Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotelovernachting Yellowstone
Hotelovernachting Yellowstone
Hallo luitjes
Wij (Thelma and Louise) gaan nu toch echt. We hebben besloten om het zelf te regelen, maar kunnen nu na even zoeken maar moeilijk een hotel/motelovernachting (3x) vinden in de buurt van Yellowstone. Vaak geeft men via internet aan niet op de data van 23 mei t/m 25-05-2008 kamers te hebben. Bij een hotel stond bij geopend vanaf 27-05, is het dan nog geen seizoen voor dit park of mis ik iets.
Hebben jullie tips voor een aantal overnachtingen hier.
Groetjes, Hild@
Wij (Thelma and Louise) gaan nu toch echt. We hebben besloten om het zelf te regelen, maar kunnen nu na even zoeken maar moeilijk een hotel/motelovernachting (3x) vinden in de buurt van Yellowstone. Vaak geeft men via internet aan niet op de data van 23 mei t/m 25-05-2008 kamers te hebben. Bij een hotel stond bij geopend vanaf 27-05, is het dan nog geen seizoen voor dit park of mis ik iets.
Hebben jullie tips voor een aantal overnachtingen hier.
Groetjes, Hild@
Re: Hotelovernachting Yellowstone
Hoi,
ik vind zat plek op genoemde data, oa via http://www.travelyellowstone.com/ (voor in het park) en een willekeurige Best Western in West Yellowstone voor als je niet in het park wilt zitten.
Dus ik snap niet waar jullie hebben lopen zoeken
ik vind zat plek op genoemde data, oa via http://www.travelyellowstone.com/ (voor in het park) en een willekeurige Best Western in West Yellowstone voor als je niet in het park wilt zitten.
Dus ik snap niet waar jullie hebben lopen zoeken

- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: Hotelovernachting Yellowstone
Hoi Hild@, het seizoen voor Yellowstone is dan al wel net begonnen, maar dat is gewoon memorial day weekend, dan zijn alle touristische dingen gewoon helemaal vol met Amerikanen die een lang weekend vrij hebben, als ik jou was zou ik maar snel boeken zogauw je een hotel kunt vinden, het wordt voor dat weekend alleen maar voller. Ik heb even voor je gekeken, maar in het park is nog voldoende accomodatie vrij kijk maar even op Xanterra.com, prijs vind ik voor dat weekend ook nog wel meevallen.
Harry
Harry
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1008 Weergaves
-
Laatste bericht door Coyote