ver uit elkaar.
In myvegas nu 5 miljoen chips gekocht voor €4,56.
Wat is nu het tactisch? Ik ben op level 60 en heb nog niet alle hotels.
Al hoog inzetten? Ik speel bedrock.
Wat is nu het tactisch? Ik ben op level 60 en heb nog niet alle hotels.
Al hoog inzetten? Ik speel bedrock.
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
- Christian
- Amerikakenner
- Contacteer:
Zolang je niet alle hotels hebt is lage inzet het best. Lang laten rollen dan ben je eerder klaar met bouwen. Die V-tjes zijn niet inzet afhankelijk. Je krijgt er niet meer bij een hogere inzet.
Ik weet ook niet of het spel beter speelt met aangekochte chips dan met gratis verkregen chips. Ik heb toch op hele hoge inzetten gespeeld en nog nooit zo'n jackpot gekregen.
Ik weet ook niet of het spel beter speelt met aangekochte chips dan met gratis verkregen chips. Ik heb toch op hele hoge inzetten gespeeld en nog nooit zo'n jackpot gekregen.
Voor alle foto's
YouTube
YouTube
Ik kan dan vooral even vooruit om wat sneller de punten bij elkaar te harken.
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
- Christian
- Amerikakenner
- Contacteer:
EH ja welicht wel, maar denk er wel aan dat als je meer gaat uitgeven aan chips het voordeel ook minder wordt. Er is ooit iemand geweest die had voor $100 chips gekocht om vervolgens net genoeg punten te hebben om een buffet er voor aan te schaffen. Dan is het een duur buffet geweest.
Voor alle foto's
YouTube
YouTube
Haha ja idd. Wij hebben al kaartjes voor KA. Dus 1x 5 euro vind ik niet zo erg
.

Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Juist iets vreemds ontdekt. Als je naar Luxor.com of excalibur.com gaat en je bent ingelogd op met je mlife account, dan kan je de Myvegas gratis kamers zomaar boeken als je de promocode myveg2 gebruikt. (Deze code staat vermeld in de terms en conditions van de rewards). Bij al de andere hotels lukt dit niet maar bij deze 2 hotels wel.
Geen idee wat er zou gebeuren als je zo meerdere kamers boekt...?
Ik heb er zelf niets aan want op onze data zijn er geen kamers vrij bij de Luxor en excalibur rewards ( en zou daar zowiezo toch nooit willen zitten
)
Geen idee wat er zou gebeuren als je zo meerdere kamers boekt...?
Ik heb er zelf niets aan want op onze data zijn er geen kamers vrij bij de Luxor en excalibur rewards ( en zou daar zowiezo toch nooit willen zitten

1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Vreemd idd.
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Iemand enig idee wanneer het boekingwindow voor kamers voor augustus beschikbaar komt?
En zijn shows al wel te boeken voor augustus?
Nien
En zijn shows al wel te boeken voor augustus?
Nien
2001 SF - SLC
2011 SF - Denver
2014 LV-Great Basin-Craters o/t Moon-Yellowstone-Grand Teton-Arches-Canyonlands-Capitol Reef-Zion-LV
2016 LA - LV
2017 SEA - SF
2011 SF - Denver
2014 LV-Great Basin-Craters o/t Moon-Yellowstone-Grand Teton-Arches-Canyonlands-Capitol Reef-Zion-LV
2016 LA - LV
2017 SEA - SF
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20029 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne