Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hoe omgaan met (extreme) warmte?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
DejaVu
Amerika-expert

Re: Hoe omgaan met (extreme) warmte?

Bericht door DejaVu »

Bij bijna iedereen zie je "location" staan onder hun avatar.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Linda, veel leden hebben hun woonplaats (of het land) onder hun avatar staan, dus dat is alvast een begin.... :wink:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Doockles »

Dento schreef:Voor een hike op normale hoogte en in normale temperaturen is dat ook te veel, maar zodra je op grotere hoogte en in zeer droge warmte flink gaat lopen heb je die liter per uur echt wel nodig. En veel mensen vergissen zich door te denken dat als het ergens vlak is, het geen probleem is, maar als het ergens vlak is kan het nog steeds op grote hoogte liggen, en dan droog je snel uit als je niet oplet. Zeker als je ook nog eens niet echt aan de hoogte bent gewend. Vandaar dat CamelBaks hier ook zo populair zijn: te dragen als een rugzak, zodat je het gewicht van het water minder merkt.
Ja, daar heb je inderdaad een punt! Ik denk dat veel mensen dat inderdaad vergeten.

Ik twijfel al jaren of ik zo geen camelbak systeem zou kopen. Wel gewoon een reservoir om in mijn rugzak te steken. Maar elke keer denk ik: goh, ik zal wel gewoon flesjes wegsteken. :lol:
AmerikaontdekkerNL
Amerika-ontdekker

Bericht door AmerikaontdekkerNL »

wij maken een roadtip deze zomer en gaan dus ook naar Death Valley. dat gaat zwaar worden aangezien het daar 50 graden of hoger kan worden :lol:
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Bericht door Reny »

dimona schreef:
Physiq schreef:Ik vind dat als het hier in Nederland heel warm is echt heel drukkend en klef.
In Amerika vond ik het heerlijk!
Ik zou zeggen: probeer de oostkust eens hartje zomer. Dan is Nederland echt heel aangenaam :D
Dat dacht ik dus ook :wink:

Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer