Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Las Vegas: vragen en discussietopic deel II
Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel II
Ik zou nog even rustig een paar maanden wachten en met enige regelmaat kijken naar prijzen.
Dit soort tarieven is exorbitant hoog. Normale tarieven voor Circus circus liggen rond de $20 en voor Signature rond de $150-$180, met uitschieters naar beneden tot $60.
Als je zowel bij MGM kijkt als bij Ceasars heb je de tarieven van bijna alle properties op de strip in een (nouja, twee) oogopslagen. En als je je trip kunt herinrichten zodat je niet in een weekend, maar lekker doordeweeks in Vegas bent: doen!
Dit soort tarieven is exorbitant hoog. Normale tarieven voor Circus circus liggen rond de $20 en voor Signature rond de $150-$180, met uitschieters naar beneden tot $60.
Als je zowel bij MGM kijkt als bij Ceasars heb je de tarieven van bijna alle properties op de strip in een (nouja, twee) oogopslagen. En als je je trip kunt herinrichten zodat je niet in een weekend, maar lekker doordeweeks in Vegas bent: doen!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
De vliegtuigtickets zijn al geboekt, we landen 20 april op Las Vegas. Die tickets waren trouwens erg voordelig (450 p.p), en we zitten met schoolvakanties van de kids, dus verschuiven dat gaat niet meer.
We kijken nu vaak op booking.com en Expedia en dat soort sites maar misschien is dat niet de beste manier?
Doordeweeks liggen de tarieven inderdaad een heel stuk lager, Circus Circus is dan bijv. rond de 50 euro.
Ik vind het niet zo erg om voor het eerste weekend wat meer te betalen maar er zijn grenzen he.
We kijken nu vaak op booking.com en Expedia en dat soort sites maar misschien is dat niet de beste manier?
Doordeweeks liggen de tarieven inderdaad een heel stuk lager, Circus Circus is dan bijv. rond de 50 euro.
Ik vind het niet zo erg om voor het eerste weekend wat meer te betalen maar er zijn grenzen he.
Altijd direct kijken. Met de volgende boekingsengines heb je bijna heel Vegas:
MGM: https://www.mgmresorts.com/en/booking/room-booking.html
Ceasars: https://www.caesars.com/
Venetian/Palazzo: venetian.com en palazzo.com
Hilton: https://www.hilton.com/
Eventueel kun je daarna nog vergelijken via brokers, maar verwacht daar in Vegas niet al te veel van.
- Bij MGM kan het lonen om mlife member te worden of MyVegas te spelen voor kortingen.
- Bij Caesars krijg je direct korting als je Total Rewards member bent (even online account aanmaken).
- Bij het Venetian/Palazzo krijg je ook speciale aanbiedingen als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief
- Bij Hilton is de AAA rate vaak gunstig (Club code 329 voor ANWB leden)
Maar je bent aan het boeken voor april volgend jaar. Dat is wel heel erg ver in de toekomst. Er is nog geen enkele korting voor die periode en de rates die nu vastliggen gaan gegarandeerd nog veranderen, en meestal zakken. Ik zou ergens in januari of februari verder gaan kijken.
Voor wat betreft je schema: ik begrijp dat je tickets vastliggen, maar dat betekent nog niet dat je dan perse in Vegas moet beginnen. Vlieg je ook terug vanaf Vegas? In dat geval: kijk eens aan het einde van je trip. Of, als je terugvliegt vanaf bijvoorbeeld SFO of LAX zul je vermoedelijk een rondje Grand Canyon doen en kom je dus nog een door Vegas. Je zou dan ook kunnen beginnen met dat rondje, dan je verblijf in Vegas, en vanaf daar richting California. Is ook veel fijner, want dan is Vegas een mooi rustpunt tussen alle natuur door. Even lekker genieten van het zwembad en dan weer verder!
MGM: https://www.mgmresorts.com/en/booking/room-booking.html
Ceasars: https://www.caesars.com/
Venetian/Palazzo: venetian.com en palazzo.com
Hilton: https://www.hilton.com/
Eventueel kun je daarna nog vergelijken via brokers, maar verwacht daar in Vegas niet al te veel van.
- Bij MGM kan het lonen om mlife member te worden of MyVegas te spelen voor kortingen.
- Bij Caesars krijg je direct korting als je Total Rewards member bent (even online account aanmaken).
- Bij het Venetian/Palazzo krijg je ook speciale aanbiedingen als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief
- Bij Hilton is de AAA rate vaak gunstig (Club code 329 voor ANWB leden)
Maar je bent aan het boeken voor april volgend jaar. Dat is wel heel erg ver in de toekomst. Er is nog geen enkele korting voor die periode en de rates die nu vastliggen gaan gegarandeerd nog veranderen, en meestal zakken. Ik zou ergens in januari of februari verder gaan kijken.
Voor wat betreft je schema: ik begrijp dat je tickets vastliggen, maar dat betekent nog niet dat je dan perse in Vegas moet beginnen. Vlieg je ook terug vanaf Vegas? In dat geval: kijk eens aan het einde van je trip. Of, als je terugvliegt vanaf bijvoorbeeld SFO of LAX zul je vermoedelijk een rondje Grand Canyon doen en kom je dus nog een door Vegas. Je zou dan ook kunnen beginnen met dat rondje, dan je verblijf in Vegas, en vanaf daar richting California. Is ook veel fijner, want dan is Vegas een mooi rustpunt tussen alle natuur door. Even lekker genieten van het zwembad en dan weer verder!
Waar heb je die tarieven vandaan? Ik kom op $173.38/night voor 20-23 april 2018 bij MGM direct. Dat is dan de basis Deluxe suite. De balcony suite is ca $6 duurder. Met taxes en resort fees zit je dan op $708.80. Nog steeds veel, maar geen EUR 995/$1135.Ivo1976 schreef: The Signature heb ik bekeken. Wij komen 20 april aan. Dan kosten 3 nachten 995 euro. Dat gaat hem niet worden![]()
Excalibur is bij MGM nu de goedkoopste in die periode: $64.30 per nacht.
Bij Ceasars is het Rio het goedkoopst met $96/night.
Bij Hilton zit je voor $160 in het Tropicana (AAA rate).
Dit zijn gewoon de publiek beschikbare tarieven. Bij MGM en Ceasars wel ingelogd met een loyalty account, maar goed, die kun je zo aanmaken.
Allemaal 100% refundable, dus leg gewoon iets vast en blijf shoppen. Je kunt altijd cancellen. Let er wel op dat hotels in Vegas altijd de eerste nacht in rekening brengen op je kaart bij reservering, en dat je bij een refund das wat wisselkoers verlies hebt.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Zo, hier kan ik iets mee. Helemaal top! Bedankt!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Onze zoon is ook dol op glijbanen dus ik heb e.e.a. opgezocht ter voorbereiding op onze reis. Circus Circus heeft een groot zwembad, met een paar leuke glijbanen. Er zijn waterparken; Wet'n'Wild waterpark in LV en Cowabunga Bay in Henderson. Ik zag ook een Kids Waterpark in Red Ridge Park, Las Vegas. In 2014 logeerden wij in het Excalibur, dat heeft ook een leuk zwembad met een glijbaan. Niet supergroot maar prima voor een paar uur plezier.Ivo1976 schreef:Bedankt voor je reactie. Wij komen aan op een vrijdag, dat is prijstechnisch niet zo gunstig in L.V.
Ik zie dat Circus Circus ook nog een optie is. Weet alleen niet of dat een (groot) zwembad heeft.
Zijn er nog waterparken in de buurt van Las Vegas? Zoals je die ook in Europa hebt?
2025 juli/aug. 3,5 weken Seattle - Zuidwest Canada
2017 juli/aug. 6 weken ronde vanuit Portland
2014 april/mei 3 weken ronde vanuit LA
2000 mei/juni 4 weken Seattle - LA
1998 mei/juni 3,5 week ronde vanuit Las Vegas
1997 mei 2,5 week LA - SF en 1 week Miami/Florida Keys
2017 juli/aug. 6 weken ronde vanuit Portland
2014 april/mei 3 weken ronde vanuit LA
2000 mei/juni 4 weken Seattle - LA
1998 mei/juni 3,5 week ronde vanuit Las Vegas
1997 mei 2,5 week LA - SF en 1 week Miami/Florida Keys
Er is ook een Wet & Wild in Las Vegas, sinds nog niet zo heel lang.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Je hebt bv ook treasure Island voor rond €300 voor jouw data
https://www.prestigia.com/de/reserve.ph ... gn=AU&rp=1
https://www.prestigia.com/de/reserve.ph ... gn=AU&rp=1
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
- Inges
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Contacteer:
Franciscus schreef:Onze zoon is ook dol op glijbanen dus ik heb e.e.a. opgezocht ter voorbereiding op onze reis. Circus Circus heeft een groot zwembad, met een paar leuke glijbanen. Er zijn waterparken; Wet'n'Wild waterpark in LV en Cowabunga Bay in Henderson. Ik zag ook een Kids Waterpark in Red Ridge Park, Las Vegas. In 2014 logeerden wij in het Excalibur, dat heeft ook een leuk zwembad met een glijbaan. Niet supergroot maar prima voor een paar uur plezier.Ivo1976 schreef:Bedankt voor je reactie. Wij komen aan op een vrijdag, dat is prijstechnisch niet zo gunstig in L.V.
Ik zie dat Circus Circus ook nog een optie is. Weet alleen niet of dat een (groot) zwembad heeft.
Zijn er nog waterparken in de buurt van Las Vegas? Zoals je die ook in Europa hebt?
En de Golden Nugget? (http://www.goldennugget.com/las-vegas/amenities/) Maar 1 glijbaan maar wel een hele leuke

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Hoe kun je het makkelijkst vanaf het vliegveld naar een hotel op de Strip (en terug) reizen? Ik las dat er geen openbaar vervoer is vanaf het vliegveld en dat taxi's af te raden zijn i.v.m. de prijs. Hiernaast las ik iets over busjes van $10,- die je van tevoren moet boeken, zowel voor de heen- als terugweg?
Ik heb deze info van een random site en niet van dit forum, vandaar mijn vraag! Heb toch liever advies van jullie experts!
Ik heb deze info van een random site en niet van dit forum, vandaar mijn vraag! Heb toch liever advies van jullie experts!

Uber werkt prima en is de meest voordelige optie, reken op $10 op normale tijden. Je hebt wel een dataverbinding nodig op je telefoon. Of gewoon een taxi op metertarief, dat zal wel wat duurder zijn. Ligt er ook aan waar je moet zijn natuurlijk. Mandalay Bay is een stuk dichterbij dan het Wynn.
Er gaat wel openbaar vervoer naar de strip vanaf het vliegveld. Of dat goedkoper is dan een taxi oid is afhankelijk van met hoeveel personen je reist.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
We zijn met z'n tweeën dus een uber of OV is prima! Aangezien we deze week vaker gebruik willen maken van de Uber/Lyft ga ik maar even een internetbundel aanschaffen. Bedankt!
Of koop een amerikaans prepaid sim kaartje, is al snel goedkoper. Zie het internet/telefonie topic voor meer info.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Er zijn ook hotels die shuttleservice aanbieden van en naar het vliegveld of als het hotel offstrip gelegen is ook naar de strip toe.Lauu_NY schreef:Hoe kun je het makkelijkst vanaf het vliegveld naar een hotel op de Strip (en terug) reizen? Ik las dat er geen openbaar vervoer is vanaf het vliegveld en dat taxi's af te raden zijn i.v.m. de prijs. Hiernaast las ik iets over busjes van $10,- die je van tevoren moet boeken, zowel voor de heen- als terugweg?
Even op de website van het hotel checken.
Maar Uber lijkt mij ook de beste optie.
- Edman!
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Ik gebruikte Uber en Lyft in Vegas gewoon steeds via het gratis WiFi netwerk van de hotels of bijvoorbeeld het WiFi netwerk in Downtown. Hiermee meestal ook gewoon verbinding buiten de hotels bij de Uber/Lyft pick up plaatsen. En anders even de gegevens van de chauffeur onthouden (kenteken/type auto) en naar buiten gaan. Voor het vliegveld weet ik het niet precies, nooit gebruikt daar. Let ook op de verschillende kortingscodes voor Lyft (korting op de 1e paar ritten), die op internet te vinden zijn.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
-
- Amerikafan
Mn zus en ik blijven denk ik (99% zeker) in de MGM grand in Las Vegas. Ze hebben King (1 bed) en Queen(2 bedden) kamers. Nou vind ik mn zus heel erg aardig en opzich niet erg om met haar in één bed te liggen maar kunnen we beter voor een King of een Queen gaan? We zijn er 3 nachten dus wil wel lekker kunnen liggen.
Ik denk dat je het antwoord zelf al geeft! Kies lekker voor de 2 bedden.....de Queens dus!
-
- Amerikafan
Ik weet het eigenlijk ook wel zeker
Iemand verder verhalen/ervaringen over de MGM grand? Ik heb zitten zoeken op het forum maar kan niet echt iets vinden

Iemand verder verhalen/ervaringen over de MGM grand? Ik heb zitten zoeken op het forum maar kan niet echt iets vinden
2025: St. Louis, MO en ???
2020: Minneapolis, NYC & Miami
2019: TN - MS - LA
2018: AZ - UT - NV
2018: Baltimore & Washington DC
2017: Florida
2016: Orlando, FL
2020: Minneapolis, NYC & Miami
2019: TN - MS - LA
2018: AZ - UT - NV
2018: Baltimore & Washington DC
2017: Florida
2016: Orlando, FL
In 2011 hebben wij daar gezeten. Het hotel is ons goed bevallen. Mooi zwembad ook!
Wij hadden wel een klein puntje wat goed is opgelost overigens.
In onze standaard "2 queen" kamer lag nog kots van de vorige bewoners daarom een gratis update gekregen naar 80m2 kamer met prachtig uitzicht.
Alleen daar zaten een soort termieten in. (ze beten graag)
Je raad het al, weer een andere kamer gekregen.
Nog iets groter, dichter bij de liften en een giga badkamer (whirlpool voor 3/4 personen). 2x per dag werd de kamer in orde gemaakt met lekker fris Fuij water
En gratis diner in het Rainforrest restaurant.
Wij hadden wel een klein puntje wat goed is opgelost overigens.
In onze standaard "2 queen" kamer lag nog kots van de vorige bewoners daarom een gratis update gekregen naar 80m2 kamer met prachtig uitzicht.
Alleen daar zaten een soort termieten in. (ze beten graag)
Je raad het al, weer een andere kamer gekregen.
Nog iets groter, dichter bij de liften en een giga badkamer (whirlpool voor 3/4 personen). 2x per dag werd de kamer in orde gemaakt met lekker fris Fuij water

En gratis diner in het Rainforrest restaurant.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19798 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties