Ik vind t altijd wel leuk zo'n helikoptervlucht.
OK, maar dan moet je er natuurlijk wel voor zorgen dat de reward met de minste waarde nog altijd meer dan $50 waard is. Dat lijkt mij best lastig! Tenzij je je creditcard trekt omdat je het spelletje zo leuk vindt natuurlijk.hereweare schreef: En wat betreft de 4 de reward: rond de 50 dollar krijg je deze meestal (geen garanties maar ik kreeg ze op beide accounts bij 50 dollar)
Ik had bij Groupon.com een actiecode "TEN" die ik kon gebruiken bij Pizza Lotto, een pizzeria downtown. Er zijn meerdere mogelijkheden om de actiecode in te leveren als je die hebt gekregen. Misschien geldt deze vandaag nog!SuzieQ schreef:Wat voor actiecode en pizza?
Je hebt gelijk. Maar als je al wat muntjes hebt gekocht en je zit net onder de grens van 50 dollar dan kun je overwegen net iets meer te kopen zodat je toch een vierde reward krijgt. Mijn reden om iets meer te besteden is dat ik graag een reward voor 2 nachten wilde en niet afhankelijk wilde zijn van een (eventuele) summer reward voor twee nachten.(als die er al komt).boonens schreef:OK, maar dan moet je er natuurlijk wel voor zorgen dat de reward met de minste waarde nog altijd meer dan $50 waard is. Dat lijkt mij best lastig! Tenzij je je creditcard trekt omdat je het spelletje zo leuk vindt natuurlijk.
Waar kan ik betalingen bij FB dan zien, ik kan het niet vinden?hereweare schreef: En wat betreft de 4 de reward: rond de 50 dollar krijg je deze meestal (geen garanties maar ik kreeg ze op beide accounts bij 50 dollar). je kunt bij je betalingen in Facebook zien wat je al hebt uitgegeven aan het spel.
Leuk al die besparingen![]()
Groet,
Els B.