Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Canyonlands N.P. en/of Arches N.P.
Re: Canyonlands N.P. en/of Arches N.P.
Ik was inderdaad van plan om direct bij aankomst in Moab naar het visitorcentre te gaan ja.
we komen dan uit mexican hat (valley of the gods b&b), en die middag zouden we dan willen
gaan raften (alleen middagtour, evt met lunch). als we na het ontbijt vertrekken kunnen we
redelijk bijtijds in Moab zijn dacht ik zelf....
we komen dan uit mexican hat (valley of the gods b&b), en die middag zouden we dan willen
gaan raften (alleen middagtour, evt met lunch). als we na het ontbijt vertrekken kunnen we
redelijk bijtijds in Moab zijn dacht ik zelf....
- Trientje
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Canyonlands N.P.
Wij hebben 2 avonden in Moab en dus zouden we ook graag 2 keer een zonsondergang willen zien. Eentje zal waarschijnlijk de Delicate Arch worden. De andere zal dus in Canyonlands of Dead Horse Point State Park zijn. Welke van de twee zouden we best nemen en waar juist kunnen we een prachtige zonsondergang zien?martinenelsa schreef:Als je in Moab gereserveerd hebt is het een idee om de zonsondergang in Canyonlands mee te pakken.
2007: Niagara Falls, NY, Washington, Philadelphia
2008: Florida
2009: Zuidwesten, San Francisco, NY
2010: Zuidwesten
2013: Rondje Denver-Denver met oa Yellowstone, Black Hills
2016: NY
2008: Florida
2009: Zuidwesten, San Francisco, NY
2010: Zuidwesten
2013: Rondje Denver-Denver met oa Yellowstone, Black Hills
2016: NY
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Canyonlands N.P. en/of Arches N.P.
Ik zou het voor de zonsondergang niet weten, ik weet wel dat juist de zonsopkomst bij Mesa Arch erg mooi is.
Je kunt eens op de NPS-site kijken, daar hebben ze vaak ook wel informatie over de beste tijdstippen.
Zelf maar even gekeken: Green River Overlook is de beste plaats voor een sunset.
Marianne
Je kunt eens op de NPS-site kijken, daar hebben ze vaak ook wel informatie over de beste tijdstippen.
Zelf maar even gekeken: Green River Overlook is de beste plaats voor een sunset.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht