Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

geland in San Francisco.....

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Madphil
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Madphil »

Tokheim schreef:
Madphil schreef:Ik las op je weblog ook al dat je een heleboel foto's had gemaakt. Hoe bewaar jij die? Upload je ze of zo? Of heb je een heleboel geheugenkaartjes? (die zijn niet meer zo duur tegenwoordig)
Laptop!
En als je die niet hebt/mee wil nemen? :D
ess
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door ess »

Foto's branden we elke avond via de laptop, eerder via een externe brander met geheugenkaartslot. We uploaden ze nu ook zoveel mogelijk naar onze site, maar dat gaat niet altijd even makelijk. We hebben nu ongeveer 22GB aan foto's en 10 bandjes vol gefilmd.

Het weer is super geweest. We hebben in een maand tijd twee middagjes regen gehad. In Page was het inderdaad erg warm. In San Diego nu is het zonnig en rond de 23 graden heerlijk wel goed smeren je verbrand hier makkelijk.

Seaworld is geweldig. Je kan dolfijnen voeren en kijk 's avonds ook de show Shamu Rocks.... Sea World in Orlando is nog toffer.... de zoo in San Diego is ook de moeite waard.
Groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

700 foto's? Wat ik me altijd afvraag .. wat doe je met al die foto's?
Komt ook omdat ik een beetje een afkeer heb gekregen van verplicht albums kijken op verjaardagen hoor ;)

Of ga je er een selectie uitmaken en die online zetten of in een fotoboek ..
Sandy
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Madphil schreef:
Tokheim schreef: Laptop!
En als je die niet hebt/mee wil nemen? :D
Wij hebben vorig jaar onderweg bij een fotozaak foto's op een CD laten branden, maar omdat de kaartjes steeds goedkoper werden hebben we ook extra kaartjes gekocht. Ook wel een prettig idee om alles dubbel te hebben.

Marianne
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Sandy schreef:700 foto's? Wat ik me altijd afvraag .. wat doe je met al die foto's?
Komt ook omdat ik een beetje een afkeer heb gekregen van verplicht albums kijken op verjaardagen hoor ;)

Wij hebben er ca 3500 gemaakt. Daar zitten heel veel dubbele tussen dus uiteindelijk zullen we er een stuk of 800 overhouden. En de beste gaan dan in een fotoboek.

Als je digitaal werkt dan hoef je niet echt op aantallen te kijken. Beter iets teveel foto's waar die ene perfecte foto bij zit dan heel weinig foto's waar je niks mee kunt.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Njit schreef:
Sandy schreef:700 foto's? Wat ik me altijd afvraag .. wat doe je met al die foto's?

Wij hebben er ca 3500 gemaakt. Daar zitten heel veel dubbele tussen dus uiteindelijk zullen we er een stuk of 800 overhouden. En de beste gaan dan in een fotoboek.

Als je digitaal werkt dan hoef je niet echt op aantallen te kijken. Beter iets teveel foto's waar die ene perfecte foto bij zit dan heel weinig foto's waar je niks mee kunt.
Helemaal mee eens! Ik gooi ook heel veel weg, maar ook veel van wat niet in de fotoboeken beland is later vaak weer leuk om andere dingen mee te doen. Dus de echt slechte gaan weg, de redelijke blijven en de mooisten gaan in digitaal gemaakte fotoboeken. Drie boeken weer dit jaar en ik dring ze niemand op. Ze liggen in huis, wie ze wil hebben kan ze inzien en op Alberts verjaardag (ja, dus toch) lagen ze ook gewoon in de zaal ter inzage. Ik zag ze vrolijk rond gaan.
ess
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ess »

Inderdaad groot voordeel van digitaal fotograveren is dat je zoveel kan maken als je zelf wil. Van een vogeltje in de dierentuin zijn bv tien foto's gemaakt en daar zit 1 mooie tussen.

Van twee jaar geleden heb ik een foto albums gemaakt, scrap allbums, dat is erg leuk om te doen, alleen wel veel werk. Ik heb toen 800 foto's af laten drukken.

Dit jaar maak ik een dvd met film gecomineerd met foto's. Ook ga ik wel weer wat af latten drukken alleen niet meer zoveel.

En natuurlijk zet ik er weer heel veel op mijn site, genoeg te doen dus, dat is altijd de napret van de vakantie.
Groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
ess
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ess »

De laatste vier dagen zijn inmiddels ook geupload....
En dan is het af :cry:
En moeten we weer twee jaar wachten....
Onze Amerika Site
Blog tijdens onze reizen
Facebook
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Hoi Esther,

Leuk dat je de laatste dagen nog toegevoegd heb. Jullie hebben nog een leuke tijd in San Diego gehad zo te lezen. Leuke stad hè.
Jammer dat het weer voorbij is, ik heb jullie met veel plezier gevolgd.
Nu heb je nog maar twee jaar de tijd om een nieuwe route uit te stippelen. Voor je het weet is het weer zover hoor.

Nog even een opmerking. Je schrijft dat jullie bij I-HOPE hebben gegeten, moet dat niet I-HOP zijn? (International House of Pancakes) http://www.ihop.com/

Marjon
ess
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ess »

vana schreef:Hoi Esther,

Leuk dat je de laatste dagen nog toegevoegd heb. Jullie hebben nog een leuke tijd in San Diego gehad zo te lezen. Leuke stad hè.
Jammer dat het weer voorbij is, ik heb jullie met veel plezier gevolgd.
Nu heb je nog maar twee jaar de tijd om een nieuwe route uit te stippelen. Voor je het weet is het weer zover hoor.

Nog even een opmerking. Je schrijft dat jullie bij I-HOPE hebben gegeten, moet dat niet I-HOP zijn? (International House of Pancakes) http://www.ihop.com/

Marjon
:oops: oepsie.... ga het snel veranderen
Onze Amerika Site
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Noa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Noa »

Wat een leuk verslag Esther. Het leuke van alles is dat we eigenlijk een heleboel dingen hetzelfde gedaan hebben als jullie. Alleen hebben we elkaar overal gemist omdat we er of een dag eerder of een dag later waren. In Las vegas, San Diego, en ook in San Francisco. Jammer alleen dat we elkaar niet zijn tegengekomen. Maar ja, je kan niet alles in het leven hebben, toch?? :wink:

Groetjes Marja
Fan of the U.S.A.
monster
Amerikakenner

Bericht door monster »

Hoi Esther,

Wat een leuk verslag, met mooie foto's. Ik heb het helemaal uitgelezen en ervan genoten.

PS denk dat jullie laatste stop in DV bij Zabriskie Point is gezien de foto's?
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer