Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Zwembaden bij Striphotels

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Zwembaden bij Striphotels

Bericht door Girl_2004 »

We hebben gezien dat er verschillende mooie zwembaden zijn bij de grotere hotels op de Strip. Wie weet of je als niet-gast zijnde zomaar gebruik daar van kan maken ? Wij zitten in het Luxor en in the Golden Nugget, maar zouden ook graag eens bij anderen willen kijken.
Groetjes, Nel
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Ik neem aan dat je het hierbij over Las Vegas hebt?
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Girl_2004 »

Dennis schreef:Ik neem aan dat je het hierbij over Las Vegas hebt?
Sorry dat heb ik niet aangegeven, ja gaat er van uit dat er geen andere hotelstrips zijn.
Groetjes, Nel
Makki
Amerikafan

Bericht door Makki »

Bij de meeste (betere) hotels aan de Strip, kan je geen gebruik maken van het hotelzwembad als je niet geregistreerd bent in dit hotel. Vooraleer je toegang tot het zwembad krijgt, vraagt men je jouw kamernummer en sleutel.
danney
Amerika-ontdekker

Bericht door danney »

Indien je bij het circus circus met een camper staat kun je ook gebruik maken van hun zwembad
Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Girl_2004 »

Maar ik had toch aangegeven dat ik in het Luxor en de Golden Nugget verblijf ???
Met CircusCircus, nog met de camping heb ik niets van doen.
Misschien bedoeld voor andere amerikagangers ?

Groetjes
Groetjes, Nel
danney
Amerika-ontdekker

Bericht door danney »

:oops:
oeps, niet goed gelezen..... :oops:

Daniella
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Ook al kun je er niet zwemmen, meestal kun je ze wel bekijken! Toen ik in Las Vegas was hebben wij ook overal gewoon rond kunnen lopen. Dus kijken kan volgens mij altijd maar er gebruik van maken weet ik niet honderd procent zeker.

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Over het algemeen moet je hotel gast zijn om te zwemmen in het zwembad. Maar hoe ze dat nagaan zou ik niet weten. Wij gingen naar het Luxor zwembad (gigantisch) en er was niets of niemand, die ons checkte. Ik zou het dus gewoon proberen, de brutalen hebben de halve wereld.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Makki
Amerikafan

Bericht door Makki »

Hoi Petra,

Luxor is een van de heel weinige hotels aan de Strip waar je zo maar (zonder controle) aan het zwembad kunt.
Alle andere hotels vragen een kamersleutel.

Makki
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Hoi Makki,

Oh, dat wist ik niet. We hebben inderdaad in nog 4 andere hotels gelogeerd daar, maar het zwembad niet gebruikt.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Zwembaden bij Striphotels

Bericht door Jasmino »

Girl_2004 schreef:We hebben gezien dat er verschillende mooie zwembaden zijn bij de grotere hotels op de Strip. Wie weet of je als niet-gast zijnde zomaar gebruik daar van kan maken ? Wij zitten in het Luxor en in the Golden Nugget, maar zouden ook graag eens bij anderen willen kijken.
Hallo Girl_2004,

Als je houdt van water en van een beetje actie, is de Wet & Wild misschien ook een leuke onderbreking van jullie trip naar Las Vegas.
Dit is een waterpretpark en het ligt op de Strip in Las Vegas. Kijk eens op de website: http://www.wetnwildlv.com/

Wij hadden ook graag willen gaan, maar helaas is het al gesloten in oktober, als wij in de buurt zijn van Las Vegas.

Groetjes,
Jacqueline
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

Net als Jasmino al aangeeft, is Wet & Wild (ook aan de strip) natuurlijk het summum. Waarom wil je eigenlijk zwemmen in de baden van andere hotels? Zijn die zo bijzonder dan?

René
Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Girl_2004 »

Een waterpretpark is nou niet bepaald iets voor ons. Meer voor mensen met kinderen. Mijn vraag over zwembaden bij andere hotels is meer om gewoon overal eens rond te kijken, b.v. Mandelay Bay heeft een strand en daar waren we gewoon nieuwsgierig naar en ik had voordat we besloten hadden waar te logeren bij veel striphotels rondgekeken en daar viel me op dat er soms hele leuke bij zaten.
Dus puur uit nieuwsgierigheid .... niet om nu uren bij een zwembad rond te hangen. Bij het Luxor en the Golden Nugget, waar we verblijven, zullen we hooguit af en toe een duik nemen en even relaxen.
Groetjes, Nel
nicolay
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door nicolay »

Hoi Girl2004,

Zelf zou ik het ook leuk vinden om verschillende zwembaden te bezoeken. Behalve dat de Hotels van binnen prachtig zijn zijn sommige zwembaden ook prachtig om te zien. Helaas zijn ze vaak alleen maar voor gasten toegankelijk. Wat je wel zou kunnen proberen om via de frontdesk van je eigen hotel heel vriendelijk verzoeken of zij kunnen regelen dat jij toegang krijgt tot de andere zwembaden die vallen onder hetzelfde hotelketen. Luxor behoort tot de Mandalay Resort Group, waaronder ook de Mandalay Bay, Circus Circus, Excalibur en Monte Carlo vallen. Het zelfde kan je ook doen bij het Golden Nugget Hotel. Natuurlijk kan je ook je verzoek indienen via internet. Ik ga dit ook proberen als ik weer in Las Vegas ben, want ik wil nog mooie foto's van zwembaden toevoegen aan de beschrijvingen van hotels op mijn site http://www.ilovelasvegas.nl. Ik ben trouwens benieuwd wat jij van het Golden Nugget Hotel vindt. Dit moet het mooiste hotel van Downtown zijn wat helaas niet zou vaak door Nederlanders wordt bezocht. Ik hou me aanbevolen voor hebbendingentjes uit dit Hotel. Zie rubriek gezocht/gevraagd op mijn site. Veel plezier in Las Vegas.
Nicolay
I Love Las Vegas en jij?
Reisverslagen Las Vegas 2011 & 2006
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer