Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas (computerspel) - deel VII
Re: MyVegas (computerspel) - deel VII
Via de app gaat het qua cash wel hard, maar loyalty points schieten niet op.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Is niet noodzakelijk waar. Via blackjack app heb ik vorige week bv op 4 dagen tijd 700.000 gouden munten verzameld. Ging ongelooflijk snel.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Hoe heb je dat gedaan?
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Net tweede premium ticket gratis besteld voor Ka, maar blijkt dat het om een korting gaat. Nu waren de kaartjes $180 in plaats van $240.
Dan maar kaartjes voor One besteld.
Dan maar kaartjes voor One besteld.

-
- Amerikakenner
Ik bleef winnen zodat ik na een tijdje 1 miljoen op 3 handen tegelijk kon inzetten. Zo kreeg ik per 2 inzetten ong 500 gouden munten binnen. Zo een paar dagen een paar uur kunnen spelen en uiteindelijk had ik 700000 lps bij toen ik weer blut was.SuzieQ schreef:Hoe heb je dat gedaan?
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Leuk spel tot nu toe. Iemand ervaring met punten kopen met credit card? Ben altijd wat huiverig voor dat soort dingen.
Waarom overweeg je dat? Sommige rewards zijn niet genoeg waard om er voor te betalen.
georgesken schreef:Ik bleef winnen zodat ik na een tijdje 1 miljoen op 3 handen tegelijk kon inzetten. Zo kreeg ik per 2 inzetten ong 500 gouden munten binnen. Zo een paar dagen een paar uur kunnen spelen en uiteindelijk had ik 700000 lps bij toen ik weer blut was.SuzieQ schreef:Hoe heb je dat gedaan?
Raar, aangezien het maximale wat je kan winnen per dag op 2.000 LP's is ingesteld...
Ik kreeg op een dag 1.1 LP's per ongeluk op mijn account

GinnyUSA schreef:Waarom overweeg je dat? Sommige rewards zijn niet genoeg waard om er voor te betalen.
Afhankelijk natuurlijk of je 1x naar Las Vegas gaat, of 1x per jaar en de kosten binnen de perken zal houden.
Klopt hoor, ik lees alleen soms verhalen waarbij mensen $50 uitgeven aan chips en daar een extra buffet voor aanschaffen. Daar zie ik het nut niet zo van in.
Een keer $3 oid uitgeven kan geen kwaad. Vooral het welcome offer bij een nieuwe account is interessant, $3 voor 1.5M chips. Met een beetje rustig spelen levert je dat zo'n 30k LP op, dus $1 per 10k LP. Dat zijn ze zeker waard. De eerste betaalde "bottle pop" is op zich ook nog wel interessant, 500k chips voor $3.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Ja ik doe ook zo nu en dan eens de bottle pop. In de 5 jaar dat ik nu MyVegas speel heb ik bjina $50 dollar uitgegeven aan chips, maar heb zeker voor enkele honderden dollars aan voordeel meegepikt. Zo hebben wij al 2 keer een nacht gratis in het Mandalay Bay gezeten en ook in Aria. Maar ook vele buffetten op deze manier leren kennen.
Het is een kleine investering die toch veel oplevert.
Ook is het via paypal heel veilig om een betaling via facebook te doen.
Het is een kleine investering die toch veel oplevert.
Ook is het via paypal heel veilig om een betaling via facebook te doen.
Ik heb nu ruim 115.000 LP's maar er is op de datum dat ik er ben geen 1 hotel beschikbaar (datum in het geel). Alleen voor Mandalay Bay is er nog geen kalender voor september bekend. Komt dit nog wel denken jullie? Kunnen er nog kalenders veranderen??
Verder vind ik de rewards niet heel interessant misschien een 2 for 1 buffet of show.. Anders maar bewaren voor een mogelijk volgende keer..
Verder vind ik de rewards niet heel interessant misschien een 2 for 1 buffet of show.. Anders maar bewaren voor een mogelijk volgende keer..
Welcome offer van 1.5 M heb ik zelf niet gehad. Of ik kijk er overheen.
Die bottle pop is inderdaad dan wel de moeite waard.

Die bottle pop is inderdaad dan wel de moeite waard.
- Christian
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Ik hoop er een helikopter tour uit te halen boven Las Vegas.
Ik heb nu 2,5 miljoen gouden puntjes. Moet wel gaan lukken om er iets leuks mee te doen.
Hoop dat er nog meer rewards komen waarbij je wat meer punten moet inleveren, maar dat het dan ook gratis is.
Ik heb nu 2,5 miljoen gouden puntjes. Moet wel gaan lukken om er iets leuks mee te doen.
Hoop dat er nog meer rewards komen waarbij je wat meer punten moet inleveren, maar dat het dan ook gratis is.
Voor alle foto's
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Helikoptervlucht is een aanrader. Vorige week gedaan.
We hadden toen ook de reward genomen voor een gratis foto.
Mocht je zover zijn, zorg dat je achterin zit, daar heb je de beste mogelijkheden om foto's te maken.
We hadden toen ook de reward genomen voor een gratis foto.
Mocht je zover zijn, zorg dat je achterin zit, daar heb je de beste mogelijkheden om foto's te maken.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Voor Mandalay Bay is de kalender voor september wel bekend hoor, maar op de een of andere manier is hij niet online gezet. Alleen erg weinig mogelijkheden. Ik zocht ook voor september, maar helaas.Gerjan schreef:Ik heb nu ruim 115.000 LP's maar er is op de datum dat ik er ben geen 1 hotel beschikbaar (datum in het geel). Alleen voor Mandalay Bay is er nog geen kalender voor september bekend. Komt dit nog wel denken jullie? Kunnen er nog kalenders veranderen??
Je kan het ook op de volgende manier bekijken:
Roomreward aanschaffen en dan krijg je een bevestiging in de mail. En dan de link aanclicken in de mail die je naar de mlife website leid en dan de datum opzoeken waarop jij een kamer zoekt. Als deze in het geel staat dan heb je mazzel en anders helaas. Nu zal de kalender niet meer aangepast worden ben ik bang. Maar je weet het nooit.
Als je de reward niet gebruikt dan kan je hem altijd cancellen. Dit mag alleen maximaal 3x per maand.
Oke, heb je toevallig gezien of 24 september geel is?
-
- Amerikakenner
Dit geldt alleen voor het facebookspel. (Wat blijkbaar het enige dan is wat jij al gespeeld hebt: er zijn 5 spellen: Facebook Myvegas, myvegasapp, Myvegas blackjackapp, myKONAMI app en Myvegas pop slots app) Voor de andere apps is er geen limiet. Paar maand geleden is er bv iemand in geslaagd een paar dagen na elkaar 1.000.000 gouden munten bijeen te spelen via de blackjackapp.vimo schreef:georgesken schreef:
Ik bleef winnen zodat ik na een tijdje 1 miljoen op 3 handen tegelijk kon inzetten. Zo kreeg ik per 2 inzetten ong 500 gouden munten binnen. Zo een paar dagen een paar uur kunnen spelen en uiteindelijk had ik 700000 lps bij toen ik weer blut was.
Raar, aangezien het maximale wat je kan winnen per dag op 2.000 LP's is ingesteld...
Ik kreeg op een dag 1.1 LP's per ongeluk op mijn accountben gelijk gestopt, heb niet meer nodig!
Kan ik de munten die ik op de app haal ook op het Facebook spel zien? Of is dit gescheiden?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19796 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties