Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ik erger me aan deze mensen in Vegas!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Ik erger me aan deze mensen in Vegas!
Dan had je van mijn poses met de meiden van Excalibur op de grond gelegen denk ik 

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
.. als je daar $300 tot $500 voor over hebt, ga je gang.. Die meiden doen alles voor geld, en als ze dan nog hun kleren kunnen aanhouden en make-up niet hoeven bij te werken...bosmeneer schreef:Leuk om te weten. Ik denk dat ik ze ga bellen en laat komen. Om dan te kijken of ze beetje een intelligente discussie willen aan gaan met me over het bestaan van God (waar ze vast wel in geloven).
- MichelH
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Zoals ik het begrijp moet je daar juist voor bij betalen!tetouani schreef:Ja precies, er staat in hun advertentie alleen, hot babes direct to your room, met een bedrag erachter.
Dat betaal je alleen om dat meisje in je kamer te krijgen. LOL.
Wil je wat doen dan komen er weer nieuwe kosten bij.
Genaaid HAHA.

- houstonwehaveaproblem
- Amerika-expert
Voor mij is het alweer een aantal jaren geleden dat ik in Vegas was, maar waar ik me aan ergerde was niet de mannen die de kaartjes uitdeelden, maar de mensen die in onwetendheid die kaartjes aannamen en dan op de grond gooiden. Ik moest echt uitkijken dat ik niet uitgleed over de kaartjes. Ik weet niet of dat inmiddels verbeterd is. Ik vraag me af of je die mensen aan kunt klagen op het moment dat je een lelijke val maakt en iets kneust of breekt door die kaartjes op de grond.
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Je citeert mij maar zegt hetzelfde.MichelH schreef:
Zoals ik het begrijp moet je daar juist voor bij betalen!
-
- Amerikafan
- Partner van: Evie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Hey, it's America, you can sue everyone and everythinghoustonwehaveaproblem schreef:Voor mij is het alweer een aantal jaren geleden dat ik in Vegas was, maar waar ik me aan ergerde was niet de mannen die de kaartjes uitdeelden, maar de mensen die in onwetendheid die kaartjes aannamen en dan op de grond gooiden. Ik moest echt uitkijken dat ik niet uitgleed over de kaartjes. Ik weet niet of dat inmiddels verbeterd is. Ik vraag me af of je die mensen aan kunt klagen op het moment dat je een lelijke val maakt en iets kneust of breekt door die kaartjes op de grond.

Zei er iemand "sue"?

Ik heb de laatste keer in Vegas iets onwijs grappigs en toch ook wel triests meegemaakt. We liepen langs "Het Forum" winkelcentrum en vlak daarbij is een grote fontein (zoals op wel meer plekken) en daar liep dus een vent met opgerolde broekspijpen, die overigens wel nat werden, het geld op te rapen wat mensen in de fontein hadden gegooid.
Dus ik zeg tegen mijn lief "Wat doet die vent nou dan, is hij geld aan het stelen????" Waarop mijn lief zei "Nee, die man is het aan het schoonmaken juist!". Net als wij stonden er meer mensen met verbazing te kijken naar die man in de fontein die toch wel erg verdacht bezig was. Want ik zag dus dat hij alleen de kwartjes opraapte en dat ging dus ook heel erg snel waarop ik weer zei dat hij toch echt aan het stelen was (waarom al het andere geld laten liggen immers??). Binnen enkele minuten sprong hij er weer uit en met een natte broek en zakken vol rinkelend kleingeld beende hij verder. Wij liepen dezelfde richting op en er kwam een beveiliger de tegenovergestelde richting oplopen en die vrouw zei iets tegen die fonteineraper waarop hij wat terugzei en zij weer lachte en onze kant opliep.
Ik hield haar even later staande en zei "Volgens mij was die man geld aan het stelen mevrouw". Waarop zij inderdaad zei dat hij dat aan het doen was en daarop zei dat hij dat vaker doet. Gevolgd door de retorische vraag "Wat zou jij doen als je in Vegas woonde en geen werk had?" Tja... daar had ze wel een punt natuurlijk. Ze zei verder dat hij geen drugs gebruiker was en dat hij verder niemand kwaad deed. Tja... wat kan je dan verder zeggen. Ik zei dat het in mijn ogen wel stelen was, wat ze ook beaamde, maar dat ik me inderdaad wel kon voorstellen waarom hij dat deed.
Een paar uur later zagen we hem weer bij een andere fontein in de buurt bezig. Die moest hij "delen" met een eend die vrolijk erin aan het zwemmen was haha. Vegas... niets is te gek zullen we maar zeggen maar geld gooien in fonteinen doe ik er niet meer. Ik gun een bedelaar best een paar centen maar niet op die manier
Dus ik zeg tegen mijn lief "Wat doet die vent nou dan, is hij geld aan het stelen????" Waarop mijn lief zei "Nee, die man is het aan het schoonmaken juist!". Net als wij stonden er meer mensen met verbazing te kijken naar die man in de fontein die toch wel erg verdacht bezig was. Want ik zag dus dat hij alleen de kwartjes opraapte en dat ging dus ook heel erg snel waarop ik weer zei dat hij toch echt aan het stelen was (waarom al het andere geld laten liggen immers??). Binnen enkele minuten sprong hij er weer uit en met een natte broek en zakken vol rinkelend kleingeld beende hij verder. Wij liepen dezelfde richting op en er kwam een beveiliger de tegenovergestelde richting oplopen en die vrouw zei iets tegen die fonteineraper waarop hij wat terugzei en zij weer lachte en onze kant opliep.
Ik hield haar even later staande en zei "Volgens mij was die man geld aan het stelen mevrouw". Waarop zij inderdaad zei dat hij dat aan het doen was en daarop zei dat hij dat vaker doet. Gevolgd door de retorische vraag "Wat zou jij doen als je in Vegas woonde en geen werk had?" Tja... daar had ze wel een punt natuurlijk. Ze zei verder dat hij geen drugs gebruiker was en dat hij verder niemand kwaad deed. Tja... wat kan je dan verder zeggen. Ik zei dat het in mijn ogen wel stelen was, wat ze ook beaamde, maar dat ik me inderdaad wel kon voorstellen waarom hij dat deed.
Een paar uur later zagen we hem weer bij een andere fontein in de buurt bezig. Die moest hij "delen" met een eend die vrolijk erin aan het zwemmen was haha. Vegas... niets is te gek zullen we maar zeggen maar geld gooien in fonteinen doe ik er niet meer. Ik gun een bedelaar best een paar centen maar niet op die manier

- Brutus
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
@Ziva: Waarom zou je uberhaupt geld in een fontein gooien?
Echt stelen vind ik het niet, al vind ik het ook niet zo netjes om te doen, maar je moet wat he...
Echt stelen vind ik het niet, al vind ik het ook niet zo netjes om te doen, maar je moet wat he...
Mensen gooien vaak geld in een fontein omdat ze dan denken dat hun wens uitkomt dacht ik. Ik weet niet waarom zoveel mensen dat doen, misschien zijn er nog andere redenen.
En tja.. stelen of niet dat is een lastige. Als ik een 100 dollar briefje op mijn grasveld leg en iemand loopt op mijn grasveld (land is van mij) en pakt het dan vind ik dat toch echt wel stelen. Dus in feite is het stelen van de eigenaar van de fontein als je het zo bekijkt.
En tja.. stelen of niet dat is een lastige. Als ik een 100 dollar briefje op mijn grasveld leg en iemand loopt op mijn grasveld (land is van mij) en pakt het dan vind ik dat toch echt wel stelen. Dus in feite is het stelen van de eigenaar van de fontein als je het zo bekijkt.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Zou hij ook tussen die buizen van fata morgana zijn gedoken voor het geld?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Tja, ze zeggen dat als je geld in n fontein gooit dat dat geluk brengt. In dit geval bracht het de zwerver geluk, dus het klopt wel.
Tja, die kaartjes.. haha, we hebben erom gelachen, maar 1 vond ik wel heel brutaal. Die man gaf mijn vriend een kaartje letterlijk achter mijn rug om... of ik dat niet zie, hihi, nederlandse vrouwen zien misschien meer dan de Amerikaanse vrouwen? Ik ben blij dat ik niet in hun schoenen sta bedenk ik me dan altijd maar.
Groetjes Saskia

