Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas deel IV
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Re: MyVegas deel IV
Ik heb een vraag over het spel zelf.
De loyalty point progress meter is gisteravond stilgevallen ,waarschijnlijk door het bereikt hebben van de limiet,maar vandaag komt er telkens met een spin nog steeds niets bij.
Of moeten er een aantal uren tussenzitten?
Groetjes Lode
De loyalty point progress meter is gisteravond stilgevallen ,waarschijnlijk door het bereikt hebben van de limiet,maar vandaag komt er telkens met een spin nog steeds niets bij.
Of moeten er een aantal uren tussenzitten?
Groetjes Lode
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Volgens mij moet daar inderdaad 24u tussen zitten net als de daily spin zeg maar.
Als ik dat voor elke dag moet doen, dan wordt het nog een dure bedoeling.Pipo Chris schreef:Of je boekt de goedkoopste kamer in Circus Circus extra om een MGM kamer te hebben.
Of je regelt alleen een kamer deur pasje. Bij ons vroegen ze alleen om het pasje van de deur te laten zien en ik geloof het kamer nummer. Denk niet dat ze dat checken wel?
Zit net eens te kijken trouwens, maar bijna alle buffetten zijn van maandag tot donderdag.
Tot nu toe alleen nog die van MGM Grand gevonden die dagelijks te gebruiken is. Weet iemand of er nog meer buffetten dagelijks te gebruiken zijn?
Bvd.
Mvg,
Anton
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Ook een vraagje ivm de buffetten.
Bij alle luchbuffetten staat er te gebruiken tussen 7 en 15u. Ik veronderstel dus dat je die ook voor het ontbijt kan gebruiken hoewel er soms nog aparte breakfast Awards zijn?
Bij alle luchbuffetten staat er te gebruiken tussen 7 en 15u. Ik veronderstel dus dat je die ook voor het ontbijt kan gebruiken hoewel er soms nog aparte breakfast Awards zijn?
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Klopt, als je verder klikt staat ook vaak bij de voorwaarden dat het voor zowel ontbijt als lunch is. Die van Monte Carlo had dat ook. Was ontbijtbuffet dacht ik, stond 7-15 tijd bij en toen ik verder klikte was de naam ineens breakfast/lunch buffet. De gevens die bij de voorwaarde staan zijn het belangrijkste, de tijd en data die daar staan bepalen wanneer je hem kunt gebruiken.
Hoi,
Ben nu zo'n maand bezig op de laptop, maar wil eigenlijk ook de app om mijn iphone downloaden. Ik heb Facebook op mijn iphone, maar dat is niet het account waar ik mee speel. Heb ergens op het forum gelezen hoe ik toch de app kan gebruiken voor mijn andere Facebook account, maar kan dat niet meer terug vinden. Iemand met ervaring hiermee?
Bedankt.
Ben nu zo'n maand bezig op de laptop, maar wil eigenlijk ook de app om mijn iphone downloaden. Ik heb Facebook op mijn iphone, maar dat is niet het account waar ik mee speel. Heb ergens op het forum gelezen hoe ik toch de app kan gebruiken voor mijn andere Facebook account, maar kan dat niet meer terug vinden. Iemand met ervaring hiermee?
Bedankt.
Groetjes,
Annette
Living the life in Raleigh, NC
Annette
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ja ik (ondanks dat ik in de app eigenlijk alleen maar het rad draai in de hoop op LP).
Het is een kwestie van even uitloggen in je FB app en daarop inloggen met je account waarmee je MyVegas speelt.
Dan in de MyVegas app verbinding maken met FB. Daarna kun je in de FB app weer gewoon terug gaan naar je eigen account. De MyVegas app blijft nu gekoppeld aan je speciale account voor dit spel.
Groetjes,
Monique
Het is een kwestie van even uitloggen in je FB app en daarop inloggen met je account waarmee je MyVegas speelt.
Dan in de MyVegas app verbinding maken met FB. Daarna kun je in de FB app weer gewoon terug gaan naar je eigen account. De MyVegas app blijft nu gekoppeld aan je speciale account voor dit spel.
Groetjes,
Monique
Bedankt Monique, het is gelukt! Nu nog even uitzoeken hoe ik op de app kan spelen, maar dat komt zeker goed.
Groetjes,
Annette
Annette
- Ingrid1958
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
@Brandjes: Voor mij al weer even geleden dat ik met de mobiele app begonnen ben, maar de meeste Loyalty pointss haal ik binnen (als je op een bepaald level zit) om dit via de strip verder te spelen, te doen, (tip van Els), Correct me if I'm wrong....
ik speel dus ook op de mobiele met de MyVegas app EN met de Blackjack app, wel met 2 verschillende accounts, maar mssn ook te proberen om 1 fb account hieraan te koppelen. Net weer 300 echte loyalty points binnen gehaald.
Succes
ik speel dus ook op de mobiele met de MyVegas app EN met de Blackjack app, wel met 2 verschillende accounts, maar mssn ook te proberen om 1 fb account hieraan te koppelen. Net weer 300 echte loyalty points binnen gehaald.

Succes
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
Pipo Chris schreef:PSVwally schreef:Er zijn in de tussentijd wat hotels bijgekomen, ook buiten Las Vegas overigens, dus even opletten. En één daarvan is Palace Station. Dat is het eigenlijk. Dit hotel ligt zeg maar aan de andere kant vd snelweg achter circus circus
Dit is ook een groep hotels net als de MGM resorts. Er zijn er dus meerdere van. Er staan er hier helaas geen van op de strip. Mocht je een huur auto hebben is het natuurlijk geen probleem.
Palace station heb ik al eens overnacht.
Er rijdt om de zoveel minuten een shuttle die je bij het begin van de strip afzet.
En je tot een bepaalde tijd ook weer opgehaald wordt.
Ik vond het een zeer prettig hotel met mooie luxe kamers.
En het buffet is ook prima bevallen.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
ik begin stil aan ook te kijken wat ik met men LP's kan doen. men oog is gevallen op weekendovernachting (vrijdag en zaterdag) in het mandalay bay. ik wou dan de laatste dag, de zondag, eventueel apart bij boeken (suite die nacht). datum dat we myvegas willen gebruiken is 12 en 13 juni en de 14e dus apart bij boeken via mlife zelf.
kan ik die kamer nu al boeken of gaat dat pas als ik binnen 90 dagen tot aankomst val? omdat er staat dat die awards binnen de 90 dagen moeten opgenomen worden? bestaat er een kans dat ze me met bv de 20 dollar trick upgraden naar 3 nachten suite?
of moet ik daar niet op hopen?
kan ik die kamer nu al boeken of gaat dat pas als ik binnen 90 dagen tot aankomst val? omdat er staat dat die awards binnen de 90 dagen moeten opgenomen worden? bestaat er een kans dat ze me met bv de 20 dollar trick upgraden naar 3 nachten suite?

2009 :: LA - SF
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
Overnachtingen kun je reserveren zodra de datums waarop je wilt beschikbaar zijn. Ik weet niet tot welke periode ze nu beschikbaar zijn.
Ze gelden wel voor je 3 te gebruiken rewards in de 30 dagen periode dat je in het hotel verblijft.
Ze gelden wel voor je 3 te gebruiken rewards in de 30 dagen periode dat je in het hotel verblijft.
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 28
- Contacteer:
Tot en met juni kan je de kamers al reserveren, wel eerst kijken of ze beschikbaar zijn in de kalender. Wij hebben voor eind juni al gereserveerd via punten.
Bij hotelovernachtingen staat: Reward must be used within 90 days of purchase dat betekent toch dat je binnen 90 dagen gebruik moet maken van de hotelovernachting en dat je dus nu nog niet kan boeken voor juni 2015? Of zie ik dat verkeerd?
Nee, het betekent dat je deze reward binnen 90 dagen na het 'aanschaffen' moet redeemen. Oftewel dat je binnen 90 dagen na het kiezen van de reward, de telefoon moet pakken om de kamer te boeken 

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ahzo. Die regel snapte ik ook nietJossNL schreef:Nee, het betekent dat je deze reward binnen 90 dagen na het 'aanschaffen' moet redeemen. Oftewel dat je binnen 90 dagen na het kiezen van de reward, de telefoon moet pakken om de kamer te boeken

Moet je telefonisch reserveren of kan je die code ook ingeven als je via mlife boekt nadat je je reward hebt gekocht?
2009 :: LA - SF
Omdat dit topic het maximum van 50 pagina's heeft bereikt gaat er een slotje op. Natuurlijk is er gelijk een nieuw topic aangemaakt om My Vegas te bespreken. Dit topic is hier te vinden.
Groetjes,
Daniel
Daniel
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19744 Weergaves
-