de dames willen in las vegas naar een live-show gaan (weten nog niet welke)
de heren hebben hier eigenlijk niet zó'n zin....wij gaan meer voor de live-shows met schaars (of geen) geklede dames.
Heeft iemand daar leuke tips adviezen voor??
p.s. aangezien we beiden getrouwd zijn (ik pas sinds 1 dag
willen we geen seks met deze dames maar gewoon een beetje kijken (met of zonder moeder de vrouw ) en lol belven
Waar moeten we absoluut niet heen gaan??
grtz Ruud
Mijn 1e x keer in USA....hoop dat jullie me een beetje tips kunnen geven
Diverse hotels hebben live shows met schaars geklede dames. Zelf ben ik naar Bite en Crazy Girls gaan kijken.
Bite (Stratosphere hotel) is een sexy vampierenshow op klassieke rockmuziek en Crazy Girls (Riviera hotel) is één grote striptease met diverse acts.
Beide zijn soft-erotisch en je kan er gerust je vrouw meenemen, er zijn trouwens veel koppels die gaan kijken.
Als je wat rondsnuffelt op internet kan je trouwens kortingsbonnen vinden. Zo had ik op Bite $ 10 korting en Crazy Girls zelf aan halve prijs.
Ook zijn er diverse striptease clubs in LV maar hier heb ik geen ervaring mee. Deze bevinden zich niet op de strip maar in de minder toeristische straten. Adressen zijn op internet te vinden.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.