Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Suikervrije ijsjes en/of snoep

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
marti
Amerika-ontdekker

Suikervrije ijsjes en/of snoep

Bericht door marti »

Hallo allemaal,

Weet iemand of je in het zuidwesten suikervrije ijsjes en of snoep kunt
kopen. Onze dochter mag geen suiker en eigenlijk ook geen melk gebruiken.

Alvast bedankt, groetjes Marti
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Pff, dat is een moeilijke. Ik heb diabetes en kijk dus altijd wel waar suiker in zit en hoeveel, maar ik hoef de suiker niet te vermijden, alleen mijn hoeveelheid insuline erop te bepalen. Suikervrij ijs is bijna overal wel verkrijgbaar in Amerika, maar het nadeel daarvan is dat het meestal barst van het vet. Dat soort ijs bevat zeker melk. Wat er heel veel te krijgen is zijn sorbetijssoorten, die zijn vrij van melk, maar of ze er ook in light zijn? Vaak bevatten ze dan toch nog wel suiker. Waterijs zonder suiker zal vast te koop zijn.

Frisdranken moet geen probleem zijn, alle bekende light/zero produkten die wij kennen, zijn daar ook. Suikervrij snoep is iets waar ik niet bewust naar zoek, maar wat er absoluut moet zijn. Er zijn in de supermarkten rijen met speciale produkten voor mensen met diabetes te vinden. En in Amerika betekent dat vaak suikervrij, in Nederland zijn we allang van suikervrij voor mensen met diabetes af. De zoetstoffen zijn vaak sorbitol en xylitol e.d. maar daar zullen jullie best mee bekend zijn.

Snoep met polyonen als zoetstof (met bijna geen koolhydraten) is hier in Nederland verkrijgbaar, maar in Amerika durf ik het zo niet te zeggen.

Ik denk op mijn ervaring afgaande dat alles er moet zijn wat jullie willen, gezien de grote hoeveelheden produkten voor mensen met diabetes, maar dat je wel goed op de etiketten moet letten.

Succes,
Monique
Manonneke

Bericht door Manonneke »

Het suikervrije gedeelte kan ik je geen antwoord op geven maar ik weet dat er genoeg soyaproducten (melk en yoghurt) in de grote supermarkten te krijgen zijn.
Er is ook een keten, een soort natuurvoedingswinkel Whole Food Market en daar hebben ze echt veel, wellicht ook die suikervrije snoepjes)
De soyamelk smaakt net als hier, maar let ook daar op de suikers! (het staat vaak gewoon in het koelvak, onder soymilk, maar dat spreekt voorzich!)

Succes!
Manon
Adriane
Amerika-ontdekker

Bericht door Adriane »

Walmart heeft een behoorlijk assortiment suikervrij snoep. Suikervrije (water)ijsjes zijn (in ieder geval in Wisconsin) verkrijgbaar in de supermarkt (in dit geval Pick and Save).

Succes!
van driel
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door van driel »

Je kunt bij o.a. Wholefoods de suikervervanger Stevia vinden. Het is een natuurlijk middel zonder calorieen

http://en.wikipedia.org/wiki/Stevia

Jenny
marti
Amerika-ontdekker

Bericht door marti »

Bedankt voor de info, moet gaan lukken om iets lekkers te vinden.

Marti
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer