De vliegtickets zijn geboekt -- nu enkel nog de route. Na heel veel lezen op dit forum, reisverslagen doornemen, aan de hand van reisgidsen ideeen op te doen, etc. heb ik denk ik een vrij aardig route samengesteld. Voor de hotels (bijvoorbeeld in San Francisco) heb ik hotels wat verder weg van de stad gekozen door het gratis parkeren bij het hotel (in San Francisco zelf ligt dit tegen de $30-40 per nacht aan) en omdat we toch drie volle dagen in San Francisco zijn, moet dit geen probleem zijn. Bovendien zijn de hotelprijzen in San Francisco aardig hoog, als een familie van vijf willen we graag zo veel mogelijk twee kamers. We verblijven vaak in Hilton & Marriotts dus zijn wellicht wat verwend, dus willen wel een beetje luxe.. (al weet ik dat HGI & Courtyards niet heel luxe zijn..)
Opmerkingen op hotels mag natuurlijk; als ik toch nog een hotel over het hoofd heb gezien wat wel goedkoop is en met betaalbare parking.
Zijn er over de route opmerkingen? Ik twijfel zelf nog tussen twee dagen Bryce en een dag Zion OF een dag Bryce en twee dagen Zion. De meeste mensen hier op het forum lijken voor het laatste te kiezen. Als ik naar andere reisschema's kijkt lijkt onze wat traag, maar we nemen graag de tijd

Code: Selecteer alles
HOTEL
AMS LAX 28-junHilton Garden Inn LAX / El Segundo
LA 29-junHilton Garden Inn LAX / El Segundo
LA 30-junHilton Garden Inn LAX / El Segundo
LA Hwy1 stop 1-julHilton Hampton Inn & Suites Paso Robles
Hwy1 stop SF 2-julHilton San Francisco Airport
SF 3-julHilton San Francisco Airport
SF 4-julHilton San Francisco Airport
SF 5-julHilton San Francisco Airport
SF Yosemite 6-julYosemite Cedar Lodge - Junior Suite
Yosemite 7-julYosemite Cedar Lodge - Junior Suite
Yosemite 8-julYosemite Cedar Lodge - Deluxe 2 queens
Yosemite Bodie - Death Vall 9-julBest Western Frontier Motel (Lone Pine)
Death Valley Las Vegas 10-jultba - ik wacht op promos
Las Vegas 11-jultba - ik wacht op promos
Las Vegas 12-jultba - ik wacht op promos
Las Vegas Bryce 13-julBest Western Ruby's Inn - Family Suite (2 queens/1 king)
Bryce Zion 14-julQuality Inn & Suites Montclair
Zion 15-julQuality Inn & Suites Montclair
Zion Monument Valley 16-julHampton Inn Kayenta
Monument Valley Grand Canyon 17-julHoliday Inn Express Hotel & Suites Grand Canyon
Grand Canyon Phoenix 18-julDoubletree Paradise Valley Resort/Scottsdale OF Embassy Suites Phoenix Tempe
Phoenix Los Angeles 19-julCourtyard / Residence Inn Los Angeles LAX/El Segundo
LAX AMS 20-jul
Alvast bedankt voor al het commentaar