Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas deel IV
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: MyVegas deel IV
Hallo
Wij zouden graag weten hoe het zit om met punten hotelkamers te boeken.
Hoeveel nachten kunnen wij in 1 hotel boeken bv midweek comp room, kan dit maar voor 1 nacht omdat er bij staat max 1 per my vegas player, wil dit zeggen dat als ik bv genoeg punten heb voor 3 nachten NYNY ik er maar een kan nemen van mijn punten?
mvg
Harry
Wij zouden graag weten hoe het zit om met punten hotelkamers te boeken.
Hoeveel nachten kunnen wij in 1 hotel boeken bv midweek comp room, kan dit maar voor 1 nacht omdat er bij staat max 1 per my vegas player, wil dit zeggen dat als ik bv genoeg punten heb voor 3 nachten NYNY ik er maar een kan nemen van mijn punten?
mvg
Harry

- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Dat betekent het inderdaad.
Ik las op een ander Amerikaans forum (VegasMessageBoard) dat er rond Thanksgiving (eind november) nieuwe hoteldata worden toegevoegd. Er stond dat dit tot de vroege lente (early spring) wordt gedaan.
Nu maar hopen dat dit incl. mei is, aangezien de lente officieel in Usa op 20 maart begint.
Wij zitten namelijk in Mei in LV. Fingers crossed!
Mvg,
Anton
Nu maar hopen dat dit incl. mei is, aangezien de lente officieel in Usa op 20 maart begint.
Mvg,
Anton
-
- Amerikafan
Bedankt, kan bv wel in hetzelfde hotel 1 midweek nacht en 1 weekend nacht op hetzelfde account of kan dat ook niet?Harry schreef:Dat betekent het inderdaad.

-
- Amerikakenner
Dat kan, het zijn verschillende rewards. Wij hebben op 1 account ook 2 nachten geboekt in hetzelfde hotel met 2 verschillende rewards (midweek en weekend). Daarnaast op het andere account ook nog een nacht, dus 3 totaal nachten achter elkaar.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Bedrock is echt een geweldige slot
vandaag van 1,5milj naar 2,7milj speelcoins gegaan. Mn personal record met freespins staat nu op 887k 

2009 :: LA - SF
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
Bedrock varieert bij mij nogal met geven. Wat was je inzet toen je zo omhoog ging?
Mvg,
Anton
Mvg,
Anton
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Van 2 miljoen naar 0 gisteren met Bedrock....even zitten slapen.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Denk je dat het van het spel afhangt ?
Volgens mij hangt alles meer van je profiel af en laten ze je nu eens winnen en dan weer verliezen. Uiteindelijk is het toch een "slim" programma. Met geluk heeft het denk ik weinig te maken.
Volgens mij hangt alles meer van je profiel af en laten ze je nu eens winnen en dan weer verliezen. Uiteindelijk is het toch een "slim" programma. Met geluk heeft het denk ik weinig te maken.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Was tegen 3000 aan het spelen. Daarna naar 6000 gegaan voor mn bonus puzzle vol te krijgen.Jerre schreef:Bedrock is echt een geweldige slotvandaag van 1,5milj naar 2,7milj speelcoins gegaan. Mn personal record met freespins staat nu op 887k
Bij mn vriendin werkt bedrock ook niet mee
We zitten alweer 4 dagen in Vegas. Vvor het eerst gebruik makend van de MyVegas rewards, is toch wel even spannend of het allemaal lukt, nou het is geweldig. We hebben zelfs een waanzinnige upgrade gekregen, met onze gratis nachten in Mandalay Bay. Dus je wordt zeker niet anders behandeld, door met Rewards te boeken.
Theo
Ps.
Lees onze belevenissen op ons blog voor The Whole Story
Theo
Ps.
Lees onze belevenissen op ons blog voor The Whole Story

- Figment
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 60
- Contacteer:
Over anderhalve maand mag ik weer naar Las Vegas en ik heb in mijn eentje 9 rewards gekocht. Een mooie score vind ik zelf!
- 1 nacht Mandalay Bay (ik verblijf hier in totaal 7 nachten, maar aangezien de laatste nacht ineens gruwelijk duur werd, heb ik deze met MyVegas gereserveerd)
- 2 premium complimentary tickets KA
- 1 complimentary ticket Re-Animator the Musical
- 1 Motor Speedway drive experience
- $50 freeplay bij Mandalay Bay
- House of Blues VIP Card
- 1 complimentary souvenir glass HOB LA
- 1 free dessert Wolfgang Puck
- 1 complimentary popcorn Sugar Factory
Ik heb nog genoeg punten over, maar die bewaar ik voor een volgende reis.
- 1 nacht Mandalay Bay (ik verblijf hier in totaal 7 nachten, maar aangezien de laatste nacht ineens gruwelijk duur werd, heb ik deze met MyVegas gereserveerd)
- 2 premium complimentary tickets KA
- 1 complimentary ticket Re-Animator the Musical
- 1 Motor Speedway drive experience
- $50 freeplay bij Mandalay Bay
- House of Blues VIP Card
- 1 complimentary souvenir glass HOB LA
- 1 free dessert Wolfgang Puck
- 1 complimentary popcorn Sugar Factory
Ik heb nog genoeg punten over, maar die bewaar ik voor een volgende reis.
Traveling to the USA since 1981
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Weet iemand misschien wanneer er nieuwe datums komen voor de complimentary kamers?
Ik wil proberen om 2 doordeweekse nachten gratis te krijgen in New York New York in februari
Als ik zo een reward ga gebruiken en de persoon die met mij meegaat dat ook doet kunnen we dan gewoon op de zelfde kamer blijven of moet je de volgende dag van kamer wisselen ofzo?
Ik wil proberen om 2 doordeweekse nachten gratis te krijgen in New York New York in februari
Als ik zo een reward ga gebruiken en de persoon die met mij meegaat dat ook doet kunnen we dan gewoon op de zelfde kamer blijven of moet je de volgende dag van kamer wisselen ofzo?

-
- Amerikakenner
Je kunt de reserveringen laten koppelen. Dat kan als je belt om de kamers te boeken en volgens mij later ook bij het inchecken.
Als je eerst een stukje hoger had gelezen, dan had je al antwoord op je vraag. Bij deze;
"Ik las op een ander Amerikaans forum (VegasMessageBoard) dat er rond Thanksgiving (eind november) nieuwe hoteldata worden toegevoegd. Er stond dat dit tot de vroege lente (early spring) wordt gedaan.
Mvg,
Anton"
"Ik las op een ander Amerikaans forum (VegasMessageBoard) dat er rond Thanksgiving (eind november) nieuwe hoteldata worden toegevoegd. Er stond dat dit tot de vroege lente (early spring) wordt gedaan.
Mvg,
Anton"
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
2 weken lang dik fun gehad en tot 2,3milj play chips gegaan waar er nu nog maar 970k van overschieten
rotspel haha 

- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Hier ook zo iets, vorige week ging het 1 dag goed, op 1,5 ml en nu al tijden niets meer 400 k over 

- Re1gnman
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
speel nu een paar weken, sta inmiddels op 90.000 LP, ik dacht laat ik eens bij de rewards kijken.
zie ik bij comp room dat het een kleine King room is.....
Kunnen we nu niet met een gezin van 4 zo'n comp room boeken?
zie ik bij comp room dat het een kleine King room is.....
Kunnen we nu niet met een gezin van 4 zo'n comp room boeken?
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
Volgens mij wisselt het per reward/hotel. Bij mgm zie ik staan een kleine king maar bij Mandalay staat een deluxe room en dat je voor een derde en vierde persoon moet betalen. Dus kwestie van verschillende rewards bekijken. Wij gaan volgend jaar met 2 jonge kinderen dus dan betaal je nog zo'n 95 dollar voor een kamer. Gratis is het dus niet maar het scheelt wel wat.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Dikke kamer. Wat bedoel je overigens met racetrack in je blog? Dat ligt toch aan de andere kant van Vegas?Tokheim schreef:We zitten alweer 4 dagen in Vegas. Vvor het eerst gebruik makend van de MyVegas rewards, is toch wel even spannend of het allemaal lukt, nou het is geweldig. We hebben zelfs een waanzinnige upgrade gekregen, met onze gratis nachten in Mandalay Bay. Dus je wordt zeker niet anders behandeld, door met Rewards te boeken.
Heb je dat gewoon gevraagd aan de balie bij het inchecken of bij het boarden? Zal toch met het shirt te maken hebben gehad gok ikMaar ook vandaag hebben we weer een “You Are Lucky” Gate te pakken, want we ritselen een Free Upgrade naar Economy Plus. Of het door mijn KISS KRUISE 4 T-Shirt komt of toch gewoon door onze Premier Silver Status bij United zullen we maar in het midden laten.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19748 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties