Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Overnachting Lake Havasu City

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
YvonnePaul
Amerika-ontdekker

Overnachting Lake Havasu City

Bericht door YvonnePaul »

Hallo,

We zijn op zoek naar een hotel in Lake Havasu City. Heb al op tripadvisor gekeken, maar was benieuwd of er hier mensen zijn die bepaalde hotels kunnen aanraden!
Alvast bedankt! Yvonne
Marjolijn
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Marjolijn »

Wij hebben een paar nachten geleden overnacht in Hampton Inn Lake Havasu City. Niet zo heel erg goedkoop maar prima kamer, zwembad, gratis internet, wasserette en gratis uitgebreid ontbijtbuffet. De London Bridge ligt vlakbij.
2023: Zuid-West USA
2007: West USA
2005: New York en Zuid-West USA
2004: Florida
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Hebben wij 3 nachten terug ook geslapen. Prijs weet ik niet (met punten betaald) maar was absoluut een prima hotel ! En ik ben nogal moeilijk met hotels :wink: !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
YvonnePaul
Amerika-ontdekker

Bericht door YvonnePaul »

Bedankt voor jullie reacties (en allebei erg vers)! Volgens mij heb ik Hampton Inn inderdaad voorbij zien komen. Het is maar voor 1 overnachting, maar toch ;)
Zijn er overigens, naast de London Bridge, nog tips van jullie kant om die ene avond ook nog wat anders te bezoeken of wellicht een gezellig restaurant?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer