Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Niet naar New Mexico & Texas ?
Re: Niet naar New Mexico & Texas ?
Bijna zover en heb er veel zin in.
Hebben nog een overnachting in Wichita falls er tussen geplakt.
Geen zes uur in een stuk naar Amarillo.
Vandaag nog kaarten voor de Texas Rangers gekocht als we in Forth Worth zijn.
Begint om zeven uur in de avond en Arlington is niet zo ver rijden.
Lijkt me wel een unieke ervaring.
Nu nog zes dagen wachten voor we eindelijk mogen.
Hebben nog een overnachting in Wichita falls er tussen geplakt.
Geen zes uur in een stuk naar Amarillo.
Vandaag nog kaarten voor de Texas Rangers gekocht als we in Forth Worth zijn.
Begint om zeven uur in de avond en Arlington is niet zo ver rijden.
Lijkt me wel een unieke ervaring.
Nu nog zes dagen wachten voor we eindelijk mogen.
Maak er een mooie reis van en geniet van alles wat Texas je te bieden heeft.
Ik ben jaloers, maar gelukkig in de wetenschap dat ik over vier maanden ook weer naar mijn favoriete staat ga.
Have fun Y'all !!
Ik ben jaloers, maar gelukkig in de wetenschap dat ik over vier maanden ook weer naar mijn favoriete staat ga.
Have fun Y'all !!
16x USA / 30 staten
-
- Amerika-ontdekker
Zaterdagmorgen thuis gekomen na 5 weken Texas...
Ben heel ff in New Mexico geweest, heel ff in Oklahohoma en iets langer in Louisiana geweest maar verder alleen maar in Texas.
Aangekomen in Houston, bij Enterprise een 2011 Camaro gehuurd ipv een Dodge Charger en naar Galveston gereden...ingeboekt en verder naar Walmart gereden om een TomTom te kopen en wat andere dingen.
Dinsdag op mijn verjaardag een beachwalk gedaan...geen best idee, alles verbrand, vooral mijn lippen en gezicht...Maar vooral mijn lippen ging een probleem worden
Woensdag vertrokken langs de kust naar Port Lavaca, daar met een stel vissers uit Victoria gepraat en doorgereden naar Rockport..
Donderdag vertrokken naar South Padre Island, maar door de vele regen omgedraaid 50 miles voor Brownsville.Donderdagavond in San Antonio twee Tourbooks gekregen bij de plaatselijke AAA.
Vrijdagmorgen via Bandera naar Fredericksburg gereden.Vrijdagmiddag naar Luckenbach geweest.Zaterdagmorgen vertrokken richting Austin. ( omdat ik verschrikkelijke koortslippen had gekregen na de verbranding in Galveston heb ik weinig fysiek inspannende dingen gedaan of op stap geweest ) In Austin een Facebook vriendin ontmoet en samen met haar gegeten bij Oasis en genoten van de zonsondergang.
Zondag vertrokken naar Belton.Daar een rodeo gezien en gefotografeerd en maandag, 4 Juli, de parade en festiviteiten van Onafhankelijksdag gefotografeerd.
Dinsdag vertrokken naar Abilene..daar 12 dagen bij vrienden gebleven.Nog een ritje gedaan via Snyder naar Lubbock, Farwell, Amarillo, Tulia, Turkey,Burkburnett, Wichita Falls, Abilene...en in de laatste week vertrokken naar Oost Texas...Abilene, Dublin, Hillsboro, Nacogdoches, Jasper, Beaumont, Hosuton...
Fotos zijn te zien op mijn FACEBOOK onder de naam FRANK SANDERS met de afbeelding van TEXAS
Mijn hart is gesmolten voor de vriendelijkheid en gastvrijheid van Texas...heb een leuke vriendin ontmoet met wie ik een relatie aangegaan ben en ga in Januari voor 2 weken terug naar Texas...misschien ooit in de nabije toekomst de oversteek wagen...
Wie er aan twijfelt naar TEXAS te gaan heb ik het volgende advies...gewoon doen en dan vooral naar WEST TEXAS, dus ten westen van de lijn DALLAS - HOUSTON dit vanwege vele regenval ten oosten van die lijn wat met zich meebrengt veel muggen...
Groetjes Frank
Ben heel ff in New Mexico geweest, heel ff in Oklahohoma en iets langer in Louisiana geweest maar verder alleen maar in Texas.
Aangekomen in Houston, bij Enterprise een 2011 Camaro gehuurd ipv een Dodge Charger en naar Galveston gereden...ingeboekt en verder naar Walmart gereden om een TomTom te kopen en wat andere dingen.
Dinsdag op mijn verjaardag een beachwalk gedaan...geen best idee, alles verbrand, vooral mijn lippen en gezicht...Maar vooral mijn lippen ging een probleem worden

Woensdag vertrokken langs de kust naar Port Lavaca, daar met een stel vissers uit Victoria gepraat en doorgereden naar Rockport..
Donderdag vertrokken naar South Padre Island, maar door de vele regen omgedraaid 50 miles voor Brownsville.Donderdagavond in San Antonio twee Tourbooks gekregen bij de plaatselijke AAA.
Vrijdagmorgen via Bandera naar Fredericksburg gereden.Vrijdagmiddag naar Luckenbach geweest.Zaterdagmorgen vertrokken richting Austin. ( omdat ik verschrikkelijke koortslippen had gekregen na de verbranding in Galveston heb ik weinig fysiek inspannende dingen gedaan of op stap geweest ) In Austin een Facebook vriendin ontmoet en samen met haar gegeten bij Oasis en genoten van de zonsondergang.
Zondag vertrokken naar Belton.Daar een rodeo gezien en gefotografeerd en maandag, 4 Juli, de parade en festiviteiten van Onafhankelijksdag gefotografeerd.
Dinsdag vertrokken naar Abilene..daar 12 dagen bij vrienden gebleven.Nog een ritje gedaan via Snyder naar Lubbock, Farwell, Amarillo, Tulia, Turkey,Burkburnett, Wichita Falls, Abilene...en in de laatste week vertrokken naar Oost Texas...Abilene, Dublin, Hillsboro, Nacogdoches, Jasper, Beaumont, Hosuton...
Fotos zijn te zien op mijn FACEBOOK onder de naam FRANK SANDERS met de afbeelding van TEXAS
Mijn hart is gesmolten voor de vriendelijkheid en gastvrijheid van Texas...heb een leuke vriendin ontmoet met wie ik een relatie aangegaan ben en ga in Januari voor 2 weken terug naar Texas...misschien ooit in de nabije toekomst de oversteek wagen...
Wie er aan twijfelt naar TEXAS te gaan heb ik het volgende advies...gewoon doen en dan vooral naar WEST TEXAS, dus ten westen van de lijn DALLAS - HOUSTON dit vanwege vele regenval ten oosten van die lijn wat met zich meebrengt veel muggen...
Groetjes Frank
Wij zijn ook weer terug naar drie weken Texas en tien dagen Mexico.
Geweldige ervaring en super leuk geweest.
Ook wij zijn de tweede dag in het waterpark in Galveston verbrand.
Maar gelukkig niet zo erg als de gene die boven me heeft gepost.
Daarna een beetje rustiger in de zon gedaan.
We hebben alleen maar droog en warm weer gehad geen drupje regen.
Austin,Dallas en San Antonio waren geweldige steden.
De baseball wedstrijd van de Rangers was superleuk.
De drie dagen in New mexico waren ook de moeite waard.
We konden alleen vanuit Santa Fe niet naar de pueblos rijden omdat de wegen gesloten waren
vanwege de vele branden.
Vlak voor Amarillo zijn we aangehouden vanwege speeding van 7 mile per uur.
Dit was een vervelende ervaring omdat er een rechter bij kwam en de sherrif meteen begon
over een celstraf als de boete niet cash betaald kon worden.
Bijna 200 dollar lichter konden we binnen tien minuten verder...
De hele reis verder eerder te zacht dan een mile te hard gereden.
Big bend was geweldig...Wat een mooi park.
Veel wildlife gezien waaronder wilde zwijnen en herten.
In juli is het super rustig in het park je komt ook weinig mensen tegen als je een trail loopt.
Het was heet maar in yellowstone vorig jaar in juli ook.
Met veel water een goede hoed en shirt met lange mouwen en lange broek prima te doen.
Behalve Houston vonden we alles geweldig.Deze stad vonden we niet echt prettig.
En inderdaad de mensen zijn zo vriendelijk en gastvrij.
Toen we in Port aransas hadden gegeten had de Texaan waar we mee hadden gebabbeld onze rekening
betaald.Volgens hem viel dit onder de Texaanse gastvrijheid .
Gelukkig in Port Aransas niet weer verbrand.
Goed onder de parasol en factor 50 werkt prima.
De afstanden vielen prima mee.
Veel gezien en gedaan..het JFK museum in Dallas is heel interresant.
Texas is absoluut de moeite waard om een rondreis te maken.
Geweldige ervaring en super leuk geweest.
Ook wij zijn de tweede dag in het waterpark in Galveston verbrand.
Maar gelukkig niet zo erg als de gene die boven me heeft gepost.
Daarna een beetje rustiger in de zon gedaan.
We hebben alleen maar droog en warm weer gehad geen drupje regen.
Austin,Dallas en San Antonio waren geweldige steden.
De baseball wedstrijd van de Rangers was superleuk.
De drie dagen in New mexico waren ook de moeite waard.
We konden alleen vanuit Santa Fe niet naar de pueblos rijden omdat de wegen gesloten waren
vanwege de vele branden.
Vlak voor Amarillo zijn we aangehouden vanwege speeding van 7 mile per uur.
Dit was een vervelende ervaring omdat er een rechter bij kwam en de sherrif meteen begon
over een celstraf als de boete niet cash betaald kon worden.
Bijna 200 dollar lichter konden we binnen tien minuten verder...
De hele reis verder eerder te zacht dan een mile te hard gereden.
Big bend was geweldig...Wat een mooi park.
Veel wildlife gezien waaronder wilde zwijnen en herten.
In juli is het super rustig in het park je komt ook weinig mensen tegen als je een trail loopt.
Het was heet maar in yellowstone vorig jaar in juli ook.
Met veel water een goede hoed en shirt met lange mouwen en lange broek prima te doen.
Behalve Houston vonden we alles geweldig.Deze stad vonden we niet echt prettig.
En inderdaad de mensen zijn zo vriendelijk en gastvrij.
Toen we in Port aransas hadden gegeten had de Texaan waar we mee hadden gebabbeld onze rekening
betaald.Volgens hem viel dit onder de Texaanse gastvrijheid .
Gelukkig in Port Aransas niet weer verbrand.
Goed onder de parasol en factor 50 werkt prima.
De afstanden vielen prima mee.
Veel gezien en gedaan..het JFK museum in Dallas is heel interresant.
Texas is absoluut de moeite waard om een rondreis te maken.
Bedankt voor de TR's guys. Met genoegen gelezen. Blij dat jullie een geweldige vakantie hebben gehad en we hopen zelf ook weer Tx te zijn in october..
Yeehaw
Yeehaw
Ik waardeer de gastvrijheid en de vriendelijkheid van de Texanen ook zeer, maar onze rekening hebben wij tijdens de vakanties in TXeric44051 schreef:Toen we in Port aransas hadden gegeten had de Texaan waar we mee hadden gebabbeld onze rekening betaald. Volgens hem viel dit onder de Texaanse gastvrijheid
altijd zelf moeten betalen

Beide TX reizigers bedankt voor jullie samenvatting en ik ben blij dat we er weer twee Texas liefhebbers bij hebben!
Net als Yeehaw gaan ook wij in oktober weer richting TX, voor de derde keer en zeker niet voor de laatste keer.
16x USA / 30 staten
-
- Amerika-ontdekker
Ik ga van 7 jan tot 21 jan terug naar Tx( vraag mijn vriendin ten huwelijk en leer haar familie kennen ) ...en dan weer in September om dat af te maken waar ik mee ben begonnen...huwelijk...Oh...Abilene is the place going to be : )
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1191 Weergaves
-
Laatste bericht door hemmie
-
- 51 Reacties