Tja, die kaartjes.. haha, we hebben erom gelachen, maar 1 vond ik wel heel brutaal. Die man gaf mijn vriend een kaartje letterlijk achter mijn rug om... of ik dat niet zie, hihi, nederlandse vrouwen zien misschien meer dan de Amerikaanse vrouwen? Ik ben blij dat ik niet in hun schoenen sta bedenk ik me dan altijd maar.
Groetjes Saskia
In 2010 voor het eerst naar de VS geweest, en in 2014 gaan we weer. We hebben er zin in!
Ach ja, wat heb je liever: dat de gemeente het er door een bezoldigde ambtenaar laat uitvissen, waarna het restant aan een goed doel wordt geschonken, of dat die tussenstap wordt weggelaten en er meer overblijft voor het goede doel?
(al zou ik ook raar staan te kijken hoor!)

(al zou ik ook raar staan te kijken hoor!)
Ben ik heel erg gemeen als ik zeg dat ik liever zie dat het naar een goed doel gaat?
Nou moet ik eerlijk zeggen dat het hele voorkomen van de meneer in kwestie ook niet fijn was zeg maar. Nog een vrij jonge vent met een agressief uitziend uiterlijk die de mensen aankeek met een blik van "wat moet je nou????". Ik denk dat dit niet echt in zijn voordeel werkte. Ik heb namelijk ook bedelaars gezien waarvan ik echt dacht "ach wat sneu... arme ziel" en dat zou ook wel schelen denk ik.
Maar ja, het was echt heel bizar om mee te maken. Ook omdat bijna niemand wat zei en toen voelde ik me echt wel een beetje "die Nederlandse met die grote bek" die zich dan even hardop afvraagt of die meneer steelt haha. Amerikanen zijn vaak zo netjes dat ze dat niet snel zouden doen en dan merk ik wel snel dat ik toch anders ben.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat het hele voorkomen van de meneer in kwestie ook niet fijn was zeg maar. Nog een vrij jonge vent met een agressief uitziend uiterlijk die de mensen aankeek met een blik van "wat moet je nou????". Ik denk dat dit niet echt in zijn voordeel werkte. Ik heb namelijk ook bedelaars gezien waarvan ik echt dacht "ach wat sneu... arme ziel" en dat zou ook wel schelen denk ik.
Maar ja, het was echt heel bizar om mee te maken. Ook omdat bijna niemand wat zei en toen voelde ik me echt wel een beetje "die Nederlandse met die grote bek" die zich dan even hardop afvraagt of die meneer steelt haha. Amerikanen zijn vaak zo netjes dat ze dat niet snel zouden doen en dan merk ik wel snel dat ik toch anders ben.
- Bertorelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Die fonteinen zijn ideaal om geld wit te 'wassen'
(sorry, flauwe bui)

1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
Ik denk niet dat dit onder diefstal kan vallen.
Iemand had het net over dat de fontein in het bezit is van de eigenaar.
Maar het gebouw/winkelcentrum is ook in het bezit van een eigenaar. Het winkelcentrum is een openbare locatie.
Als mensen geld laten vallen, of mensen gooien bewust geld op een openbaar locatie, dan is de eigenaar van de openbare locatie niet meteen eigenaar van het geld dat daar ligt.
Ik denk dat je het wel onder het verstoren van de openbare orde kan laten vallen gezien iemand het nodig vind om in een fontein te klimmen.
Iemand had het net over dat de fontein in het bezit is van de eigenaar.
Maar het gebouw/winkelcentrum is ook in het bezit van een eigenaar. Het winkelcentrum is een openbare locatie.
Als mensen geld laten vallen, of mensen gooien bewust geld op een openbaar locatie, dan is de eigenaar van de openbare locatie niet meteen eigenaar van het geld dat daar ligt.
Ik denk dat je het wel onder het verstoren van de openbare orde kan laten vallen gezien iemand het nodig vind om in een fontein te klimmen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 1411 Weergaves
-
Laatste bericht door Ashley123!
-
- 14 Reacties