Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
route te ambitieus??
-
- Amerika-ontdekker
route te ambitieus??
Dag allemaal...
Ook wij gaan voor het eerst naar USA. Na heel wat leeswerk in diverse gidsen en speurwerk op het forum heb ik een route in elkaar gezet. Ik kwam tijdens het opstellen van de route wat dagen tekort. Er is ook zoveel te zien! Ik denk dat ik nu misschien een iets te ambitieuze route heb gemaakt die in de praktijk misschien wel heel vermoeiend blijkt of misschien zeggen jullie van: het is best te doen of misschien zeggen jullie dit of dat is mooier qua route. Wij willen graag veel zien, maar wij beseffen zelf ook dat wanneer je als een gek van de een naar de andere bestemming gaat het vakantiegevoel gauw weg is. Het moet wel leuk blijven. Een van onze wensen was wel om 2 dagen in Las Vegas door te brengen, paardrijden in bryce canyon en als het kon 2 dagen san diego. Death valley zou misschien ingekort kunnen worden. Graag ontvang ik jullie tips/reacties op onderstaande route.
13/08: aankomst NY 16:00
14/08: NY
15/08: NY
16/08: NY 8:25 - SF 11:56, vanaf 13:00 camper ophalen
17/08: SF ('s ochtends Alcatraz geboekt)
18/08: SF --> Yosemite national park
19/08: Yosemite via tioga pass naar bodie, pauze bij mono lake, slapen rond lone pine
20/08: lone pine --> furnace creek, 's middags zabriskie point, dantes view, twenty mule team canyon
21/08: furnace creek --> death valley: artists drive, devils golf course, badwater, van daaruit langs shoshone , red rock canyon, aankomst las vegas late namiddag
22/08: las vegas
23/08: las vegas
24/08: las vegas --> met camper door zion??? --> bryce canyon
25/08: bryce canyon via capitol reef np, arches naar moab
26/08: moab via monument valley, navajo tribal park naar kayenta
27/08: kayenta - painted dessert - grand canyon
28/08: grand canyon - selgman route 66 naar kingman, overnachten rond laughlin
29/08: laughlin - lake havasu - palm springs (of direct door naar san diego??
30/08: palmsprings --> sandiego
31/08: san diego (sea world)
01/09: camper inleveren in LA om 11:00
02/09: LA (misschien universal studios?)
03/09: LA (misschien dagje strand?)
04/09: LA vertrek 07:00 naar NL
Ook wij gaan voor het eerst naar USA. Na heel wat leeswerk in diverse gidsen en speurwerk op het forum heb ik een route in elkaar gezet. Ik kwam tijdens het opstellen van de route wat dagen tekort. Er is ook zoveel te zien! Ik denk dat ik nu misschien een iets te ambitieuze route heb gemaakt die in de praktijk misschien wel heel vermoeiend blijkt of misschien zeggen jullie van: het is best te doen of misschien zeggen jullie dit of dat is mooier qua route. Wij willen graag veel zien, maar wij beseffen zelf ook dat wanneer je als een gek van de een naar de andere bestemming gaat het vakantiegevoel gauw weg is. Het moet wel leuk blijven. Een van onze wensen was wel om 2 dagen in Las Vegas door te brengen, paardrijden in bryce canyon en als het kon 2 dagen san diego. Death valley zou misschien ingekort kunnen worden. Graag ontvang ik jullie tips/reacties op onderstaande route.
19/08: Yosemite via tioga pass naar bodie, pauze bij mono lake, slapen rond lone pine
20/08: lone pine --> furnace creek, 's middags zabriskie point, dantes view, twenty mule team canyon
21/08: furnace creek --> death valley: artists drive, devils golf course, badwater, van daaruit langs shoshone , red rock canyon, aankomst las vegas late namiddag
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Je blijft dus geen volle dag in Yosemite??? Heb je in Yosemite gereserveerd??
Dit wordt een lange dag als je uit Yosemite Village moet komen ...
Dit kan, maar wederom: racen! Ik zou een overnachting in Zion plannen.
Wat ga je doen in Moab? Van Bryce naar Moab is een dag rijden zowat en de volgende morgen kan je net Arches snel bekijken en dan doorvliegen naar Monument Valley.
Moet je deze dag nog uit San Diego komen? Dat wordt heel vroeg opstaan om voor 11.00 uur die camper kwijt te zijn. Welke verhuurder? Road Bear bijvoorbeeld ligt helemaal aan de andere kant van LA en is dik drie uur rijden vanaf San Diego (zonder files)
Kortom: dit is inderdaad super-ambitieus en ik zou het zonde vinden als je dit zo ging uitvoeren. Is New York San Francisco een must of kan je Yew York nog uitstellen tot een andere reis? Of laat Moab vallen (ik vind Moab geweldig, maar daar moet je minimaal twee, liefst drie nachten blijven, vind ik zelf). Probeer een dag extra in Yosemite en Zion te plannen en kijk goed naar het inleveren van die camper. Vanuit San Diego redt je dat nooit volgens mij!
Je blijft dus geen volle dag in Yosemite??? Heb je in Yosemite gereserveerd??
Dit wordt een lange dag als je uit Yosemite Village moet komen ...
Dit kan, maar wederom: racen! Ik zou een overnachting in Zion plannen.
Wat ga je doen in Moab? Van Bryce naar Moab is een dag rijden zowat en de volgende morgen kan je net Arches snel bekijken en dan doorvliegen naar Monument Valley.
Moet je deze dag nog uit San Diego komen? Dat wordt heel vroeg opstaan om voor 11.00 uur die camper kwijt te zijn. Welke verhuurder? Road Bear bijvoorbeeld ligt helemaal aan de andere kant van LA en is dik drie uur rijden vanaf San Diego (zonder files)
Kortom: dit is inderdaad super-ambitieus en ik zou het zonde vinden als je dit zo ging uitvoeren. Is New York San Francisco een must of kan je Yew York nog uitstellen tot een andere reis? Of laat Moab vallen (ik vind Moab geweldig, maar daar moet je minimaal twee, liefst drie nachten blijven, vind ik zelf). Probeer een dag extra in Yosemite en Zion te plannen en kijk goed naar het inleveren van die camper. Vanuit San Diego redt je dat nooit volgens mij!
-
- Amerika-ontdekker
hmmm NY staat vast en valt niets meer aan te doen....ik was er al bang voor dat ik te weinig tijd had voor alles op deze route, ik zal nogmaals moeten kijken wat ik kan schrappen of verkorten :S
lelie schreef:Hoi!
:welcome: op het forum.
Ik vind ook dat je een beetje teveel hebt gepland in deze route.
Te weinig tijd voor Yosemite, Zion en Bryce.
Misschien moet je NY laten vallen, dan zou het allemaal wel lukken en heb je wat meer de tijd.
Succes!!
Groetjes van Marloes
-
- Amerika-ontdekker
Hallo..
Ik ben erg blij met je reactie, want jij bevestigt de twijfels die ik steeds had. Mijn reisgenoten dachten dat het wel zou kunnen, en zijn meer van de : ach we zien daar wel. Maar ik heb me zo verheugd op usa dat ik er gewoon het leukste en beste uit wil halen, veel plezier, veel genieten en veel zien. NY, SF wil ik er graag inhouden, tot aan bryce canyon waren onze wensen redelijk vervuld. de route vanaf bryce canyon vond ik erg moeilijk te bepalen. vast stond dat ik op 01/09 de camper moest inleveren en dat we eigenlijk zowiezo naar sea world in san diego wilden. Misschien dat jij vanaf bryce canyon een leukere kortere route weet? Wij hebben via het reisbureau de camper gehuurd bij kuoni geloof ik. Ik zal daar inderdaad moeten kijken waar we het precies moeten inleveren.
Nogmaals bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Angie
Ik ben erg blij met je reactie, want jij bevestigt de twijfels die ik steeds had. Mijn reisgenoten dachten dat het wel zou kunnen, en zijn meer van de : ach we zien daar wel. Maar ik heb me zo verheugd op usa dat ik er gewoon het leukste en beste uit wil halen, veel plezier, veel genieten en veel zien. NY, SF wil ik er graag inhouden, tot aan bryce canyon waren onze wensen redelijk vervuld. de route vanaf bryce canyon vond ik erg moeilijk te bepalen. vast stond dat ik op 01/09 de camper moest inleveren en dat we eigenlijk zowiezo naar sea world in san diego wilden. Misschien dat jij vanaf bryce canyon een leukere kortere route weet? Wij hebben via het reisbureau de camper gehuurd bij kuoni geloof ik. Ik zal daar inderdaad moeten kijken waar we het precies moeten inleveren.
Nogmaals bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Angie
nieuwenoord schreef:Kortom: dit is inderdaad super-ambitieus en ik zou het zonde vinden als je dit zo ging uitvoeren. Is New York San Francisco een must of kan je Yew York nog uitstellen tot een andere reis? Of laat Moab vallen (ik vind Moab geweldig, maar daar moet je minimaal twee, liefst drie nachten blijven, vind ik zelf). Probeer een dag extra in Yosemite en Zion te plannen en kijk goed naar het inleveren van die camper. Vanuit San Diego redt je dat nooit volgens mij!
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Zeker een dagje langer in Yosemite boeken. Er zijn daar heel wat prachtige wandelingen. De beste manier om het park te verkennen.
Je kiest om met een camper op stap te gaan, dus kies je ook voor avontuur. Laat het dan ook een avontuur worden en niet een gehaast van punt A naar punt B.
Ik zou in Las Vegas een dag minder voorzien en die besteden aan de rit naar Bryce.
Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik denk dat met een camper reizen, toch heel wat anders is dan met een wagen. De reistijden zijn in ieder geval langer vermoed ik.
Je kiest om met een camper op stap te gaan, dus kies je ook voor avontuur. Laat het dan ook een avontuur worden en niet een gehaast van punt A naar punt B.
Ik zou in Las Vegas een dag minder voorzien en die besteden aan de rit naar Bryce.
Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik denk dat met een camper reizen, toch heel wat anders is dan met een wagen. De reistijden zijn in ieder geval langer vermoed ik.
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
-
- Amerika-ontdekker
Als ik jullie reacties zo bekijk, denk ik dat ik de volgende aanpassingen moet doen en daarmee moet proberen uit te komen:
- yosemite 1 dag extra voor nemen
(ik kon via internet geen camperplaats meer in / om het park reserveren, helaas valt ons bezoek in het weekend en was alles volgeboekt. ik hoop daar nog iets te kunnen vinden..iemand tips?)
- las vegas 1 dag minder, en die dag benutten voor las vegas - zion en dan zion - bryce. Ik had alleen gehoord dat zion minder mooi was en daarom hadden we in eerste instantie gedacht om daar geen volle dag voor uit te trekken omdat we al weinig tijd hadden. maar met het oog op de reisdruk, is dit misschien toch handiger.
- ik moet vanaf bryce een kortere route zoeken naar san diego om de ene extra dag in yosemite te compenseren
- van san diego naar LA om daar om 11:00 camper in te leveren gaat waarschijnlijk niet lukken, misschien iets te ver.
Ik ga er mee bezig, mochten jullie nog tips hebben dan hoor ik het graag.
Zodra ik eruit ben laat ik jullie de nieuwe route zien en hoop dan natuurlijk dat die goed is, want we gaan al bijna weg
gr Angie
(ik kon via internet geen camperplaats meer in / om het park reserveren, helaas valt ons bezoek in het weekend en was alles volgeboekt. ik hoop daar nog iets te kunnen vinden..iemand tips?)
- las vegas 1 dag minder, en die dag benutten voor las vegas - zion en dan zion - bryce. Ik had alleen gehoord dat zion minder mooi was en daarom hadden we in eerste instantie gedacht om daar geen volle dag voor uit te trekken omdat we al weinig tijd hadden. maar met het oog op de reisdruk, is dit misschien toch handiger.
- ik moet vanaf bryce een kortere route zoeken naar san diego om de ene extra dag in yosemite te compenseren
- van san diego naar LA om daar om 11:00 camper in te leveren gaat waarschijnlijk niet lukken, misschien iets te ver.
Zodra ik eruit ben laat ik jullie de nieuwe route zien en hoop dan natuurlijk dat die goed is, want we gaan al bijna weg

gr Angie
Veusy schreef:Zeker een dagje langer in Yosemite boeken. Er zijn daar heel wat prachtige wandelingen. De beste manier om het park te verkennen.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Angienmike schreef:Als ik jullie reacties zo bekijk, denk ik dat ik de volgende aanpassingen moet doen en daarmee moet proberen uit te komen:
(ik kon via internet geen camperplaats meer in / om het park reserveren, helaas valt ons bezoek in het weekend en was alles volgeboekt. ik hoop daar nog iets te kunnen vinden..iemand tips?) Probeer het eens op http://www.highsierrarv.com in Oakhurst. Je kan dan 's morgen beginnen in de Mariposa Grove (sequoia's), evt. Glacier Point meenemen, doorrijden naar Yosemite Village, daar een tijdje blijven en vanuit Yosemite Village via de Tioga Pass het park verlaten. Je begint dan in elk geval vroeg aan het park en rijdt in één dag naar de andere kant. Een mooie camping net ná Yosemite is http://www.silverlakeresort.net in June Lake.
- las vegas 1 dag minder, en die dag benutten voor las vegas - zion en dan zion - bryce. Ik had alleen gehoord dat zion minder mooi was en daarom hadden we in eerste instantie gedacht om daar geen volle dag voor uit te trekken omdat we al weinig tijd hadden. maar met het oog op de reisdruk, is dit misschien toch handiger. Tip voor Las Vegas: http://www.samstownlv.com- ik moet vanaf bryce een kortere route zoeken naar san diego om de ene extra dag in yosemite te compenseren: dat laat ik even aan anderen over ...- van san diego naar LA om daar om 11:00 camper in te leveren gaat waarschijnlijk niet lukken, misschien iets te ver. Probeer even uit te vinden welke campermaatschappij jullie hebben. Kuoni is een reisbureau en zij huren weer campers, ik dacht van Cruise America en Moturis. Cruise zit dacht ik wel aan de zuidkant van LA.
gr Angie
Veusy schreef:Zeker een dagje langer in Yosemite boeken. Er zijn daar heel wat prachtige wandelingen. De beste manier om het park te verkennen.
- Henriëtte
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Ik zie dat jullie een camper huren, en ook van plan zijn een aantal wegen te gaan rijden die misschien wel heel lastig zijn met een camper.. Twenty Mule Team Canyon (onverhard) gaat echt niet lukken, daar zit een kort steil gedeelte in dat met een camper niet mogelijk is. Ik twijfel over Artist's Drive.
Naar Devils Golfcourse en naar Bodie is allebei onverhard, maar wel mogelijk met een camper denk ik. Al zal het wel vreselijk schudden ben ik bang, maar misschien kunnen de ervaren camperfans op het forum daar meer over vertellen.
En dan nog Dante's View. Het laatste deel is verboden voor voertuigen die langer zijn dan 7.70 meter.
Succes verder met jullie voorbereidingen!
Naar Devils Golfcourse en naar Bodie is allebei onverhard, maar wel mogelijk met een camper denk ik. Al zal het wel vreselijk schudden ben ik bang, maar misschien kunnen de ervaren camperfans op het forum daar meer over vertellen.
En dan nog Dante's View. Het laatste deel is verboden voor voertuigen die langer zijn dan 7.70 meter.
Succes verder met jullie voorbereidingen!
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dante's View is het mooiste 's morgens met de zon in het oosten. Artist drive is goed te berijden met een niet al te grote RV. De weg is verhard alleen zijn sommige zijwegen niet verhard maar wel berijdbaar. Voor zover ik weet mogen RV tot 25 ft er rijden maar ik zou niet weten of het verboden is voor grotere.
Een alternatieve route vanaf Las Vegas:
8/23: Las Vegas-Zion. Bezoek aan Zion
8/24: Zion naar Bryce, bezoek aan Bryce.
8/25: Bryce naar Page. Bezoek Antelope Canyon en Glen Canyon Dam
8/26: 's Morgens eerst naar Horseshoe Bend overlook en dan naar Monument Valley. Bezoek Monument Valley
8/27: Monument Valley-GCNP south rim
8/28: Bezoek west rim met de shuttle dan naar Williams. R66 naar Kingman en Laughlin.
8/29: Laughlin-Palm Springs
Helaas wint dit geen dag voor Yosemite NP. Je zou kunnen overwegen om de omweg via Monument Valley te laten vallen en een dag Yosemite in te gelasten, dus van Page direkt naar GCNP.
Of van Laughlin/Needles in een dag naar San Diego. Dat kan best maar dan sla je Joshua Tree weer over...
Yeehaw
Een alternatieve route vanaf Las Vegas:
8/23: Las Vegas-Zion. Bezoek aan Zion
8/24: Zion naar Bryce, bezoek aan Bryce.
8/25: Bryce naar Page. Bezoek Antelope Canyon en Glen Canyon Dam
8/26: 's Morgens eerst naar Horseshoe Bend overlook en dan naar Monument Valley. Bezoek Monument Valley
8/27: Monument Valley-GCNP south rim
8/28: Bezoek west rim met de shuttle dan naar Williams. R66 naar Kingman en Laughlin.
8/29: Laughlin-Palm Springs
Helaas wint dit geen dag voor Yosemite NP. Je zou kunnen overwegen om de omweg via Monument Valley te laten vallen en een dag Yosemite in te gelasten, dus van Page direkt naar GCNP.
Of van Laughlin/Needles in een dag naar San Diego. Dat kan best maar dan sla je Joshua Tree weer over...
Yeehaw
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
HO STOP BOEM!!!
Dit is schreeuwen op Internet, maar dat moet even dus.
Je mág helemaal niet met een camper door Death Valley in de maand augustus. Geen camperverhuurder die dat toestaat en verzekerd heeft. Alle camperverhuurders hebben dat in hun voorwaarden staan vanwege de hitte en het grote risico wat je met een camper loopt op schade en het uitvallen van de motor.
Vergeet dus het hele stuk Death Valley maar. De beste mogelijkheid is nu om vanaf Yosemite via Bakersfield naar Las Vegas te rijden. Daarin kan je eventueel een bezoek aan Sequoia National Park opnemen of de mooie route via Lake Isabella.
Dit is schreeuwen op Internet, maar dat moet even dus.
Je mág helemaal niet met een camper door Death Valley in de maand augustus. Geen camperverhuurder die dat toestaat en verzekerd heeft. Alle camperverhuurders hebben dat in hun voorwaarden staan vanwege de hitte en het grote risico wat je met een camper loopt op schade en het uitvallen van de motor.
Vergeet dus het hele stuk Death Valley maar. De beste mogelijkheid is nu om vanaf Yosemite via Bakersfield naar Las Vegas te rijden. Daarin kan je eventueel een bezoek aan Sequoia National Park opnemen of de mooie route via Lake Isabella.
-
- Amerika-ontdekker
bedankt voor alle reacties
Dag allemaal,
Bedankt voor alle reacties. Met name het feit dat we niet door death valley kunnen en we inderdaad ook overtuigd zijn dat we onze tijd anders en relaxter moeten indelen zorgt ervoor dat ik hier even voor moet gaan zitten om een andere route uit te vogelen. Pff heb je al die reisverhalen en tips gelezen en dan denk je dat je wel een handige route hebt gemaakt...not! Ben super blij dat ik toch voor de zekerheid de route op dit forum had gezet en jullie zo aardig waren te reageren.
Ik ga er mee aan de slag.
gr.
Angie
Bedankt voor alle reacties. Met name het feit dat we niet door death valley kunnen en we inderdaad ook overtuigd zijn dat we onze tijd anders en relaxter moeten indelen zorgt ervoor dat ik hier even voor moet gaan zitten om een andere route uit te vogelen. Pff heb je al die reisverhalen en tips gelezen en dan denk je dat je wel een handige route hebt gemaakt...not! Ben super blij dat ik toch voor de zekerheid de route op dit forum had gezet en jullie zo aardig waren te reageren.
Ik ga er mee aan de slag.
gr.
Angie
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
OH OH wat jammer dat NY al vast ligt want het is gewoon doodzonde om deze fantastische stad bij een rondje westkust te willen proppen voor slechts 2 dagen.
Je ziet het hier vaker, maar ik vind dat je beter een keuze kan maken en zoiets als NY beter voor later kan bewaren. Maar goed, daar heb je niks meer aan nu.....
Los daarvan vind ik het echt een beetje een gestoorde route met nergens tijd om ook maar iets fatsoenlijk te bekijken, behalve dan Vegas misschien.
Jullie probleem is keuzes maken, maar ik zou het toch echt doen want Moab is bijvoorbeeld ook zo'n uitstap in de route waar je gewoon de tijd voor moet hebben en wat je er niet "Even" bij doet.
Op deze manier heb je mischien wel heel wat plaatsen in je route opgenomen, maar echt genieten zul je er niet.
Je hebt af en toe gewoon een dagje nodig om lekker een park te bekijken, of door een stad te wandelen.
Moab zou ik er dus zeker uithalen en die tijd gebruiken voor bijv. Yosemite of San Francisco
Je ziet het hier vaker, maar ik vind dat je beter een keuze kan maken en zoiets als NY beter voor later kan bewaren. Maar goed, daar heb je niks meer aan nu.....
Los daarvan vind ik het echt een beetje een gestoorde route met nergens tijd om ook maar iets fatsoenlijk te bekijken, behalve dan Vegas misschien.
Jullie probleem is keuzes maken, maar ik zou het toch echt doen want Moab is bijvoorbeeld ook zo'n uitstap in de route waar je gewoon de tijd voor moet hebben en wat je er niet "Even" bij doet.
Op deze manier heb je mischien wel heel wat plaatsen in je route opgenomen, maar echt genieten zul je er niet.
Je hebt af en toe gewoon een dagje nodig om lekker een park te bekijken, of door een stad te wandelen.
Moab zou ik er dus zeker uithalen en die tijd gebruiken voor bijv. Yosemite of San Francisco
Blog: http://www.eyerisphotography.nl
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
-
- Amerika-ontdekker
eh...ik was er al van overtuigd dat de route enigszins "gestoord" was hoor :p maar dank je dat je dat nog ff bevestigd hahaha
NY ligt inderdaad al vast er blijven dan ongeveer nog 2 weken over om wat rond te trekken en te zien van de westkust. Achteraf gezien was het jammer dat we daar niet meer tijd voor hebben, maar goed het is nu eenmaal zo en wij zijn eigenlijk heel blij met NY. We moeten nu gewoon proberen een zo leuk en reeel mogelijke route te vinden die haalbaar is in de gegeven tijd....
NY ligt inderdaad al vast er blijven dan ongeveer nog 2 weken over om wat rond te trekken en te zien van de westkust. Achteraf gezien was het jammer dat we daar niet meer tijd voor hebben, maar goed het is nu eenmaal zo en wij zijn eigenlijk heel blij met NY. We moeten nu gewoon proberen een zo leuk en reeel mogelijke route te vinden die haalbaar is in de gegeven tijd....
Iris_1982 schreef:OH OH wat jammer dat NY al vast ligt want het is gewoon doodzonde om deze fantastische stad bij een rondje westkust te willen proppen voor slechts 2 dagen.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tja,ik begrijp dat NY er in moet blijven,anders zou ik ook zeggen niet doen.
Je zal nu om Death Valley heen moeten,wat de route nog wat langer maakt,ik denk dat je Monument Valley zou moeten laten vallen,zodat je voor de rest van de route wat meer tijd kan nemen.
Een andere optie is geen camper maar een auto,dan maak je ook wat makkelijker je kilometers en kan je toch door Death Valley,wat absoluut de moeite waard is.
Toch zou ik ook dan Monumnet V. laten vallen,en meer tijd in Yosemite nemen.
Je zal nu om Death Valley heen moeten,wat de route nog wat langer maakt,ik denk dat je Monument Valley zou moeten laten vallen,zodat je voor de rest van de route wat meer tijd kan nemen.
Een andere optie is geen camper maar een auto,dan maak je ook wat makkelijker je kilometers en kan je toch door Death Valley,wat absoluut de moeite waard is.
Toch zou ik ook dan Monumnet V. laten vallen,en meer tijd in Yosemite nemen.
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
we posten beiden tegelijk geloof ik, waardoor mijn reactie net na jouw reactie kwamAngienmike schreef:eh...ik was er al van overtuigd dat de route enigszins "gestoord" was hoor :p maar dank je dat je dat nog ff bevestigd hahaha

Blog: http://www.eyerisphotography.nl
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1487 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 15 Reacties