Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel III

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Dommel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas deel III

Bericht door Dommel »

Dude schreef:Ok das duidelijk, dan hoef ik daar niet meer op te wachten. Voor ons dus maximum twee gratis overnachtingen, twee buffeten en twee shows.
Maar je mag wel meerdere bonus dagen van bijvoorbeeld Aria aanschaffen per account, hierbij geldt niet Max 1 per account. Dit gaat dan wel ten koste van de shows en buffetten. :cry:

Els
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

en kan je dan ook combineren door elk 1 overnachting en 1 bonusdag nemen? Dan zouden we twee nachten gratis en twee met korting hebben?

Een show hoeft niet perse voor ons maar omdat het gratis was ... Er schiet zowiezo nog 2 awards over als we het bovenstaande kunnen doen.
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Rob.melvink
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Rob.melvink »

Hoi AA members, ik heb bovenstaande link gebruikt om de twee nachten die ik via Myvegas bij Aria had geboekt te controleren.
Ik heb de twee nachten met een paar weken tussenpauze geboekt, maar kon maar 1 reservering vinden dus niet de tweede.
De reservering die er wel stond, was ook maar voor 1 nacht, klein beetje in paniek, toch even gebeld en ze vertelde mij dat mijn reservering er wel gewoon instaat.

Dus voor een ieder die zijn confirmationnumber invult in deze link, houd er rekening mee dat het dus niet zichtbaar hoeft te zijn (in de link) maar wel in hun systeem staat.
Het enige wat je in Vegas moet doen, Mlife card tonen, CC en een fotoID, je hebt je confirmation numbers niet nodig werd mij verteld.

grtz Rob
Dommel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Dommel »

@Bart (dude)
Je kunt ook 2x2 bonusnachten combineren, dan ben je veel minder LP kwijt. Natuurlijk wel eerst controleren bij beschikbaarheid.
En als je de rewards hebt en tijdens het bellen blijkt dat het niet kan (wat ik me niet voor kan stellen, ik heb 3 nachten gecombineerd) dan kun je altijd je LP's weer terug laten boeken.
Els
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Dude schreef:en kan je dan ook combineren door elk 1 overnachting en 1 bonusdag nemen? Dan zouden we twee nachten gratis en twee met korting hebben?
De BONUS in deze rewards is dat ze goedkoper zijn in LPs dan de normale rooms. Je hoeft sowieso niet bij te betalen. Als shows niet zo hoeven kun je met de 2 overblijvende rewards kijken voor 2 x buffet voor 2. Die zijn er wel nog steeds. Je kunt ook kijken voor 3 nachten en 3 x buffetten voor 2.
REIS2014
Amerikafan

Bericht door REIS2014 »

Welke show van cds raden jullie aan?
1 ste x USA
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door 1 ste x USA »

@pipo chris welk spel speel je op dit moment,ik weet niet goed welk het makkelijkst is.
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Christian »

Ik vond Excalibur het leukst, daarna kwam Excalibur 2 en toen vond ik die het leukst.
Niet al te lang geleden kwam Bedrock uit en die is zeer simpel doch verslavend en daar hoef je niet veel bij te klikken en heb daar meerdere keren veel xp's mee verdient.(5 miljoen +)
Nu speel ik de nieuwste om het uit te proberen en om alle bonus opties open te krijgen. Je moet sommige bonus spellen vaker halen om een andere bonus optie open te krijgen voor je de ie kan spelen.
En volgens mij staan er al weer twee nieuwe games op het programma om uit te komen.

Afhankelijk van welk level je speelt kun je niet alle games aan. Ik weet niet precies vanaf welk level je alle games aan kan.

Misschien dat iemand in de lagere levels op elke game kan klikken om te zien bij welk level welke game voor hem/haar open gaat.

Buiten dat, denk ik niet dat het erg veel uitmaakt welk spel je speelt, er is geen spel dat het beter doet dan een ander. De computer bepaald of je wint of niet ongeacht welk spel je speelt. Het kan een gevoel opwekken als je een bepaald spel speelt en je daarbij iedere keer wint. Dit kan uiteraard toeval zijn. Bij bedrock heb ik veel gewonnen maar soms duurt het ook lang voor hij weer wat doet. Dit is het enige spel dat mij over de 10 miljoen xp's heeft geholpen. Excalibur 2 kan af en toe ook goed uit de band springen, maar nooit meer dan 3 miljoen gehad ofzo.
Speel gewoon het spel dat je leuk of makkelijk vind.
terralinda
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door terralinda »

toch nog een vraag over het boeken van 2 nachten in het Aria
Ik zie geen verschil tussen de One complimentary room night (sun-thursday) 165.000 punten
en
one complementary room night (sun-thursday) * bonus dates 99.000
De data die ik wil boeken zijn bij beide rewards aktief

Ik kan toch wel een kamer boeken op 1 acount en vervolgens diezelfde kamer voor de volgende nacht boeken op een ander acount (ik speel nl met 2 acount)

En ik zie dat er, dat is zeker ook nieuw, dat er maximaal 2 personen in een kamer mogen,
zonder bijbetaling
Weet iemand hoe dit is geregeld voor kinderen ( zouden wij als ouders met 1 kind, zonder bijbetaling op 1 kamer kunnen?)

Pfff, vorig jaar ging het allemaal veel makkelijker 8)
Edman!
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door Edman! »

Vooral de High Roller games doen het hier goed. Logisch, de minimale bet is hoger waardoor er ook statistisch gezien meer cashflow is. BetRock in het bijzonder omdat dit waarschijnlijk het meest gespeelde spel is vanwege het feit dat er weinig onderbrekingen zijn in het spel -enkel de leuke 'free games' (+wilds) feature- i.c.m. auto-spin mode. Hierdoor is de kans op 'Big Wins' ook groter, maar ja, is ook een beetje mijn eigen gedachte erachter...haha :wink:
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

terralinda schreef:toch nog een vraag over het boeken van 2 nachten in het Aria
Ik zie geen verschil tussen de One complimentary room night (sun-thursday) 165.000 punten
en one complementary room night (sun-thursday) * bonus dates 99.000
De data die ik wil boeken zijn bij beide rewards aktief

Ik kan toch wel een kamer boeken op 1 acount en vervolgens diezelfde kamer voor de volgende nacht boeken op een ander acount (ik speel nl met 2 acount)
ja
terralinda schreef: En ik zie dat er, dat is zeker ook nieuw, dat er maximaal 2 personen in een kamer mogen,
zonder bijbetaling
Weet iemand hoe dit is geregeld voor kinderen ( zouden wij als ouders met 1 kind, zonder bijbetaling op 1 kamer kunnen?)
2 personen op 1 kamer is in Vegas niet nieuw. Kinderen kunnen zonder problemen en zonder bijbetaling bij de ouders op de kamer.
1 ste x USA
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door 1 ste x USA »

Hoy iedereen

Hoe kom je eigenlijk aan genoeg chips om te spelen ,speel diet spel nog maar 2 dagen en is allemaal nog wat troebel.Heb op 2 dagen level 20 en 5000 lp's,maar geraak niet aan veel chips om door te spelen.

Lode
Ingrid1958
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Ingrid1958 »

Hoi , ik ook even een vraag mbt het aantal personen op een kamer in Aria, zou 2 bonus rewards willen inleveren voor 90.000 lp"s . Voor mij de eerste keer om een reward te gebruiken en wij zijn met 3 volwassenen. Geeft dit problemen? moet je dat aangeven bij de boeking of kan ik beter een ander hotel zoeken (heb gelezen dat het Mirage iig 3 volwassenen geen problemen geeft)
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England

http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
Christian
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Christian »

Zie Pagina 12 voor het sneller verkrijgen van chips.

http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... &start=220
US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

Ingrid1958 schreef:Hoi , ik ook even een vraag mbt het aantal personen op een kamer in Aria, zou 2 bonus rewards willen inleveren voor 90.000 lp"s . Voor mij de eerste keer om een reward te gebruiken en wij zijn met 3 volwassenen. Geeft dit problemen? moet je dat aangeven bij de boeking of kan ik beter een ander hotel zoeken (heb gelezen dat het Mirage iig 3 volwassenen geen problemen geeft)
Je zou de rewards kunnen aanschaffen, dan kunnen bellen met de redemption line en meteen aangeven dat je met 3 wilt slapen op 1 kamer.
Als het problemen geeft (of je (teveel) geld gaat kosten) kun je altijd aangeven dat je van de reservering afziet en dan kun je de rewards weer annuleren. Dan heb je de LPs weer terug en probeer je een ander resort op dezelfde manier (aangezien je met dezelfde redemption line gaat bellen kun je ook meteen vragen in welk resort het geen problemen geeft en die rewards aanschaffen).
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Pipo Chris schreef:Afbeelding

Zo de 1 miljoen is gepasseerd. Nu level 500 nog even halen. Dat gaat vandaag ook nog wel lukken denk ik.
Ik kreeg vandaag weer 1000 lp's op de daily spin een totaal van 8250 lp's erbij.
Heb je al eens een keer wat ingeleverd?
Ik speel het spel gewoon op mijn eigen account en heb een paar echte vrienden die ook spelen, ik zit nu op level 237 en heb totaal ook al meer dan 1000000 LP's bij elkaar gesprokkeld, ik heb al 2 keer LP's gebruikt voor een trip naar Las Vegas.
Ik vind het raar dat de balans van het level en aantal LP's kennelijk zo veel kan verschillen.
Christian
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Christian »

Ik heb vorig jaar 3 rewards gekocht en gebruikt.
6 rewards in totaal samen met mijn vriendin.

1 reward was 2 nachten in The Mirage
1 reward was 1 nacht in Excalinur
1 reward was 1 nacht in The MGM Grand (Bonus Day)
1 reward was steakhouse bon voor $150
1 reward was take 2 pas. Buffet pas voor 1 dag in twee hotels. Luxor en Excalibur
1 reward was take 2 pas. Buffet pas voor 1 dag in twee hotels. Luxor en Excalibur

Ik heb de mailtjes nog wel, maar er staat niet in wat ze destijds gekost hebben aan LP's.
Ingrid1958
Amerikakenner

@Marcel, bedankt voor de info, dan moet ik dat maar eens gaan proberen :thumbup:
@Dommel,. ik kom nog een keertje terug op de lijn :)
Beter zo snel mogelijk rewards kopen of door sparen tot dat ik in de 90 dagen zone zit?
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England

US-fanboy
Amerikakenner

Bericht door US-fanboy »

Voor de hotel rewards gewoon direct aanschaffen en meteen gaan bellen (behalve als je pas volgend jaar gaat :) )
Ingrid1958
Amerikakenner

Nee nee, niet volgend jaar, we gaan in september.
1982 Florida

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer