Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
welke hotels zeker boeken?
-
- Amerika-ontdekker
welke hotels zeker boeken?
In april/mei gaan wij (2 personen) met de auto deze reis maken.
Nu vraag ik me af, in welke plaatsen ik zeker een hotel moet boeken.
Ik wil zowiezo wat boeken in San Francisco, Yosemite, Las Vegas en LA.
Maar is het in de andere plaatsen ook aan te raden te boeken of kun je daar zowiezo wel ergens terecht??
28-4 aankomst San Francisco
29-4 San Francisco
30-4 San Francisco - Yosemite (slapen in het park)
1-5 Yosemite - via de Sequoia's in Mariposa Grove - El Portal
2-5 El Portal - onderlangs - Ridgecrest
3-5 Ridgecrest - Death Valley NP - Las Vegas
4-5 Las Vegas
5-5 Las Vegas - Springdale (Zion)
6-5 Springdale - Bryce NP
7-5 Bryce NP - Grand Canyon NP
8-5 Grand Canyon NP - ............
9-5 ......... - LA
10-5 LA
11-5 LA vertrek
Nu vraag ik me af, in welke plaatsen ik zeker een hotel moet boeken.
Ik wil zowiezo wat boeken in San Francisco, Yosemite, Las Vegas en LA.
Maar is het in de andere plaatsen ook aan te raden te boeken of kun je daar zowiezo wel ergens terecht??
28-4 aankomst San Francisco
29-4 San Francisco
30-4 San Francisco - Yosemite (slapen in het park)
1-5 Yosemite - via de Sequoia's in Mariposa Grove - El Portal
2-5 El Portal - onderlangs - Ridgecrest
3-5 Ridgecrest - Death Valley NP - Las Vegas
4-5 Las Vegas
5-5 Las Vegas - Springdale (Zion)
6-5 Springdale - Bryce NP
7-5 Bryce NP - Grand Canyon NP
8-5 Grand Canyon NP - ............
9-5 ......... - LA
10-5 LA
11-5 LA vertrek
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: welke hotels zeker boeken?
Ik zou even kijken of er nog genoeg keuze is in Springdale, omdat ik merkte, toen ik reserveerde voor ons hotel voor 7 & 8 mei, dat er al veel volgeboekt was. Ook voor de GC zou ik alvast reserveren.
Als je van plan bent om in een bepaald hotel te overnachten zou ik op een aantal plaatsen (Zion, Bryce) niet wachten om te boeken.
Ik dacht ook in BW Zion te overnachten op 7 mei. Ik reserveerde niet maar keek dit weekend toch eens of er nog plaats was... guess what!
'k heb dadelijk een ander hotel geboekt.
Ciaokes!
Gunther
Ik dacht ook in BW Zion te overnachten op 7 mei. Ik reserveerde niet maar keek dit weekend toch eens of er nog plaats was... guess what!
'k heb dadelijk een ander hotel geboekt.
Ciaokes!
Gunther
Neem eens een kijkje op http://www.roomsaver.com en http://www.travelcouponguide.com.
De Travelcouponguide is verkrijgbaar bij ieder benzinestation in amerika en worden ook veelvuldig aangeboden aan de kant van de weg. Hier staan goedkope aanbiedingen van motels in. Echt een aanrader! Ik zelf heb ook een reis naar the US geboekt in mei en ben niet van plan om op voorhand een hotel vast te leggen.. alles is daar spotgoedkoop qua verblijf en er is overal wel plaats!! Nog een tip: bezoek Las Vegas niet in het weekend dan is het daar super super druk en dan kun je waarschijnlijk de hoofdprijs betalen voor een overnachting! Fijne vakantie!!
De Travelcouponguide is verkrijgbaar bij ieder benzinestation in amerika en worden ook veelvuldig aangeboden aan de kant van de weg. Hier staan goedkope aanbiedingen van motels in. Echt een aanrader! Ik zelf heb ook een reis naar the US geboekt in mei en ben niet van plan om op voorhand een hotel vast te leggen.. alles is daar spotgoedkoop qua verblijf en er is overal wel plaats!! Nog een tip: bezoek Las Vegas niet in het weekend dan is het daar super super druk en dan kun je waarschijnlijk de hoofdprijs betalen voor een overnachting! Fijne vakantie!!
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Amma, welkom op dit forum.Amma schreef:Neem eens een kijkje op http://www.roomsaver.com en http://www.travelcouponguide.com.
Het spijt mij, maar hetgeen ik in rood in jouw tekst heb aangegeven is niet correct. Heel veel benzinestations kennen dit soort boekjes helemaal niet. Heel sporadisch kom je ze bij een benzinepomp tegen. Soms liggen ze bij een restaurant, zoals Denny's of McDonalds, soms bij een h(m)otel. En afhankelijk van in welke stad of (staats)bezoekerscentrum je bent kan je ze soms tegenkomen. Het is zeker geen algemeen gegeven, dat ze overal liggen/verkrijgbaar zijn.
Ik begrijp uit jouw andere berichten, dat jij al vaker in Amerika bent geweest. Misschien wil jij iets over jouw reizen vertellen en dan kan jij je meteen even voorstellen op het forum. Dat wordt altijd erg gewaardeerd.
Zie dit voorsteltopic.
Je bent wel bescheiden Marco. Wij struikelen altijd over die dingen en aangezien mijn geliefde een groot verzamelaar is (zij is altijd nog eerder uit de auto bij een pompstation dan ik en gaat dan onmiddelijk graaien in de bakken terwijl ze ook de ramen van de auto nog moet schoonmaken, emancipatie!!!)) ligt de auto al gauw vol met die krengen die de week-ends altijd uitsluiten.
-lol-Yeehaw.
-lol-Yeehaw.
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Nou, dan tanken wij zeker bij de verkeerde benzinestations.
Ik heb er tijdens de vakanties heel wat afgereden om speciaal naar de couponboekjes te zoeken en te vragen. Als ik ze niet zag liggen, dan vroeg ik binnen haar deze brochures en dan keek men mij regelmatig aan met een vragende blik, zo van, waar heb jij het over. Kan ook aan mijn Engels liggen natuurlijk.
Tijdens een vakantie kwamen wij in Utah binnen en liepen een bezoekerscentrum binnen vlak bij de staatsgrens. Wij duikelen in zulke gelegenheden altijd wel wat folders op van bezienswaardigheden en ik vroeg daar ook naar couponboekjes. Ik werd vreemd aangekeken en kreeg een bits antwoord, dat zij die brochures absoluut niet hadden en dat het eigenlijk onbeschoft was om er naar te vragen, want de kamerprijzen waren toch al zo laag.
Tja, ik heb met hangende pootjes het pand verlaten.
Ook zijn wij bij heel wat Denny's en McDonalds langs geweest, die ze ook niet hadden.
Het is zo, dat ze in de ene streek eerder te vinden zijn, dan in de andere, dus ik vind niet, dat men moet zeggen, dat die couponboekjes bij iedere benzinepomp te verkrijgen zijn.

Ik heb er tijdens de vakanties heel wat afgereden om speciaal naar de couponboekjes te zoeken en te vragen. Als ik ze niet zag liggen, dan vroeg ik binnen haar deze brochures en dan keek men mij regelmatig aan met een vragende blik, zo van, waar heb jij het over. Kan ook aan mijn Engels liggen natuurlijk.
Tijdens een vakantie kwamen wij in Utah binnen en liepen een bezoekerscentrum binnen vlak bij de staatsgrens. Wij duikelen in zulke gelegenheden altijd wel wat folders op van bezienswaardigheden en ik vroeg daar ook naar couponboekjes. Ik werd vreemd aangekeken en kreeg een bits antwoord, dat zij die brochures absoluut niet hadden en dat het eigenlijk onbeschoft was om er naar te vragen, want de kamerprijzen waren toch al zo laag.

Tja, ik heb met hangende pootjes het pand verlaten.
Ook zijn wij bij heel wat Denny's en McDonalds langs geweest, die ze ook niet hadden.
Het is zo, dat ze in de ene streek eerder te vinden zijn, dan in de andere, dus ik vind niet, dat men moet zeggen, dat die couponboekjes bij iedere benzinepomp te verkrijgen zijn.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht