Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel IV

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Anton007
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: MyVegas deel IV

Bericht door Anton007 »

PSVwally schreef:
EDIT: probleem is al opgelost. Blijkbaar was er ActiveX vinkje aangezet bij internetopties, weird

:wink:
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

:offtopic: Ik weet dat ik wat achter liep met updaten, maar internet explorer 11 is niet bepaald sneller dan wat ik tot gisteren had haha..
Brandjes
Amerikafan

Bericht door Brandjes »

Hoi allemaal,

Is er hier ook een soort Add me draadje? Ben een week bezig en heb inderdaad al een aantal vrienden. Zou het leuk vinden om de Allesamerika vrienden ook toe te kunnen voegen. Misschien kunnen jullie mij een verzoek sturen? ik ben Annette en heb een foto met orca's.

Bedankt.
Groetjes,
Annette

Living the life in Raleigh, NC
Dommel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Dommel »

Hoi Annette, ik heb verzoek gestuurd.
Mijn FB voor MyVegas:
https://www.facebook.com/hans.dommel
https://www.facebook.com/els.dommel

Iedereen mag mij verzoek sturen.

Els
Brandjes
Amerikafan

Bericht door Brandjes »

Hoi,

Bedankt Dommel, heb het geaccepteerd! Nu nog meer vrienden en ik kan wat coins verzamelen. Om de 1 of andere reden krijg ik geen feeds te zien van MyVegas, heb zelfs Gamefeeds geïnstalleerd maar nog steeds niets. Dus ik moet het hebben van vrienden en de feeds op de MyVegas friends.

Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen de 50 coins die je naar neighbors kan sturen en de coins die je krijgt van vrienden die geholpen hebben. Hoe kan ik mijn vrienden helpen?

Bedankt.
Groetjes,
Annette

ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Ik zal je binnenkort toevoegen(Natasja en Michel Wagehnaar) laptop is nu even in de reparatie, gamefeeds ligt er soms even uit misschien is dat het probleem. Om andere vrienden te helpen kan je ook naar Rewards gaan, daar klik je op een willekeurige Rewards en klik je weer op delen met vrienden, dan help je je. Vrienden met 201 coins, daarna de Rewards weg klikken,
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Annette, ik kan je niet vinden hoor. Maar je kunt mij toevoegen, ik speel onder de naam Joanne Tilapia.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Emootje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Emootje »

Je moet Tim Christopher ook even toevoegen, die heeft elke dag links met coins. En James Hite...
Ik kan je overigens ook niet vinden Annette.
Brandjes
Amerikafan

Bericht door Brandjes »

Hoi,

Joanne Tilapia ik heb je een verzoek gestuurd. Voor Raymond: ik ben Annette Telman, foto van orca's in de zee. Ik heb Tim Christopher ook een verzoek gestuurd. ben benieuwd. Ik ben in juli naar NC verhuisd, heb nog geen idee wanneer wij eventueel naar LV gaan. Hebben ook 3 kinderen, dus dan wordt het toch een andere vakantie dan met z'n tweetjes. Maar alvast sparen voor punten is nooit verkeerd dacht ik.

Succes.
Groetjes,
Annette

musiclive
Amerika-ontdekker

Bericht door musiclive »

Hoi, ik vroeg mij het volgende af.

Ik wil graag wat hotelkamers gaan reserveren. Is het mogelijk om bijvoorbeeld 2 bonus kamers Excalibur te boeken daarnaast nog eens 2x op mijn vriendins account en dan 1 nacht via hotel zelf en het dan in 1 reservering te gooien? Wij willen namelijk zondag 8 Maart tot vrijdag 12 Maart in las vegas overnachten en wij hebben genoeg punten voor deze rewards. Of mag ik bijvoorbeeld maar 1x Bonus + 1x Normaal hotel award verzilveren? Is het dan mogelijk om 1x normaal + 1x bonus te boeken en hetzelfde bij mijn vriendin's account? Daarnaast vroeg ik mij af of ik met mijn myvegas account een ticket voor bijvoorbeeld KA haal en dan ook 1 ticket op mijn vriendins account wij dit kunnen samenvoegen zodat wij wel samen komen te zitten... :thumbup: :thumbup:

Graag wat hulp tips over het verzilveren dat is nieuw voor mij :-)
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Christian »

In de rewards staat wat de regels zijn.

Als er staat: "reward is limited to one (1) myvegas player", mag je er dus maar 1 per persoon kopen met je punten.

Maar jouw vriendin ook. Dus als je het anders zegt klopt het wel. Jij een bonus en een normale en jou vriendin ook een bonus en een normale, dan heb je 4 overnachtingen. Je kan er dan ook voor kiezen om bijv in een palace station hotel te verblijven voor die extra nacht die je wil. Want daar mag je er ook weer 2 rewards van bovenop die van MGM. Zodoende hebben wij vorige maand 5 nachten gratis gehad in Vegas. En ja die 4 reserveringen plakken ze gewoon aan elkaar zonder dat je hoeft te wisselen van kamer. Wij verbleven voor onze eerste nacht in Red Rock Hotel. De andere 4 in Monte Carlo. Prima hotel, en de parkeer garage is geen half uur lopen. Van garage naar receptie is 5 minuten lopen.
musiclive
Amerika-ontdekker

Bericht door musiclive »

Hoi kijk aan dat is goed nieuws. Ik zie nergens dat het maar 1 reward kamer per persoon is. Krijg je deze informatie pas als je de Reward gekocht hebt?
Anton007
Amerikafan

Bericht door Anton007 »

Weet iemand het volgende;

Ik verblijf in The Signature, eigendom van MGM. Heb dit buitenom Myvegas geboekt, maar wel via de Mlife website (veel korting!)

Mag ik nu dan alsnog gebruiken maken van de buffetten waar de voorwaarde aan hangt dat je in een MGM moet verblijven?
Kan het nergens vinden.

Mvg,
Anton
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya »

Ja, je verblijft toch in een MGM hotel. De hotelkamers hoeven niet via MyVegas geboekt te zijn.

Het enige waar je op moet letten is dat degene die het buffet redeemed, ook aan het reserveringsnummer gekoppeld is. Dat kun je doen bij het inchecken. Dus als jij de kamer geboekt hebt en bv. je vrouw het buffet redeemed, dan moet zij ook gekoppeld worden aan de kamer/reserveringsnummer bij inchecken. Kan later ook nog trouwens, maar handiger om meteen te doen. Heb jij de kamer geboekt en de reward redeemed, dan hoef je niets te doen.
Anton007
Amerikafan

Bericht door Anton007 »

Thx :thumbup:
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Christian »

musiclive schreef:Hoi kijk aan dat is goed nieuws. Ik zie nergens dat het maar 1 reward kamer per persoon is. Krijg je deze informatie pas als je de Reward gekocht hebt?

Voor de hotel kamers geldt dat wel vaak, dus goed kijken. Deze info staat als je op de reward klikt en dan op next klikt.
Anton007
Amerikafan

Bericht door Anton007 »

Zit met een uitdaging mensen.

Zit als volgt;

MyVegas heeft de nieuwe hoteldata ingevoerd en ik was nog op zoek naar een 2persoonskamer van vrijdag 15 mei tot zondag 17 mei. Niet echt gunstige dagen om een hotel te boeken, ik weet het, maar het kon niet anders. Ik heb voor zondag t/m dinsdag al buitenom MyVegas een verblijf geboekt in The Signature.
Maar de nieuwe hoteldata zijn bijzonder somber. Bij geen enkel MyVegas hotel kan ik terecht op vrijdag t/m zondag, laat staan 1 dag. Alleen! Mandalay Bay heeft vrijdag de 15de als mogelijkheid om te boeken, dus dan moet ik op zoek naar een ander hotel voor 1 dag. Luxor leek me wel leuk. Ondanks dat het een lagere klasse Strip Hotel is betaal ik nog 200 euro voor die zaterdag op zondag. Naast het feit dat je 3 x moet in & uit checken in 5 dagen vind ik 200 euro voor een dag & nachtje veel geld.

Iemand anders suggesties voor een goed hotel, liefst op of rond de strip, waarbij ik niet meer kwijt ben dan 250 euro van vrijdag 15-5 tot zondag 17-5? Op die manier heb ik 2 hotels in 5 dagen. Of is het wel te doen om 3 x in te checken in 5 dagen, zodat we "gratis" Mandalay Bay en betaald Luxor mogen ervaren.
De reden dat het zo moeilijk is rond die dagen is waarschijnlijk omdat de RECon conventie plaatsvind tussen de 17-5 en 21-5 met 34.000 man! :shock:

Alvast bedankt.

Mvg,
Anton

Ps. Vroeg me af of het dan irritant druk is in Las Vegas met al die extra bezoekers? Of is LV zo groot dat je het amper merkt?
margot
Amerika-ontdekker

Bericht door margot »

Hoi,

Ik heb een vraagje mbt inwisselen van punten voor rewards. Het is voor mij niet helemaal duidelijk wat de regels zijn voor het inwisselen. je mag 3 rewards per maand inwisselen. Ik en mijn man gaan 7 weken een rondreis maken waarin we beginnen en eindigen in las Vegas. Aangezien er dus meer dan 30 dagen tussen begin en eind zijn wil dat zeggen dat we dan ieder 2x3 rewards kunnen innen voor deze reis? Dus allebei 3 rewards op het begin van de reis en ieder 3 rewards op het eind van de reis? In totaal dus 12 rewards.....

Gr Margot
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya »

Klopt. Je mag er max. 3 per 30 dagen per account gebruiken. Dus met 2 accounts kunnen jullie inderdaad 12 rewards gebruiken. :thumbup:
margot
Amerika-ontdekker

Bericht door margot »

Bedankt voor je snelle antwoord, had ik het dus toch goed begrepen. Wat mij alleen nog niet helemaal duidelijk is is vanaf wanneer de "nieuwe" 30 dagen beginnen te tellen. Is dit bv 30 dagen na de laatste hotelovernachting of is het bv in april 6 rewards en dat mei weer opnieuw begint met tellen?

gr Margot
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer