Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas (computerspel) - deel VII

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Anonymous123

Re: MyVegas (computerspel) - deel VII

Bericht door Anonymous123 »

Ach als je paar miljoen LP's hebt, waar doe je dan moeilijk over :)
Ik vind t altijd wel leuk zo'n helikoptervlucht.
Anonymous123

Ik zie overigens op fora/facebook ook voorbij komen dat mensen een 6de reward hebben en bijvoorbeeld ook de 100$ freespin variant, plus een 2 personen lunch voor Aria.

Ben altijd wel benieuwd hoeveel je uit moet geven, maar hier schijnt niks over te zeggen zijn, omdat het redelijk 'random' gebeurd.
ReisM
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door ReisM »

Wij hebben ieder gespeeld, dus in totaal 6 rewards. We hebben ieder een overnachting in Mirage, inmiddels geboekt.
Verder willen we nog graag een lunchbuffet (2 halen, 1 betalen, we zijn met ons drieen) en een kaartje voor secret garden. Daar ga ik dan met dochter naartoe terwijl vriend kan gokken :P.

En vriend wil nog freeplay, en dan hebben we nog een paar muntjes over voor een ijsjes-reward ofzo P.

Lunchbuffet van Aria schijnt wel goed te zijn, als ik het zo lees, of heeft iemand betere tips?
SuzieQ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door SuzieQ »

Ik heb de reward voor lunch bij Aria al binnen.
Vorig jaar erg goed bevallen.

Wij hebben beide pp Love, overnachting Mirage en Aria lunchbuffet.

Voor de rest niks denk ik, toegang tot madame tusseaud heb ik al op een andere manier en ondanks dat we elk wel wat muntjes gekocht hebben geen 4e reward. Ach voor de paar euro die we elk hebben ingelegd is het net als vorig jaar toch weer een leuke score!
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Lex77
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Lex77 »

Schijnbaar is de 2 for 1 entrees bij Nine Fine Irishmen een goede reward.
Is een tegoed van USD 35 en dat voor maar 17.500 LP's.

Moet nog even wachten om deze zelf te testen maar heb hem gekocht voor komende reis.
Afbeelding
Sassya
Amerikakenner

Bericht door Sassya »

Je kunt goed eten bij Nine Fine Irishman en 's avonds is er live muziek. Tenminste, de 2 keer dat wij er waren wel in ieder geval.
hereweare
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door hereweare »

Ik vind de Maverick Helicopter Reward wel een mooie. Ja, het kan met groupon goedkoper maar dan kunnen we niet in 1 helicopter. De helikoptervlucht is inclusief ophalen en terugbrengen. Ik hoop op een unieke ervaring. En natuurlijk heb ik ook de gratis foto reward.
Verder heb ik nog een monorail reward gekocht. Deze had ik 2 jaar geleden ook en niet gebruikt. Kon deze weer inwisselen voor gouden punten, dus geen risico als je deze niet gebruikt.
Zojuist via Groupon nog een voucher aangeschaft voor een heel goedkope pizza voor als we Downtown zijn. Met een actiecode van 10 dollar, kostte de voucher voor 20 dollar maar 2 dollar.
En wat betreft de 4 de reward: rond de 50 dollar krijg je deze meestal (geen garanties maar ik kreeg ze op beide accounts bij 50 dollar). je kunt bij je betalingen in Facebook zien wat je al hebt uitgegeven aan het spel.
Leuk al die besparingen :thumbup:
Groet,
Els B.
SuzieQ
Amerika-expert

Bericht door SuzieQ »

Wat voor actiecode en pizza?
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
boonens
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door boonens »

hereweare schreef: En wat betreft de 4 de reward: rond de 50 dollar krijg je deze meestal (geen garanties maar ik kreeg ze op beide accounts bij 50 dollar)
OK, maar dan moet je er natuurlijk wel voor zorgen dat de reward met de minste waarde nog altijd meer dan $50 waard is. Dat lijkt mij best lastig! Tenzij je je creditcard trekt omdat je het spelletje zo leuk vindt natuurlijk.
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV - NY | '25: TX Gepland: TX (deel 2)
hereweare
Amerika-ontdekker

Bericht door hereweare »

SuzieQ schreef:Wat voor actiecode en pizza?
Ik had bij Groupon.com een actiecode "TEN" die ik kon gebruiken bij Pizza Lotto, een pizzeria downtown. Er zijn meerdere mogelijkheden om de actiecode in te leveren als je die hebt gekregen. Misschien geldt deze vandaag nog!
boonens schreef:OK, maar dan moet je er natuurlijk wel voor zorgen dat de reward met de minste waarde nog altijd meer dan $50 waard is. Dat lijkt mij best lastig! Tenzij je je creditcard trekt omdat je het spelletje zo leuk vindt natuurlijk.
Je hebt gelijk. Maar als je al wat muntjes hebt gekocht en je zit net onder de grens van 50 dollar dan kun je overwegen net iets meer te kopen zodat je toch een vierde reward krijgt. Mijn reden om iets meer te besteden is dat ik graag een reward voor 2 nachten wilde en niet afhankelijk wilde zijn van een (eventuele) summer reward voor twee nachten.(als die er al komt).
Volgens mij heb ik mijn MGM rewards goed kunnen besteden. En ik heb nog heel veel muntjes over. Volgend jaar maar weer naar Vegas! :D
Lex77
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Lex77 »

De actiecode TEN is volgens mij nog tot vandaag 09:00 geldig.
Afbeelding
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

hereweare schreef: En wat betreft de 4 de reward: rond de 50 dollar krijg je deze meestal (geen garanties maar ik kreeg ze op beide accounts bij 50 dollar). je kunt bij je betalingen in Facebook zien wat je al hebt uitgegeven aan het spel.
Leuk al die besparingen :thumbup:
Groet,
Els B.
Waar kan ik betalingen bij FB dan zien, ik kan het niet vinden?
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Anonymous123

Instellingen - Betalingen links in 't midden.
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Ah, gevonden. Mijn man heeft idd in totaal, in 2 jaar tijd, voor ongeveer € 50 chips gekocht. Hij heeft een 4e reward en ik niet. Ik heb dan ook bijna niks gekocht.
Alleen 1x € 5 besteed.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Bij de buffetten, is het nog steeds dat je bij een buffet met minder gouden muntjes een nacht moet verblijven bij een MGM hotel?? Ook als je de kamer via Myvegas hebt, ik dacht dat er iets veranderd was namelijk??
Wij moeten een buffet bij kopen, kunnen we dan het best voor de 2 for 1 gaan, ik denk niet dat je korting krijgt als je er een bijkoopt als je voor een one lunch buffet gaat met je mgm pas? Bij Red rock was dat nl. wel.
Maaikee60
Amerika-ontdekker

Bericht door Maaikee60 »

Voor onze trip naar oa. Vegas ben ik nu rewards aan het claimen. Nu heb ik begrepen dat kamers en bufferen op naam staan en je deze dus niet kan combineren met 2-1 en 1 gratis. Is dat ook zo met bv. de rollercoaster van New York New York? Ik heb reeds de 2-1 gekocht maar we gaan met z'n 3en op reis, heb voldoende punten voor nog 1x gratis.
Anonymous123

Kan je niet beter een buffet doen? Die zijn over het algemeen duurder dan die, uit mijn hoofd, 15 dollar voor dat ritje in de coaster.
Maaikee60
Amerika-ontdekker

Bericht door Maaikee60 »

Die heb ik ook al!! Dit is 'extra'!
itafroma
Amerika-ontdekker

Bericht door itafroma »

Alles staat op naam. Je moet telkens zelf gebruikmaken van de reward. Je kan de gratis rit dus niet combineren met BOGO voor 3 personen op 1 account.
ReisM
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door ReisM »

Hoe zit dat dan met bijv. kaartjes voor Secret Garden en Shark Reef?
Mijn vriend heeft nog genoeg punten voor een 2 halen, 1 betalen kaartje voor Secret Garden, maar eigenlijk wil ik daar met dochter naartoe.
Krijg je een toegangskaart op naam?
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer