Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reisverslag Colorado (Boulder e.o) 25/1 - 9/2

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Sjimmy
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Reisverslag Colorado (Boulder e.o) 25/1 - 9/2

Bericht door Sjimmy »

Waarom deze reis?
Harmen moest voor zijn werk naar Boulder, en een week vakantie eraan plakken en ik kon ook vrij krijgen.
Dit alles is in ongeveer 2/3 weken geregeld, geen optimale voorbereiding.
We verblijven in Boulder in een appartement van Harmen z'n werk.

Tips voor de omgeving hier, van harte welkom!! En verder wil ik graag nog ergens hier paardrijden, ik heb wel wat gegoogled maar nog niet echt wat gevonden, dus ook daarvoor tips welkom!!

Dit is onze 2e keer USA, in mei zijn we in Florida geweest (http://www.petart.nl/florida)

Het verslag is ook te volgen op http://www.petart.nl/colorado

Vrijdag 25 januari
Om 10.15 hebben we de trein richting Schiphol. Alles verloopt goed dus we zijn op tijd. Meer dan 3 uur van te voren. De bagage is zo ingecheckt, en wij hadden thuis al ingecheckt via Internet. We vliegen met KLM, vlucht wordt uitgevoerd door NorthWest. Als er 5 NL ers in het vliegtuig zitten is het veel.... Allemaal Amerikanen.
We krijgen wat te drinken en een minizakje chips en al vlot erna warm eten (zo rond 17.00). Dan meteen koffie. En dan heeeeeeeeeeeeel lang niks En gezien de vorige ervaringen met KLM en Martinair hadden we zelf eigenlijk niks te eten bij ons..... Dat was een beetje jammer. We konden, wilden echt niet slapen en dan is 6/7 uur zonder eten best lang. We kregen net voor de landing nog 1 sandwich en ijs???
Naja verder geen ramp ofzo, maar viel ons wel tegen.
Onderweg werd er nog om een arts gevraagd, lopen er gewoon 6 mensen naar de purser toe :shock:
Verder onderweg 2 films gekeken (Iets van Jane Austen Bookclub, leuke dames film! En nog een film met Pierce Brosnan, die is echt een aanrader, Shattered. Het gaat iig over een meisje dat gekidnapt wordt en de kidnapper die de ouders uit elkaar wil drijven. Verder een paar sudoku's gemaakt beetje spelletjes gedaan op het Media ding.
We landden op tijd in Minneapolis. En ook het land binnen komen ging vlotjes. We waren dus zo klaar en hadden nog 2 uur over op de luchthaven daar. Daar hebben we dus maar even wat gegeten en wat gewinkeld. Ik begon zo langzamerhand wel in te storten...
De volgende vlucht ging ook soepel. Ik zou bijna zeggen "helaas" duurde deze maar 1,5 uur, want we hadden 3 stoelen per persoon en kon dus languit slapen Alleen toen ik nét écht sliep maakte Harmen me weer wakker omdat we gingen landen Ook op Denver ging alles vlotjes. Met de bus naar de autohuur (Avis) en daar was de bestelde auto niet beschikbaar dus kregen we gratis een auto van autogroep W inplaats van groep B Een infinity FX35 (ipv chevrolet cobalt), súper mooi ding! met pas 800 mijl op de teller. Anyway, snel de auto in en de route bekijken (die ik thuis al even van google maps geplukt had, we leren nog wel wat van Florida...). En gaan met de banaan (dat wil wel ).
Dan om 01.30 (plaatselijke tijd, 24 uurs opening....) komen we een walmart tegen dus ik ren maar even om wat boodschappen, dan kunnen we tenminste ontbijten.
Snel de auto weer in en het laatste stukje rijden. We vinden het vrij vlotjes. De auto pas (op 5 cm in de breedte) in de garage, we smijten de spullen binnen. Ik ren onder de douche door en stort m'n bed in.

Zaterdag 26 januari
Om 07.00 zijn we allebei klaar en klaar wakker, we hebben dus maar 5 uurtjes geslapen Maarja het tijdsverschil (8 uur) Hakt er toch wel in.
We gaan rustig aankleden ontbijten, orde op zaken brengen, ontdekken dat er een draadloze verbinding is en even bekijken wat we gaan doen.
Om 01.00 gaan we weg richting Boulder. Eerst naar de Ski-shop want ik heb nog geen skibroek.... Maar gelukkig vind ik die (het duurt even want ook hier is mijn maat niet zo makkelijk te vinden ) Maar goed ik heb nu een super mooie en lekker zittende broek. Harmen regelt een skibril voor zichzelf. En we huren ski's en voor mij schoenen vanaf as. maandag.
Daarna gaan we even wat winkels bekijken. Komen we een Cd winkel tegen waar ze zowat heel Harmen zijn CD wensenlijst hebben....... Dus die schaffen we meteen maar aan. Weer 15 CD's rijker. Meer dan de helft waren kerst CD's waar 50% korting op zat :dance: We luisteren dus gezellig kerstmuziek hier, haha toch nog witte kerst
Dan halen we even een broodje bij de Subway, gaan even een ruitersport (western)shop in en rijden we richting Eldora (het ski gebied) de Rocky's in!

Bizar temperatuurverschil. In Boulder lopen mensen in T shirt en korte broek (oké niet veel, maar wel wat) en in de bergen loop je te bibberen in je spijkerbroekje. Ik zou hier bijna balen dat ik geen driekwartbroek en (fatsoenlijke) t shirts mee heb. Maar ja als ik het echt mis... dan koop ik het wel.

Het ski gebied ziet er erg OK uit en de weg ernaartoe is práchtig!

In Nederland eet ik een Wiener Schnitzel (De plaats Nederland is idd vernoemd naar Nederland, Nederlanders hebben hier in het verleden mijnbouw gedaan).

Dan is het al goed donker en 20.00 geweest dus we gaan weer op "huis" aan.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De auto _o_

Afbeelding
Hé Nederland!
Let niet op Harmen z'n sik -O- Die gaat er volgende week weer af, maar dit is tegen de kou ?????? :n

Afbeelding

Afbeelding
Sjimmy
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Re: Reisverslag Colorado (Boulder e.o) 25/1 - 9/2

Bericht door Sjimmy »

Zondag 27 januari 2008

Gisteravond waren we weer behóórlijk moe, maar toch nog geprobeerd wat op te blijven, en 't is gelukt! Vanmorgen tot 09.30 geslapen! Heerlijk! Alleen rond 6/7 uur even wakker geweest.
Daarna lekker ontbeten, we hebben zowaar fatsoenlijk bruinbrood!
Toen zijn we op tijd weggegaan (tenminste het was nog geen 12.00 :+ ).
We hebben een rondrit gemaakt en af en toe een stukje wandelen, op ons dooie gemak (alhoewel die auto natuurlijk af en toe op zijn staart getrapt wil worden ('t is een V6).
Heerlijk weer! Ik ben van een klein half uur in mijn hempje behóórlijk verbrand en ook mijn kop is (ondanks de zonnebrand factor 30) knalrood.
Anyway, plaatjes zeggen meer dan 1000 woorden.... ('t zijn er wel veel...)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gelukkig niet gespot! :=

Afbeelding
Maar deze wel!!

Afbeelding

Afbeelding
En kon nog aardig dichtbij komen!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De bergen weer uit en daar is het gewoon net zo plat als in NL

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
En toen kwamen we een hele kudde/roedel? reëen tegen, gaaf!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Thuis lekker een pan macaroni gemaakt :P) En nu aan de starbucks frappucino!
Sjimmy
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Sjimmy »

Vanmorgen ben ik flink door m'n knie gegaan met skieën, maar ik kan nu weer rechtop in bed zitten en aangezien ik momenteel niet veel anders kan (gelukkig heb ik nog een dik!! boek bij me) tiep ik maar even een verslagje.

Vanmorgen is Harmen eerst even bij Emerson de kaartjes op wezen pikken en daarna zijn we naar de ski-verhuur gegaan om de ski's en schoenen op te halen en nog een skibril voor mij (toch maar wel) te halen.Daarna hebben we nog even getankt en zijn we onderweg gegaan naar Eldora (http://www.eldora.com). We reden er vlot heen en onderweg (poeder)sneeuwde het hier en daar flink, maar eigenlijk geen strubbelingen (toch fijn zo'n 4 wheel drive). Bij Eldora even de tickets gehaald en toen de skispullen aan en op naar de lift. We dachten het "kinderbaantje" wel over te kunnen slaan en meteen naar de top te gaan (vandaar vertrokken alleen maar blauwe, zwarte en "diamond", rood is hier niet). De eerste afdaling was pittig maar ging eigenlijk best lekker. Dus hup nog een keer omhoog met dezelfde lift. We hadden nu een iets makkelijkere blauwe uitgezocht (dachten we) maar niets bleek minder waar, hij was best wel heel erg pittig, en ik vertrouwde mezelf niet meer en ging daardoor dus fouten maken. Het ging heel behoorlijk nog (in Oostenrijk was het een dikke rode piste geweest en wij zijn nou eenmaal geen superervaren skiërs), maar op den duur kon ik toch niet voorkomen dat ik achterover kletterde. En daarbij ging m'n knie niet zoals die hoort (binding schoot niet los, wel leek er iets los te schieten in m'n knie). Maar ja even op je tanden bijten en weer gaan staan. 't ging niet helemaal soepel meer, net alsof ik af en toe de controle kwijt was. Maar eigenlijk lukt het nog wel aardig. Ik geloof dat we hierna toch maar naar het 'kinderbaantje" zijn gegaan, maar ik weet het niet precies meer, kan best zijn dat we nog een keer naar beneden zijn geweest. Harmen ging best aardig al had hij ook wel zoiets dat het best pittig was om mee te beginnen. Onder tussen was ik nog een keer onderuit gegaan, maar dat ging eigenlijk best grappig en deed geen pijn gelukkig. Ik voelde m'n knie wel maar 't ging verder nog wel aardig dus we zijn eigenlijk op het "kinderbaantje" (wat best heel leuk was! en gewoon niveau blauwe piste in Oostenrijk ) nog 2 uur aan het skiën geweest (van die afdalingen zijn de filmpjes die ik zo ga uploaden bij dit verslag). Om een uur of 3 ging de zon weg en kregen we het flink koud, ondertussen waren we al dik 3 uur aan het skieën en zijn maar gestopt. Dus nog 1 keer een leuke afdaling en dan door naar de auto (die parkeer je gewoon onderop de piste!). Spullen van sneeuw ontdoen en de lekker warme auto in. Daarna zijn we nog even naar de skiverhuur gegaan omdat ik toch liever iets kortere ski's wilde en omdat de beveiliging nog aan mijn ski-bril zat....

Ondertussen begon ik mijn knie flink te voelen, maar ik dacht nog van morgen is het wel over. thuis ook nog gewoon binnen kunnen komen. Maar vanaf het moment dat ik m'n broek uittrok en ging zitten rende het heeeeeeel hard achteruit, op een gegeven moment moest ik er echt van huilen. Snel een ibuprofen genomen en maar op bed gaan liggen met een kussen onder m'n knie, dat ging het beste, maar ook niet heel goed.

We zouden eigenlijk nog gaan shoppen maar ik kon ondertussen niet meer op het been staan dus ik heb Harmen maar alleen op pad gestuurd. Om een kniezwachtel... Freeze-gel had ik zelf al bij me.... En hij zou wat te eten regelen, ik geloof dat ik zo pizza op bed krijg ;).

Ondertussen gaat het met m'n knie ook weer iets beter (ik denk dat de ibuprofen werkt). Daar heb ik meteen maar gebruik van gemaakt door naar het toilet te gaan (3 stappen naast m'n bed maar toch een behoorlijke onderneming).

Ik vertik het om hier naar een ziekenhuis te gaan :+ dus ik moet het er maar mee doen. Gebroken is het niet, ik kan er, als het moet, goed op staan. Ik vermoed zelf dat ik door m'n knie gegaan is en anders is het een knieband die het niet helemaal meer doet.

Ik hoop dat het morgen een stuk beter gaat. Dat ik morgen op de skies sta denk ik niet, maar ik hoop dat ik mee kan de auto in, dan gaan we een mooie rit rijden en dan kan Harmen onderweg misschien toch nog ergens een stuk skieën.
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Leuk verhaal, en prachtige foto's. Wat een omgeving daar :doublethumb: ! En skieën is natuurlijk fantastisch daar. Wat vind jij het verschil met Oostenrijk :wink: ? En kijk uit met je knie .....
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Leuk verslag! Ik herinner me nog je reisverslag op het Floridaforum vorig jaar, ook met schitterende foto's toen. Veel plezier nog en sterkte met je knie!
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Leuk om jullie zo te volgen via jouw verslag. Prachtige foto's ook.
Sterkte met de knie. Niets forceren hoor!
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Erg leuk om jullie zo te volgen via dit forum. Ook de foto's zijn mooi.
Veel plezier nog verder.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Prachtige foto's!
Veel plezier nog tijdens het verloop van de reis verder.
Amikix
Amerikakenner

Bericht door Amikix »

Sjimmy schreef:Vanmorgen ben ik flink door m'n knie gegaan met skieën, (..) en daarbij ging m'n knie niet zoals die hoort (binding schoot niet los, wel leek er iets los te schieten in m'n knie).
Het klinkt een beetje alsof je (je voorste) kruisband gescheurd hebt, balen! Ik zou er niet meer mee gaan skiën (als het idd gescheurd is, wordt het al afgeraden om te lopen..). Hopelijk ga je nog wel van de rest van je vakantie kunnen genieten!
Sjimmy
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Sjimmy »

Heel prettig voelde het idd niet, maar de andere klachten op die site heb ik niet. Ik kan het been wel belasten. En hij is ook niet erg instabiel. Ik heb mezelf zonder hulp in bad (hoge rand :? ) weten te douchen en aan te kleden.

Vandaag zijn de liften dicht (sneeuw en wind, zeg maar sneeuwstorm) dus we gaan Denver maar eens onveilig maken, buiten de rocky's is het super weer.
Ik hoop dat ze wat rolstoelen hebben bij de grootste winkels. Lopen (strompelen) gaat wel maar niet heel relaxt.

Nu nog even Denver tips zoeken hier op 't forum.

Skiën zit er niet meer in denk ik inderdaad. Helaas.
Sjimmy
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Sjimmy »

MattRob schreef:Leuk verhaal, en prachtige foto's. Wat een omgeving daar :doublethumb: ! En skieën is natuurlijk fantastisch daar. Wat vind jij het verschil met Oostenrijk :wink: ? En kijk uit met je knie .....
Het verschil is dat blauwe pistes, in Oostenrijk dik rood zouden zijn (en wij wisten dat niet dus gingen gewoon meteen van blauw terwijl we geen superervaren skiërs zijn).

Verder is het héérlijke sneeuw! En (vergeleken bij oostenrijk) extreem rustig op de pistes! Eigenlijk waren we altijd zo goed als alleen op de piste.
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Schitterend!!!!!
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Sjimmy schreef: Verder is het héérlijke sneeuw! En (vergeleken bij oostenrijk) extreem rustig op de pistes! Eigenlijk waren we altijd zo goed als alleen op de piste.
Dat vind ik beide ook het geweldige aan in de US skieën. De sneeuw is echt geweldig, en het is ZO rustig op die pistes :mrgreen: !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Sjimmy
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Sjimmy »

Dinsdag 29 januari 2008

Nou een ander skigebied is het ook niet geworden, het spookt(e) nogal in de Rockies. Harmen had gemaild met iemand van een kerk waar een orgel stond en hij mocht komen spelen vanmiddag (hij is ook organist in NL http://www.harmenvanes.nl). We hebben 's morgens lekker rustig aan gedaan. Ik heb braaf met m'n ingezwachtelde pootje hoog gezeten.
Het lopen gaat heel goed, ik kan het been prima belasten alleen bepaalde draaiïng van mijn voet en buiging van mijn knie doet nog pijn. Ik zal geen wandeling gaan maken, maar ik kan fatsoenlijk naar de auto lopen en een paar 100 meter in een winkel lukt ook wel.
Om 13.30 zouden we richting Boulder gaan naar de kerk waar Harmen mocht spelen maar ik kon m'n portemonnee nergens vinden (terwijl ik 'm gisteren nog had gezien en niet bij me gehad heb.....).... En we konden 'm écht nergens vinden.... Ook was ik een tussenschotje uit m'n fototas kwijt die ik zeker weten nog gehad had.... Strange....
Maar ja om 13.50 toch maar weggegaan, weg is weg, toch niks meer aan te doen. En pinpasjes kunnen ze niks mee, alleen jammer van m'n rijbewijs.
Bij de kerk heeft Harmen even zitten spelen en ik heb een paar plaatjes gemaakt.
Daarna gingen we richting een Tack shop (paardenspullen) in Denver (dachten we) maar de shop bleek daar niet meer te zijn, we werden doorverwezen naar een andere winkel. Maar dat bleek alleen maar westernkleding te zijn Hahaha. Harmen heeft er nog wel 2 Levi's voor bijna niks gescoord
Daar wisten ze wel een adres van een winkel met paardenspullen, die was een stukje verder. Maar daar hadden ze idd wel paardenspullen! Even lekker rondgekeken, maar niks gekocht
Terug richting Boulder even langs de gele M geweest (en we weten weer dat je hier géén groot menu moet nemen Veel teveel! )
Daarna nog even de Walmart in geweest, waar ik van Harmen in een rolstoel moest omdat ik anders te langzaam ging (Stiekem kon hij zo mij stiekem langs de CD's sturen (waar hij van mij eigenlijk niet meer mag komen ). Uiteindelijk heb ík een CDtje (van Enya) meegenomen Verder nog wat te eten gekocht en 2 sportBH's. Nog steeds onvoorstelbaar, mijn maat, leuke kleurtjes, superkwaliteit voor 12 dollar! In NL betaal ik over de 100 euro. Je zou er bijna voor heen en weer vliegen.....
Toen vlotjes door naar 'huis' en de hele auto uitgekamt voor m'n portemonnee.... Maar nee, en ook in huis begonnen....
Gevonden! Achter de TV ???? samen met het tussenschotje van m'n camera tas Toch wel een opluchting.
Harmen heeft de openhaard aangestoken en ik zit braaf met m'n pootje hoog op de bank.....

Helaas geen mooie natuurplaatjes -O-

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En nog even lachen??? :=
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Sjimmy op 30 jan 2008, 08:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Sjimmy
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Sjimmy »

Oh ja ik heb nog een leuke blunder van mezelf, tenminste, Harmen lag helemaal in een deuk.

Ik zag op een gegeven moment dit boven een verkeersbord staan
Afbeelding Bij een bergweggetje, eerder had ik het niet gezien... Het sneeuwde en ik zei dus tegen Harmen betekent dat dat je sneeuwkettingen bij je moet hebben ofzo?

Hij lag echt kompleet in een deuk.

Ja weet ik veel dat het de vlag van Colorado is -O- :+
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Bedankt voor je update. Geweldig van die sneeuwkettingen, hoe kom je erop....... :D

Erg leuk dat Harmen in Amerika op een orgel zit te spelen. Vind ik toch wel bijzonder!

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Sjimmy
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Sjimmy »

Vandaag zou Harmen gaan skieën en ik ging (ondanks dat er geen zonnetje was) toch maar mee. Onderweg kwamen we nog nog langs de Boulder Falls (watervallen) en daar wilden we toch nog even kijken dus zijn we daar gestopt en uitgestapt. Het is een heel klein stukje lopen...
(ja als je mobiel bent en het niet spekglad is) -O- Uiteraard ben ik toch gewoon gegaan, spikes onder m'n schoenen en gaan met die banaan, al manklopend ('t gaat gelukkig echt al beter kan 'm gewoon volledig belasten en draaien gaat ook steeds beter alleen buigen gaat niet vlekkeloos).
Uiteindelijk waren de Falls wel mooi, maar toch een beetje klein :+ Sja en toen moesten we terug... over een soortement van ijsbaan, met hier en daar houvast) naar beneden := -O- -O-
Ik had eigenlijk toch wel spijt, maar ja moest wel terug :+ "t is goed gegaan gelukkig maar was blij dat ik weer in de auto zat.
Toen zijn we doorgegaan richting Eldora, waar ik bij het stuw(ijs)meer nog wat foto's gemaakt heb. Het weggetje richting Eldora was behóórlijk besneeuwd. Dat beloofde wat... En idd wát een sneeuw! Harmen had zich goed aangekleed en is het kinderliftje om hoog gegaan om zo door te kunnen skieën naar de grote lift... Ik was even met mijn fototoestel op de piste gaan staan, maar Harmen zag me niet en die stond dus met zijn skies bij de auto op mij te wachten omdat hij het toch nog te koud had :+
Nog een keer goed aangekleed, ik nog een keer op de piste gaan staan en toen wel een paar fotootjes gemaakt.
Harmen ging al vrij vlot door naar de hogere lift, waarbij hij nog een stukje zwart gedaan heeft :wow: (anders moest hij lopen met z'n ski's).
Ik was ondertussen de fotospullen aan het opruimen en heb de auto even verreden naar de andere parkeerplaats (op de piste). Nadat Harmen 1 x naar de top geweest was had hij het zo koud dat we snel wat gingen drinken.
Daarna wilde ikook even lopend mee naar boven met de lift, maar dat mocht niet ;(
Ik had dus binnen maar m'n boek gepakt, maar ik had nog geen blz gelezen of Harmen was er al weer, hij had het IJS en IJS koud. Hij had naast een vrouw in de lift gezeten die vertelde dat het heel extreem koud was. Tel daar nog bij van die poedersneeuw en een ijzige wind. Hij vond het dus mooi geweest.
We hebben de spullen ingeruimd en zijn weer gegaan. Toen kwamen we nog langs een ander meer waar het hééél erg stormde (sneeuw) maar ik wilde persé een foto daar maken. Nou dat heb ik geweten. Ik wist niet dat je binnen 1 minuut bevroren kan raken.... Dat weet ik nu wel. Het was echt héél extreem :=
Teruggereden en we zagen richting het dal al een heel donkere lucht, maar dat bleek wel, want het heeft de hele weg gesneeuwd en in Boulder zelf ging het heel hard (en was het ook -5). Ik wilde daar nog even naar een paardenshop (beenbeschermers geshopt) en we kwamen ook langs een COMPUSA met opheffingsuitverkoop, wonder boven wonder hebben we daar niks gekocht.
Wat wel bizar was, in dat half uurtje dat we aan het winkelen waren lag er 5 cm sneeuw op de auto!!! (en we hebben geen bezempje in de auto zoals alle Amerikanen wel hebben) Maar goed je mouw werkt ook :+
Toen reden we richting het appartement, maar opeens was er file, en het sneeuwde zo hard dat we maar even omgekeerd zijn en een andere weg genomen hebben. Het was echt spek- en spekglad.
Echt zo totaal anders met 2 dagen geleden dat je mensen in hun korte broek en t shirt zag lopen!
Maar goed we zijn goed bij "huis" aangekomen en daar heb ik macaroni opgewarmd en sla klaargemaakt. Harmen heeft de openhaard aangestoken En nu hangen we lekker rozig op de bank.

Een hele berg foto's.
Ik heb ze een beetje snel nabewerkt.

Bij de Boulder Falls waar ik me erg op m'n gemak voelde maar niet heus :=
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Parkeren op de piste.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Sneeuwstorm... (als je goed kijkt zie je links de auto staan).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Karinita
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Karinita »

Wow wat een prachtige foto's. De watervallen zien er indrukwekkend uit. Ik had dit topic nog niet eerder gezien, maar erg leuk om al jullie verslagen te lezen.

Karin
Mickey84
Amerikafan

Bericht door Mickey84 »

Ik kijk al uit naar het volgende verslagje!
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Leuk hoor al die skifoto's! Wij hebben net geboekt voor een skivakantie naar Oostenrijk met de Kerstdagen en Oud en Nieuw. Ik kom al helemaal in de stemming!! Maar ja, dat duurt nog wel heeeeel lang.....

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer