Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Route 78 uit "The Most Scenic Drives..."
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Route 78 uit "The Most Scenic Drives..."
In dit topic Scenic Ways komt veelvuldig het boek "The Most Scenic Drives in America" aan de orde en dit boek is ook door een groot aantal forumleden gekocht zo te lezen.
Ik ben nog op zoek naar een mooie route van Arkansas naar Houston in Texas. In het boek kom ik scenic route 78 (East Texas Ramble) tegen die in het zuidoosten van Texas loopt, parallel aan de grens met Louisiana.
Is er iemand die ervaring heeft met deze route en/of misschien nog andere suggesties heeft voor een mooie route naar de Gulfcoast?
Marjan
Ik ben nog op zoek naar een mooie route van Arkansas naar Houston in Texas. In het boek kom ik scenic route 78 (East Texas Ramble) tegen die in het zuidoosten van Texas loopt, parallel aan de grens met Louisiana.
Is er iemand die ervaring heeft met deze route en/of misschien nog andere suggesties heeft voor een mooie route naar de Gulfcoast?
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Re: Route 78 uit "The Most Scenic Drives..."
Ik ben dus ook een van die bezitters van dat boek en ik heb eigenlijk nog een vraag over dat boek.
Op de cover staat dus die mooie overkapte brug.
Zijn er plaatsen ongeveer in het midden van de states waar ik dit soort bruggen ook zou kunnen vinden of is dat meer voor het oosten van het land?
Erika.
Zijn er plaatsen ongeveer in het midden van de states waar ik dit soort bruggen ook zou kunnen vinden of is dat meer voor het oosten van het land?
Erika.
Misschien heb je hier iets aan (maar niet in het midden): http://www.coveredbridgesite.com/Erika schreef:Ik ben dus ook een van die bezitters van dat boek en ik heb eigenlijk nog een vraag over dat boek.
Erika.
En om in de stemming te komen, ik heb 'm al vaker genoemd, één van m'n lievelingsfilms: Bridges of Madison County.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Ik was er al een beetje bang voor dat ze niet te vinden waren in het midden van het land.
Maar in ieder geval bedankt voor de link naar die overdekte bruggen.
Het lijkt me gaaf om ze eens te zien maar helaas ,dit keer zitten we er teveel vanaf.
Erika.
Maar in ieder geval bedankt voor de link naar die overdekte bruggen.
Het lijkt me gaaf om ze eens te zien maar helaas ,dit keer zitten we er teveel vanaf.
Erika.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht