Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel V

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
annet2009
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas deel V

Bericht door annet2009 »

ina schreef:Weet iemand het verschil tussen 2 diner passes en 2 diner buffers bij MGM??
Deze kun je Beiden wel op vrijdag gebruiken toch?
Beide is voor 2 dinner buffets (kun je lezen op de 1e blz van de reward), alleen heeft de een een sleuteltje erop staan, daarvoor moet je overnachten in een MGM hotel (niet perse MGM Grand dus). De ander heeft geen sleuteltje (kost je meer LP's) en hoef je geen overnachting voor te hebben.
Kunnen inderdaad beide op vrijdag gebruikt worden, let wel even op blackout data.
Meer informatie vind je altijd op de 2e blz van de reward (helaas niet te openen als ie uitverkocht is).
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
hereweare
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door hereweare »

Dank jullie wel voor jullie reacties op mijn vorige vraag over de buffet rewards.
Ik heb nog een vraag waar ik geen antwoord op kan vinden. Ik wil graag een reward aanschaffen voor de rollercoaster van New York New York. Deze wil ik zelf niet gebruiken ( nee, dank je :? ) maar wil ik gebruiken voor mijn zonen. Dat moet toch mogelijk zijn toch? Wie weet het? Alvast bedankt.
annet2009
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door annet2009 »

Dat mag dus niet. Rewards moet je zelf gebruiken (of in het geval van een reward voor 2, jij zelf en iemand die met jou mee gaat).
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

Ik neem aan dat jij wel óók in Vegas bent?
Het gaat erom wie de tickets op haalt, niet wie ze gebruikt (of althans - zo was het 2 jr terug bij ons). Dus als jij de tickets ophaalt, lijkt me niet dat ze bij de attractie zelf nog kijken wie er in de achtbaan gaat.
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Lianne1989 schreef:Toevallig heb ik dit nagevraagd bij Mlife, maar ben niet veel wijzer geworden. Uiteindelijk kreeg ik dit antwoord en toen ik aangaf dat ik een aantal weken geleden mijzelf had ingeschreven bij Mlife (nog geen pasje had opgehaald) gaven ze aan dat ik dan helaas geen gebruik kon maken van de reward.
Bedankt Lianne! Het lijkt ze dus om de eerste redemtion te gaan blijkbaar. Jammer! Wij zitten in hetzelfde schuitje en kunnen nu dus alleen kiezen uit die drie opties waar een overnachting niet vereist is.
Randy86
Amerika-ontdekker

Bericht door Randy86 »

Hallo allemaal!

Allereerst wil ik allesamerika bedanken voor dit geweldige forum! Al veel tips gevonden over Zuidwest Amerika. Mijn vriendin en ik gaan in september/oktober een rondreis maken.

Natuurlijk doen we ook Vegas aan en door dit forum kwam ik dus op MyVegas. Ongelofelijk dat je gratis cadeaus kan winnen/sparen!

Ik heb een apart Facebook account aangemaakt. Voeg me maar toe als je wilt: https://www.facebook.com/profile.php?id=100009521681880

Het valt mij op dat het op mijn mobiel sneller gaat met de LP's als op de computer. Kan dit kloppen? Ik heb in het begin wel meteen wat grotere bonussen gewonnen waardoor je wat grover kan spelen en het wat sneller gaat dus wellicht dat het daaraan ligt! Ben vanaf gisteravond bezig en zit nu op 8000 LP's. Nog genoeg werk te verzetten om wat awards te kunnen scoren!
frent
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door frent »

Randy86 schreef: Het valt mij op dat het op mijn mobiel sneller gaat met de LP's als op de computer. Kan dit kloppen? Ik heb in het begin wel meteen wat grotere bonussen gewonnen waardoor je wat grover kan spelen en het wat sneller gaat dus wellicht dat het daaraan ligt! Ben vanaf gisteravond bezig en zit nu op 8000 LP's. Nog genoeg werk te verzetten om wat awards te kunnen scoren!
Wow van gisteren pas bezig en nu al 8000 LP's? dat gaat snel...
Ik heb het gevoel dat op mobiel je in het begin wel wat LP's pakt maar dat het nadien afneemt. Vooral die journey's duren langer om te voltooien. Of zijn gewoon moeilijk als je de bet max niet wint...
Randy86
Amerika-ontdekker

Bericht door Randy86 »

Op mijn mobiel ben ik nu al level 28. Als je flink wat wint en flink wat wegspeelt dan bouwt die xp wel snel op ja... Op de computer gaat het lang niet zo snel met de punten dus ook niet met de levels (daar pas level 7).
Randy86
Amerika-ontdekker

Bericht door Randy86 »

Vraagje: Is het trouwens mogelijk om tegelijkertijd op zowel de mobiel als op de computer te spelen? Of krijg je dan een synchronisatieprobleem?
frent
Amerikafan

Bericht door frent »

Randy86 schreef:Vraagje: Is het trouwens mogelijk om tegelijkertijd op zowel de mobiel als op de computer te spelen? Of krijg je dan een synchronisatieprobleem?
Ik krijg soms een melding dat je op een ander toestel aan het spelen bent. Dus denk niet dat het gaat.
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya »

Je kunt tegelijktijd op je pc en via de MyVegas app spelen op je mobiel/tablet. Als je gewoon online speelt via je mobiel/tablet (dus niet via de app) kun je niet tegelijkertijd via je pc spelen.
Marie123
Amerika-ontdekker

Bericht door Marie123 »

Ems2012 schreef:Ik neem aan dat jij wel óók in Vegas bent?
Het gaat erom wie de tickets op haalt, niet wie ze gebruikt (of althans - zo was het 2 jr terug bij ons). Dus als jij de tickets ophaalt, lijkt me niet dat ze bij de attractie zelf nog kijken wie er in de achtbaan gaat.
Nog een vraagje hierbij aansluitend... Ik wil 2 dinner buffets redeemen maar heb niet genoeg loyalty points om een reward voor twee personen te nemen, wel om 2x één dinner buffet te nemen. Als ik de tickets ophaal, is dit dan mogelijk? Of kan ik alleen een dinner buffet voor mezelf redeemen en moet het andere dinner buffet dan geredeemed worden via het account van mijn vriend?
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

Ik weet niet of ik je vraag helemaal begrijp. Zoals ik het begrijp wil jij op jouw account dus 2x 1 dinner buffet redeemen? Dat kan niet. Je kan per account 1x een reward redeemen.
Je moet zelf je eigen rewards ophalen en je kan ze niet ophalen voor iemand anders.
Marie123
Amerika-ontdekker

Bericht door Marie123 »

Ok, dat had ik niet door. Bedankt voor je antwoord!
bernadet
Amerika-ontdekker

Bericht door bernadet »

kan iemand mij antwoord geven op de volgende vraag. Ik heb een reward voor een dinner. Nu staat er dat ik deze binnen 90 dagen moet redeemen. Betekent dat ook dat ik het binnen deze termijn moet gebruiken (wij zijn er namelijk pas een dag later)
Als ik het goed begrepen heb hoef je voor een buffet niet te reserveren.
Lianne1989
Amerikafan

Bericht door Lianne1989 »

Na aankoop moet je hem binnen 90 dagen gebruiken.
bastiaan76
Amerikafan

Bericht door bastiaan76 »

Ja het buffet moet je binnen 90 dagen nadat je de reward koopt gebruiken.
Als je hem nu eigenlijk een dag te vroeg hebt gekocht kan je hem annuleren krijg je direct je LPs terug en koop je hem morgen opnieuw dan komt hij wel goed uit.
Je moet de reward nog wel op je Mlife pasje laten zetten als je in vegas bent en dan moet je het buffet binnen 24 uur gebruiken.
Je hoeft inderdaad niet te reserveren zoals bij de overnachtingen.
Afbeelding
bernadet
Amerika-ontdekker

Bericht door bernadet »

Bedankt voor je reactie. Wel jammer dat ik net een dag te vroeg was haha Ik dacht dat ik precies op tijd was. Maar komt goed
astevens
Amerika-ontdekker

Bericht door astevens »

blijf het toch allemaal lastig vinden wat wel en niet kan en mag hoor...hahahaha...
VinMor
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door VinMor »

Het is er de laatste tijd niet makkelijker op geworden, maar ach, het blijft gratis en een leuk spel!
2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
2015: New Yok • 2015: Las Vegas
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer