Zit met een uitdaging mensen.
Zit als volgt;
MyVegas heeft de nieuwe hoteldata ingevoerd en ik was nog op zoek naar een 2persoonskamer van vrijdag 15 mei tot zondag 17 mei. Niet echt gunstige dagen om een hotel te boeken, ik weet het, maar het kon niet anders. Ik heb voor zondag t/m dinsdag al buitenom MyVegas een verblijf geboekt in The Signature.
Maar de nieuwe hoteldata zijn bijzonder somber. Bij geen enkel MyVegas hotel kan ik terecht op vrijdag t/m zondag, laat staan 1 dag. Alleen! Mandalay Bay heeft vrijdag de 15de als mogelijkheid om te boeken, dus dan moet ik op zoek naar een ander hotel voor 1 dag. Luxor leek me wel leuk. Ondanks dat het een lagere klasse Strip Hotel is betaal ik nog 200 euro voor die zaterdag op zondag. Naast het feit dat je 3 x moet in & uit checken in 5 dagen vind ik 200 euro voor een dag & nachtje veel geld.
Iemand anders suggesties voor een goed hotel, liefst op of rond de strip, waarbij ik niet meer kwijt ben dan 250 euro van vrijdag 15-5 tot zondag 17-5? Op die manier heb ik 2 hotels in 5 dagen. Of is het wel te doen om 3 x in te checken in 5 dagen, zodat we "gratis" Mandalay Bay en betaald Luxor mogen ervaren.
De reden dat het zo moeilijk is rond die dagen is waarschijnlijk omdat de RECon conventie plaatsvind tussen de 17-5 en 21-5 met 34.000 man!
Alvast bedankt.
Mvg,
Anton
Ps. Vroeg me af of het dan irritant druk is in Las Vegas met al die extra bezoekers? Of is LV zo groot dat je het amper merkt?