Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Grand Canyon Glasswalk
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Als je al ziet wat zij aangeven wat hij zou moeten kunnen dragen aan volle vliegtuigen dan zou er totaal geen beperking aan mensen massa zijn.
Toch ziet het niet echt zwaar uit.
Maar goed de indianen mogen eerst een aantal jaren rondspringen voordat ze gaan meedelen in de opbrengst.
Op CNN hadden ze er wel een leuk stuk over.
Erika
Toch ziet het niet echt zwaar uit.
Maar goed de indianen mogen eerst een aantal jaren rondspringen voordat ze gaan meedelen in de opbrengst.
Op CNN hadden ze er wel een leuk stuk over.
Erika
- GPJ73
- Amerikakenner
- Contacteer:
Maak je wel even een leuke foto dan voor het forummrloes schreef:Jahaaa, wij gaan op 8 juni de Skywalk bezoeken!!!
Mochten jullie na die tijd niets meer v me horen dan lig ik ergens beneden in de Canyon te koekeloeren. En als ik het wel overleef
(en daar ga ik nog steeds voor 200% vanuit) dan meld ik het ff
op het forum - deal ????

Lijkt me een hele goede deal !! Ik neem mijn petje voor je af hoor !!mrloes schreef:Jahaaa, wij gaan op 8 juni de Skywalk bezoeken!!!
Mochten jullie na die tijd niets meer v me horen dan lig ik ergens beneden in de Canyon te koekeloeren. En als ik het wel overleef
(en daar ga ik nog steeds voor 200% vanuit) dan meld ik het ff
op het forum - deal ????

En vergeet inderdaad die foto's niet...

- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Als ik de beelden die ze tussen de middag op het NL-journaal van de opening lieten zien zo zag liepen er erg veel mensen langs de binnenrand met 2 handen aan de reling en zo dat ze op het gedeelte liepen waar onder het glas de stalen onderkant onder hun voeten zat, waarbij je ze heel voorzichtig naar het midden zag buigen om naar beneden te kijken.
Zelfs verschillende mannen van de security liepen met dichtgeknepen billen.
Je zag nog net geen bruine achterkanten maar verschillende mensen handen het niet echt breed op de glasplaten.
Zelfs verschillende mannen van de security liepen met dichtgeknepen billen.
Je zag nog net geen bruine achterkanten maar verschillende mensen handen het niet echt breed op de glasplaten.
Op http://www.nu.nl staat onderaan de pagina (rechts) een video filmpje van de skywalk. Ik vind het nogal klein eruit zien, voor al die miljoenen dat het gekost heeft om te maken.
Groetjes Marloes
Groetjes Marloes
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Bedankt voor de link naar het filmpje. Ik denk dat het gewoon moet ervaren om te oordelen of het "klein" overkomt of dat het misschien toch een "grootse" ervaring is.Sijbring schreef:Op http://www.nu.nl staat onderaan de pagina (rechts) een video filmpje van de skywalk. Ik vind het nogal klein eruit zien, voor al die miljoenen dat het gekost heeft om te maken.
Ik moest wel lachen om te zien hoe mensen schoorvoetend voetje voor voetje over de glasplaat lopen....

Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Ik had dat met de Niagara Falls - we kwamen aanlopen, van een grote afstand weliswaar, en ik dacht "nou, is het dat??" maar hoe dichterbij
we kwamen hoe indrukwekkender het werd.
Soms kun je je 'vergissen' of iets verkeerd inschatten.
Met al dit soort attracties is het zo, denk ik, dat er altijd mensen zijn
die het geweldig vinden en mensen die het waardeloos/niets aan vinden.
We zijn allemaal anders, hè?
Mij krijg je bv voor geen goud zo'n helicopter of vliegtuigje in - dat durf
ík dus weer niet. Het lijkt me erg mooi, dat wel, maar ik durf het niet.
we kwamen hoe indrukwekkender het werd.
Soms kun je je 'vergissen' of iets verkeerd inschatten.
Met al dit soort attracties is het zo, denk ik, dat er altijd mensen zijn
die het geweldig vinden en mensen die het waardeloos/niets aan vinden.
We zijn allemaal anders, hè?
Mij krijg je bv voor geen goud zo'n helicopter of vliegtuigje in - dat durf
ík dus weer niet. Het lijkt me erg mooi, dat wel, maar ik durf het niet.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Ik heb er geen probleem mee om over die Skywalk te lopen.
Het enige wat wel jammer is dan die vrij hoge prijs om er gebruik van te kunnen maken.
Als het nou die 20 of 25 dollar zou zijn was het nog wel te doen ,maar als je eerst die ander tickets er bij moet kopen dan lopen de kosten toch nog wel snel op.
Nu hij is gebouwd hoop ik dan dat het wel een aanwinst is voor de Grand Canyon.
Ook voor de indianen daar is het weer een bron van inkomsten.
Ik ga er van uit dat waneer het tegen zou vallen het de toeristen het links laten liggen,dus ik denk dat het de komende jaren nog wel groter zal worden zoals de berichten nu doen vermoeden doordat al veel terrein in de buurt is opgekocht door project ontwikkelaars.
Maar laten we eerst maar eens de bevindingen afwachten van de forum gangers en dan onze conclusies trekken.
Maar ik geef toe het is weer eens iets apart en daar hou ik van.
Erika
Het enige wat wel jammer is dan die vrij hoge prijs om er gebruik van te kunnen maken.
Als het nou die 20 of 25 dollar zou zijn was het nog wel te doen ,maar als je eerst die ander tickets er bij moet kopen dan lopen de kosten toch nog wel snel op.
Nu hij is gebouwd hoop ik dan dat het wel een aanwinst is voor de Grand Canyon.
Ook voor de indianen daar is het weer een bron van inkomsten.
Ik ga er van uit dat waneer het tegen zou vallen het de toeristen het links laten liggen,dus ik denk dat het de komende jaren nog wel groter zal worden zoals de berichten nu doen vermoeden doordat al veel terrein in de buurt is opgekocht door project ontwikkelaars.
Maar laten we eerst maar eens de bevindingen afwachten van de forum gangers en dan onze conclusies trekken.
Maar ik geef toe het is weer eens iets apart en daar hou ik van.
Erika
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Sijbring schreef:Op http://www.nu.nl staat onderaan de pagina (rechts) een video filmpje van de skywalk. Ik vind het nogal klein eruit zien, voor al die miljoenen dat het gekost heeft om te maken.
Groetjes Marloes
[url=mms://wm1.streamzilla.jet-stream.nl/nutv=nu/a97c2d548ae2effe32c62eb280663fa7.wmv]hier[/url] de rechtstreekse link.
Ze lopen idd met de billen bijelkaar geknepen over het glas

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht