Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel III

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Joyco
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: MyVegas deel III

Bericht door Joyco »

USexplorer schreef:Toch even een vraagje stellen...

Vanaf half januari happy player van MyVegas, proberen wat awards te verzamelen. Ik heb nu 140.000lp en de vriendin 110.000lp. Waren aan het sparen om de overnachtingen gratis te hebben, helaas zijn volgens mij een maandje geleden de rewards behoorlijk gestegen. Kunnen nu (met een bonusnight) bijna 3 nachten Monte Carlo doen maar lees niet zo'n hele goede reviews over dit hotel. Zou het mogelijk zijn te upgraden naar bijvoorbeeld een spa suite (met bijbetaling uiteraard!) via mlife?

Thanks alvast voor de reacties! :thumbup:
Ik heb 3 weken geleden in NYNY overnacht via MyVegas. Ik had een 'gewone' park avenue kamer maar wilde graag een kamer waar ik kon roken. Enige mogelijkheid was om een upgrade te nemen naar een luxer type kamer. Je betaald dan alleen de kosten voor de upgrade (in mijn geval 15 dollar). Zal natuurlijk wel afhankelijk zijn van de beschikbaarheid van betere kamers. Dus gewoon vragen bij het inchecken, of wellicht al vragen bij het telefonisch reserveren. Maar je hebt natuurlijk geen garantie.
2008 - CA,NV,AZ
2010 - NV, AZ, UT, ID, WY, MT, CA
2012 - NV, AZ, UT, ID, WY, MT, WA, OR, CA
2013 - FL
2014 - CA, NV (solo trip)
2014 - FL
2015 - CA, NV, AZ, UT, CO, NM
REIS2014
Amerikafan

Bericht door REIS2014 »

Dubbele LP !!! (nog 19u)
Kelly*
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Kelly* »

Weet er toevallig iemand wanneer er extra datums bijkomen voor de hotelovernachtingen?
Nu staan er kalenders tot en met september maar ik zou in oktober naar Las Vegas gaan en zou graag zo snel mogelijk boeken ;)
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Christian »

REIS2014 schreef:Dubbele LP !!! (nog 19u)
Dat is alleen bij level up. Dus zodra je een level verhoogd krijg je afhankelijk welk level je zit lp's en deze worden verdubbeld.
Zit je hoog in de levels dan krijg je bij elk level dat deelbaar is door 5 1000 lp's en deze worden dan verdubbeld. Dus 2000 lp's erbij.

Ik heb deze week ook al 3 keer gouden lp's gekregen bij de daily spin. In totaal 17500 lp's Dus dat schiet op. Bijna bij de miljoen lp's.
Dommel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Dommel »

@Kelly*
Je kunt gewoon de reward aanschaffen en dan bellen.
Toen ik mijn overnachtingen voor juni/juli reserveerde stonden deze ook nog niet op de site.
Stel dat je aan de telefoon te horen krijgt dat het niet kan dan vraag je gewoon je lp's terug, geen probleem.

Els
Kelly*
Amerikafan

Bericht door Kelly* »

Dommel schreef:@Kelly*
Je kunt gewoon de reward aanschaffen en dan bellen.
Toen ik mijn overnachtingen voor juni/juli reserveerde stonden deze ook nog niet op de site.
Stel dat je aan de telefoon te horen krijgt dat het niet kan dan vraag je gewoon je lp's terug, geen probleem.

Els
Oh super!
Bedankt! Ga ik snel doen dan :D
EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door EvdB »

Na de vraag of je fishes wilt delen krijg ik dit scherm met de vraag of ik een verzoek wil verzenden:
Afbeelding
Ik begrijp dit scherm echter niet.
Moet ik nu een vinkje zetten? en annuleren of verzoek verzenden?. Fishes delen prima, een hoos aan vriendschapsverzoeken van tot dan toe onbekende vrienden hoeft niet.
In het begin gaf ik een vinkje en verzond ik het verzoek, na het doorlezen van alle drie de draadjes hier op het forum vond ik -al was het in het kader van de feed- deze opmerking
Nadat de punten zijn verzameld vraagt hij soms, om naar iedereen een request te sturen. Klik aub op cancel
nu zet ik geen vinkje meer en kies voor annuleren, alleen blijft het scherm dan een paar keer terugkomen.

Wie kan uitleggen waar het over gaat?
Dave Hester
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Dave Hester »

Ha Pipo Cris ,

Die 3 gouden daily spins, waren die geluk ?
Of heb je daar ook een tip voor .
Ik zie dat je het begin van het rad kan veranderen maar ook al verander ik kom ik toch iedere dag uit tussen de 1000 en 2000 punten.

Of gewoon laten staan en kijken of je mazzel heb.
Yuuup !!!!
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Christian »

Dat veranderen van het rad is inderdaad nutteloos. Het programma kiest een prijs voor jou. Het is gewoon een kwestie van geluk, of pech. Het is maar net hoe je het bekijkt.
Vaak als ik goud krijg baal ik, omdat ik dan geen punten heb om te spelen. Maar als je bekijkt hoeveel xp's je moet hebben om net zoveel goud te verdienen is het wel veel. Zeker als je in 1 week 17500 aan goud hebt gekregen. Los van de coupons en strip. Wat ik wel vaak zie is dat als je goud krijgt op je daily spin en je kan alsnog wat xp's verzamelen van de strip en coupons etc, je dan vaak wel wat langer kan spelen. alsof hij dit compenseert.
Laatst gewijzigd door Aricon op 02 apr 2014, 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van bovenstaande bericht verwijderd. Lees a.u.b. de forumregels.
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door jojostravelusa »

Wij spelen (nog) geen MyVegas. Ik vraag me af hoeveel punten je gemiddeld nodig hebt voor 1 gratis overnachting in een hotel voor 3 personen. En is het haalbaar die bij elkaar te spelen voor 19 juni zonder 24/7 ermee bezig te moeten zijn? We reizen met een camper en de camping is al gereserveerd, maar een nachtje hotel lijkt me toch ook wel grappig.
butterfly
Amerika-expert

Bericht door butterfly »

Je kunt het allicht proberen lijkt mij. Ik ben half Januari begonnen, en heb nu pas 95.000 punten (en 76.000 op de andere account), maar ik lees hier vaak dat mensen na dezelfde tijd veel meer punten hebben. Baat het niet dan schaadt het niet lijkt mij. ( en desnoods hou je er een gratis drankje of gratis ontbijt of dinerbuffet aan over mocht je te weinig punten halen voor je kamer)
REIS2014
Amerikafan

Bericht door REIS2014 »

Ik ben begonnen op 13.03.2014 en zit nu op 39.000LP. Ik schat dat 50.000LP per maand haalbaar moet zijn voor gemiddeld 1u per dag spel.
jojostravelusa
Amerika-expert
Contacteer:

En wat kun je met 50000 LP zoal doen bijvoorbeeld?
REIS2014
Amerikafan

Bericht door REIS2014 »

Een overnachting in MGM Grand, een ticket voor een show van cirque du soleil, twee kaartjes om het shark reef in mandalay bay te bezoeken, tweemaal een ontbijtbuffet in mandalay bay, een bon van 50 dollar in een steakhouse als er minimum 100 dollar wordt geconsumeerd..
Dave Hester
Amerika-ontdekker

Maar je kan bijv:

Een reward kopen voor 4000 LP's : Onbijtbuffet 2 voor de prijs van 1
Een reward kopen voor 7000 LP's : Dinnerbuffet 2 voor de prijs van 1

Dit zijn 2 rewards voor het Excalibur hotel.

Zo heb je al voor weinig punten , al wat voordelen .

Je hebt nog een kleine 2 halve maand , gewoon kijken wat de max is.

sus6 ermee !!!
Yuuup !!!!
jojostravelusa
Amerika-expert
Contacteer:

Klinkt goed. Misschien toch maar een gokje wagen. Het is Las Vegas tenslotte.
Dave Hester
Amerika-ontdekker

Je bent zo aan de 30.000 LP's

Als je slim bent open je 2 accounts .
Ik had dat ook gedaan in het begin omdat in vond dat ik snel best snel aan de 30.000 zat.

En dan heb je snel 60.000 LP's

Hier wat coupons voor 1000 LP's
https://apps.facebook.com/playmyvegas/Coupon/mgm/ZDBTDK
https://apps.facebook.com/playmyvegas/Coupon/mgm/9CJVY9

Hoop voor je dat ze nog werken !!

Suc6!!
Yuuup !!!!
baerdemaecker
Amerika-newbie

Bericht door baerdemaecker »

Ik zou graag een nacht in aria boeken nadat ik een reward geredeemd heb. Hoe kan ik het goedkoopst bellen vanuit België? Via Skype? Of op een andere manier? En naar welke nummer moet ik bellen want ik heb er al verschillende gevonden hier en op andere sites...
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Het telefoonnummer staat in de bevestiging van de reward. Waarom zou je dat niet gebruiken ?

Via Skype is inderdaad goedkoop.
REIS2014
Amerikafan

Bericht door REIS2014 »

Vandaag eindelijk eens geluk met de spin: 82k binnen op level 55 :P
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer