Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Papillon /Vegas air tour/ geen reactie
Papillon /Vegas air tour/ geen reactie
Wij hebben de volgende tour geboekt http://www.papillon.com/popris/show_pac ... lang=en-US bij papillon.com
Dit heb ik al enige tijd geleden geboekt en heb er rekening mee gehouden dat de trip niet te lang zou duren, want we moeten op tijd terug zijn voor een concert. Daarnaast wilden wij ook weer niet te vroeg weg. We hadden dus een tripje genomen waarbij het vertrek tussen 10:00 am en 11:00 am is. Voordat ik boekte heb ik e.e.a. uitgeplozen zoals vertrek vanuit Las Vegas/Boulder City en niet helemaal naar de Grand Canyon toe en niet lang van te voren. Het kwam er op neer dat we rond 8:30 uur vanaf het hotel zouden vertrekken met de bus naar het vliegtuig en op zijn laatst om 14:00/15:00 uur terug.
Nu krijg ik (weken later) een e-ticket confirmation en daarin staat het volgende:
Visionary Air Tour - Mid-morning departure between 10:00am and 11:00am
Pickup Location and Information 5:50am at the Tour Bus Entrance of the Venetian.
Ik heb ze al gemaild om te vragen waar deze tijden in hemelsnaam op slaan. Ik krijg een beetje het gevoel dat ze e.e.a. hebben omgegooid en dat we eerst helemaal naar de Grand Canyon toe rijden en daarna pas met het vliegtuig gaan. Helaas antwoorden ze niet op deze vraag (ik heb gevraagd of vertrek van vliegveld is gewijzigd en waarom het zo vroeg moet). Vervolgens heb ik een mail er over heen gestuurd en gevraagd of het ook mogelijk is dat ik me om 10:00 uur zelf meld bij Boulder City (waar we oorspronkelijk zouden vertrekken) zodat we later uit de stad kunnen vertrekken want om nu meer dan 4 uur van te voren klaar te staan gaat me te ver.
Iemand een idee wat er aan de hand is want papillon reageert niet op mijn mails.
Dit heb ik al enige tijd geleden geboekt en heb er rekening mee gehouden dat de trip niet te lang zou duren, want we moeten op tijd terug zijn voor een concert. Daarnaast wilden wij ook weer niet te vroeg weg. We hadden dus een tripje genomen waarbij het vertrek tussen 10:00 am en 11:00 am is. Voordat ik boekte heb ik e.e.a. uitgeplozen zoals vertrek vanuit Las Vegas/Boulder City en niet helemaal naar de Grand Canyon toe en niet lang van te voren. Het kwam er op neer dat we rond 8:30 uur vanaf het hotel zouden vertrekken met de bus naar het vliegtuig en op zijn laatst om 14:00/15:00 uur terug.
Nu krijg ik (weken later) een e-ticket confirmation en daarin staat het volgende:
Visionary Air Tour - Mid-morning departure between 10:00am and 11:00am
Pickup Location and Information 5:50am at the Tour Bus Entrance of the Venetian.
Ik heb ze al gemaild om te vragen waar deze tijden in hemelsnaam op slaan. Ik krijg een beetje het gevoel dat ze e.e.a. hebben omgegooid en dat we eerst helemaal naar de Grand Canyon toe rijden en daarna pas met het vliegtuig gaan. Helaas antwoorden ze niet op deze vraag (ik heb gevraagd of vertrek van vliegveld is gewijzigd en waarom het zo vroeg moet). Vervolgens heb ik een mail er over heen gestuurd en gevraagd of het ook mogelijk is dat ik me om 10:00 uur zelf meld bij Boulder City (waar we oorspronkelijk zouden vertrekken) zodat we later uit de stad kunnen vertrekken want om nu meer dan 4 uur van te voren klaar te staan gaat me te ver.
Iemand een idee wat er aan de hand is want papillon reageert niet op mijn mails.
Re: Papillon /Vegas air tour/ geen reactie
Dat is moeilijk inschatten, behalve voor mensen die die tour misschien ooit gedaan hebben.
Heb je ze al geprobeerd te bellen?
Heb je ze al geprobeerd te bellen?
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Dan zijn wij dus niet de enige die op antwoord wachten
Op 5 april heb ik boeking willen maken voor de Grand Voyager Expedition met 7 personen. Heb nu 8 emails verstuurd en 3 terug ontvangen met "domme" antwoorden op niet gestelde vragen
Het lijkt inderdaad of zij niet geinteresseerd zijn. Hun collega´s, Air Vegas biedt een min of meer zelfde tour aan, maar die is behoorlijk duurder.
Mijn laatste email aan Papillon dateert van eergisteren, wie weet ...

Op 5 april heb ik boeking willen maken voor de Grand Voyager Expedition met 7 personen. Heb nu 8 emails verstuurd en 3 terug ontvangen met "domme" antwoorden op niet gestelde vragen

Het lijkt inderdaad of zij niet geinteresseerd zijn. Hun collega´s, Air Vegas biedt een min of meer zelfde tour aan, maar die is behoorlijk duurder.
Mijn laatste email aan Papillon dateert van eergisteren, wie weet ...
Jan Gijs
Ik had er al meer over gelezen en dat was voor ons een reden om te wachten tot we daar zijn en gewoon de telefoon te pakken en de reservering te doen ter plaatse.
We denken ook dat je wordt overladen met folders in de hotels
maar misschien ben ik mis en moet je wel ver van te voren bespreken
Maar ok, nog 1 nachtje en we zijn weg, wij zijn er klaar voor :dance:
We denken ook dat je wordt overladen met folders in de hotels
maar misschien ben ik mis en moet je wel ver van te voren bespreken
Maar ok, nog 1 nachtje en we zijn weg, wij zijn er klaar voor :dance:
Volgens mij doen ze deze tour alleen vanaf Boulder City.
Ook wij hebben slechte ervaringen met per mail een vraag stellen. Niet alleen met Papillon, maar ook met soort gelijke maatschappijen in New York en San Francisco.
Gewoon bellen, dan krijg je wel het juiste antwoord.
Groetjes,
Paul
Ook wij hebben slechte ervaringen met per mail een vraag stellen. Niet alleen met Papillon, maar ook met soort gelijke maatschappijen in New York en San Francisco.
Gewoon bellen, dan krijg je wel het juiste antwoord.
Groetjes,
Paul
Een paar reisverhaaltjes: http://www.izognoeg.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Wij waren deze week ook in Las Vegas en wilden ook graag een helicoptervlucht maken.
We reden daarom naar de helihaven van het vliegveld in Las Vegas zelf.
We werden direct besprongen en naar binnen getrokken bij de operator die we het eerst tegen kwamen, maar die had alleen een VIP pakket en vonden we erg duur, want hoe ophalen met een limo terwijl we aan de balie stonden en een glas champagne in de canyon hoefden we eigenlijk ook niet.
Bij Papillon (het volgende loket) werd in principe hetzelfde aangeboden.
Je kon kiezen met een landing in de canyon + lunch of alleen de vlucht.
Alleen de vlucht zou een uur en 10 minuten duren en de vip-tour 4 uur.
Er was voldoende plek op de volgende dag, maar werd ons verzekerd, dat er in Boulder wel plek was en dat het daar een stuk goedkoper zou zijn.
Met het adres in Boulder reden we er met onze tomtom in een klein half uur naar toe en inderdaad scheelde het behoorlijk in prijs.
We wilden alleen de vlucht, dus geen landing in de canyon, maar die ging pas rond een uur of 6 terwijl we daar om 11 uur s-morgens stonden.
Per direct konden we ook mee met een groep canadezen voor het vip-pakket.
Ze wlden wel in prijs zakken en kreeg het internet tarief aangeboden. De man die mij hielp wilden niet verder zakken in prijs. Zijn collega wel, maar die werd door hem tegengehouden.
Als wij waren meegegaan hadden ze extra inkomsten gehad, want vliegen gingen ze zo wie zo, maar per saldo is het een dure geschiedenis, vind ik.
We hebben toen een rit met de auto naar de hooverdam gemaakt en daar ter plekke een helicoptervlucht van 10 minuten gedaan.
De rit naar de Hooverdam kan ik aanbevelen, maar als je net de dam over bent verandert het landschap in z'n nadeel, maar toch hebben we daar geweldig genoten, want.....
Je kan daar niet omkeren vanwege een dubbele doorgetrokken streep in het midden van de weg.
Na een minuut of 5 rijden zagen we aan de rechterkant van de weg een stijl weggentje naar omlaag met een parkeergelegenheid en zijn daar in gereden.
Daar bleek een hike trail te zijn en die zijn we gaan lopen. Het was echt geweldig. Jammer dat we op de slippers van crocks liepen, want eigenlijk had je stevige schoenen nodig en na een uurtje wandelen werd het voor onze slippers te stijl en moesten we terug naar de auto. We waren er bijna, denk ik.
We gaan zeker nog een keer terug en doen dan goede schoenen aan. Denk ook aan voldoende water, want je sterft van de dorst.
toen we terug kwamen bij de auto zagen we pas dat het eigenlijk een trail voor gevorderden was en dat hiken in juni en juli daar werd afgeraden. Waarom weet ik niet en wat gevorderd betreft, het was onze allereerste hike, onvoorbereid in korte broek en op de slippers en eigenlijk best te doen.
Wij kwamen onderweg nog een amerikaans stelletje tegen die ons water aanboden (wij zagen er waarschijnlijk erg verhit uit), maar dat hadden wij genoeg bij ons.
We reden daarom naar de helihaven van het vliegveld in Las Vegas zelf.
We werden direct besprongen en naar binnen getrokken bij de operator die we het eerst tegen kwamen, maar die had alleen een VIP pakket en vonden we erg duur, want hoe ophalen met een limo terwijl we aan de balie stonden en een glas champagne in de canyon hoefden we eigenlijk ook niet.
Bij Papillon (het volgende loket) werd in principe hetzelfde aangeboden.
Je kon kiezen met een landing in de canyon + lunch of alleen de vlucht.
Alleen de vlucht zou een uur en 10 minuten duren en de vip-tour 4 uur.
Er was voldoende plek op de volgende dag, maar werd ons verzekerd, dat er in Boulder wel plek was en dat het daar een stuk goedkoper zou zijn.
Met het adres in Boulder reden we er met onze tomtom in een klein half uur naar toe en inderdaad scheelde het behoorlijk in prijs.
We wilden alleen de vlucht, dus geen landing in de canyon, maar die ging pas rond een uur of 6 terwijl we daar om 11 uur s-morgens stonden.
Per direct konden we ook mee met een groep canadezen voor het vip-pakket.
Ze wlden wel in prijs zakken en kreeg het internet tarief aangeboden. De man die mij hielp wilden niet verder zakken in prijs. Zijn collega wel, maar die werd door hem tegengehouden.
Als wij waren meegegaan hadden ze extra inkomsten gehad, want vliegen gingen ze zo wie zo, maar per saldo is het een dure geschiedenis, vind ik.
We hebben toen een rit met de auto naar de hooverdam gemaakt en daar ter plekke een helicoptervlucht van 10 minuten gedaan.
De rit naar de Hooverdam kan ik aanbevelen, maar als je net de dam over bent verandert het landschap in z'n nadeel, maar toch hebben we daar geweldig genoten, want.....
Je kan daar niet omkeren vanwege een dubbele doorgetrokken streep in het midden van de weg.
Na een minuut of 5 rijden zagen we aan de rechterkant van de weg een stijl weggentje naar omlaag met een parkeergelegenheid en zijn daar in gereden.
Daar bleek een hike trail te zijn en die zijn we gaan lopen. Het was echt geweldig. Jammer dat we op de slippers van crocks liepen, want eigenlijk had je stevige schoenen nodig en na een uurtje wandelen werd het voor onze slippers te stijl en moesten we terug naar de auto. We waren er bijna, denk ik.
We gaan zeker nog een keer terug en doen dan goede schoenen aan. Denk ook aan voldoende water, want je sterft van de dorst.
toen we terug kwamen bij de auto zagen we pas dat het eigenlijk een trail voor gevorderden was en dat hiken in juni en juli daar werd afgeraden. Waarom weet ik niet en wat gevorderd betreft, het was onze allereerste hike, onvoorbereid in korte broek en op de slippers en eigenlijk best te doen.
Wij kwamen onderweg nog een amerikaans stelletje tegen die ons water aanboden (wij zagen er waarschijnlijk erg verhit uit), maar dat hadden wij genoeg bij ons.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik ben ook al sinds begin april bezig een tour te reserveren. Zojuist heb ik ze gebeld, geen woord over het feit dat ik al 8 emails had gestuurd, maar direct aan de telefoon werd alles geregeld. Bevestiging kan ik de komende uren tegemoet zien.
Eindelijk (zucht) :dance: :dance: :dance: :dance:
Jan Gijs
Wij zijn net terug en hadden hetzelfde met papillon.
Omdat we in williams waren zijn we is doorgereden naar het vliegveld daar en liepen gewoon naar binnen
zoveel volk dat wacht en zoveel heli´s die er staan, dat moet je is zien.
konden daar direct een vlucht kiezen en gewoon mee, naar gewicht kijken ze niet, het is meer om je plaats te bepalen in de heli voor de balans.
De vlucht was leuk ondanks de wind en een misselijke medepassagier
Wat me wel opvalt daar is de manier hoe ze je behandelen.........kort en bitsig en dat verklaart ook dat je gewoon geen reactie krijgt op emails...............bellen is het simpelst of er gewoon heengaan
Omdat we in williams waren zijn we is doorgereden naar het vliegveld daar en liepen gewoon naar binnen
zoveel volk dat wacht en zoveel heli´s die er staan, dat moet je is zien.
konden daar direct een vlucht kiezen en gewoon mee, naar gewicht kijken ze niet, het is meer om je plaats te bepalen in de heli voor de balans.
De vlucht was leuk ondanks de wind en een misselijke medepassagier

Wat me wel opvalt daar is de manier hoe ze je behandelen.........kort en bitsig en dat verklaart ook dat je gewoon geen reactie krijgt op emails...............bellen is het simpelst of er gewoon heengaan
Bedankt voor de reacties. Ik ben er al een paar dagen voordat ik die vlucht neem dus ga wel op de dag van aankomst langs. Mocht het me niet bevallen dan kan ik altijd nog cancelen op dat moment (mag tot 24 uur van te voren). Ik denk dat ik meedeel dat we wel met de auto komen want om nou 4/5 uur 's ochtends vroeg te wachten gaat me te ver.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Inderdaad waren zij aan de telefoon niet direct vriendelijk. Ondertussen ook de bevestiging ontvangen met alle instructies. Wij zijn benieuwd, zal zeker leuk worden, vooral omdat de kids er nog niets van weten. Als ze t.z.t. het "draaiboek" doornemen komen vanzelf achter nog meer verrassingen.JGK schreef:Ik ben ook al sinds begin april bezig een tour te reserveren. Zojuist heb ik ze gebeld, geen woord over het feit dat ik al 8 emails had gestuurd, maar direct aan de telefoon werd alles geregeld. Bevestiging kan ik de komende uren tegemoet zien.
Jan Gijs
- gondelier
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Weet iemand tot welke leeftijd de kindertarieven gelden? Ik kan het echt niet terug vinden bij Pappillon (en ook bij de nadere niet).
- Jazzkat
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Hoi,
Ik heb gisteren bij Pappilon een helikopter vlucht geboekt voor 17 sept, vanochtend had ik de e tickets al binnen. Ik had ook een mooie deal denk ik!!!
Er was een internet rate van 220 usd per persoon usd ipv 250 usd, dan moest je wel vroeg in de ochtend weg tussen 7:00 en 08:00. Nou vind ik dat zelf niet erg, dan kan ik de rest van de dag weer andere dingen doen. Maar toen ik de tickets binnen kreeg stond er een tijd op van 09:15 en worden we om 8:00 uur opgehaald bij het hotel Excalibur. Nou vond ik dat ook geen probleem en nu lijkt het voordeel nog meer want de kosten van die vertrektijd waren nog wat duurder 265 usd. Toch een klein voordeeltje extra zomaar!! Ik blijf toch een nederlander
Ik was wel wat voorzichtig om te boeken, na al deze verhalen. Maar ik had al wat mail contact gehad en dat verliep ook erg soepel. Maar ik ben blij :dance: dat de boeking goed verlopen is.
Ik heb er ontzettend veel zin in, ohja we gaan de Grand Celebration tour doen. We dalen dan ook af in de Grand Canyon en hebben daar een hapje, (volgens hun een lunch, maar dat lijkt me iets te vroeg om die tijd)
Langzamerhand krijgt de planning wat meer concreter vormen.
Maar ja ik moet nog 29 dagen werken en dan heb ik vakantie :doublethumb:
Ik heb gisteren bij Pappilon een helikopter vlucht geboekt voor 17 sept, vanochtend had ik de e tickets al binnen. Ik had ook een mooie deal denk ik!!!
Er was een internet rate van 220 usd per persoon usd ipv 250 usd, dan moest je wel vroeg in de ochtend weg tussen 7:00 en 08:00. Nou vind ik dat zelf niet erg, dan kan ik de rest van de dag weer andere dingen doen. Maar toen ik de tickets binnen kreeg stond er een tijd op van 09:15 en worden we om 8:00 uur opgehaald bij het hotel Excalibur. Nou vond ik dat ook geen probleem en nu lijkt het voordeel nog meer want de kosten van die vertrektijd waren nog wat duurder 265 usd. Toch een klein voordeeltje extra zomaar!! Ik blijf toch een nederlander

Ik was wel wat voorzichtig om te boeken, na al deze verhalen. Maar ik had al wat mail contact gehad en dat verliep ook erg soepel. Maar ik ben blij :dance: dat de boeking goed verlopen is.
Ik heb er ontzettend veel zin in, ohja we gaan de Grand Celebration tour doen. We dalen dan ook af in de Grand Canyon en hebben daar een hapje, (volgens hun een lunch, maar dat lijkt me iets te vroeg om die tijd)
Langzamerhand krijgt de planning wat meer concreter vormen.
Maar ja ik moet nog 29 dagen werken en dan heb ik vakantie :doublethumb:
Live the life you love
Love the life you live
Love the life you live
- gondelier
- Amerikakenner
- Contacteer:
Wij hebben ook geboekt voor 15 augustsus, en ook vrij snel een reactie ontvangen. Hadden aangegeven tussen 16.00 en 17.00 uur te willen vliegen, en dat is 17.20 geworden. Dat vind ik prima, kunnen we overdag lekker gaan wandelen in de Grand Canyon zelf. Alleen nu hopen dat het helder weer is.
is het dan onverstandig om op de papillon-site reeds een boeking te doen
voor een vliegtuigtrip van grand canyon naar monument valley. (op donderdag 23 october)
We zijn met 4 personen en willen absoluut de "monument valley diamond" trip doen.
Voor een prijs van $299/persoon vind ik een confirmatie wel een must.
Kan je de dag ervoor nog gaan boeken ?
voor een vliegtuigtrip van grand canyon naar monument valley. (op donderdag 23 october)
We zijn met 4 personen en willen absoluut de "monument valley diamond" trip doen.
Voor een prijs van $299/persoon vind ik een confirmatie wel een must.
Kan je de dag ervoor nog gaan boeken ?
van 24 september tot 20 october naar deepsouth!
- Jazzkat
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Het is misschien juist wel verstandig om een boeking van tevoren te doen, als je echt die tour wil doen. Wij wilde ook perse een tour doen, en geen nul op rekest krijgen. Omdat Pappilon volgens mij 1 van de goedkopere maatschappijen is en je anders uit moet wijken naar een andere en daar misschien een duurdere prijs moet betalen.
Zoals je misschien op het van het topic hebt kunnen lezen waren er een aantal mensen met problemen met hun boeking, daarom heb ik even een reactie geplaatst om aan te geven dat het bij ons wel goed ging. Dat is misschien voor andere ook wel prettig om te weten.
Zoals je misschien op het van het topic hebt kunnen lezen waren er een aantal mensen met problemen met hun boeking, daarom heb ik even een reactie geplaatst om aan te geven dat het bij ons wel goed ging. Dat is misschien voor andere ook wel prettig om te weten.
Live the life you love
Love the life you live
Love the life you live
Ik heb een aantal weken geleden de imperial tour geboekt via internet. Geen enkel probleem: binnen een paar uur had ik de e-tickets binnen, de tijden waren ook de juiste. Het kan dus ook gewoon goed gaan. Nu moeten we natuurlijk nog wel de lucht in... dus maar hopen dat dat ook voorspoedig gaat.
-
- Amerika-newbie
Hallo,
Ik heb een vraag waar ik na het sturen van een email geen antwoord op krijg.
Bij het bestellen van helicopertours kun je kaarten voor adult en/of child bestellen.
Wie weet wat de leeftijdsgrens van een child in America en met name bij Papillon is.
Is dit t.m 16 jaar?
mvg
Walter
Ik heb een vraag waar ik na het sturen van een email geen antwoord op krijg.
Bij het bestellen van helicopertours kun je kaarten voor adult en/of child bestellen.
Wie weet wat de leeftijdsgrens van een child in America en met name bij Papillon is.
Is dit t.m 16 jaar?
mvg
Walter
- gondelier
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik heb die vraag ook gesteld, nooit antwoord gehad. Dus ik heb gewoon voor 3 kinderen gereserveerd (12, 14 en 16 jaar). Je moet ook het gewicht opgeven, maar ook adh daarvan niets van gehoord. We zien wel of er nog commentaar komt als we ter plaatse zijn. Er is nergens op de site iets over de leeftijd terug te vinden, maar bij alle andere aanbieders staat een leeftijd t/m 12 jaar. Ben dus erg benieuwd hoe het daar gaat... Maar de bevestiging is in ieder geval binnen!
Mailen jullie naar res.las@papillon.com ?
Ik had naar daar gemaild omdat mijn vriendin dan 5 maanden zwanger was en of dat een probleem was. Ik heb die dag nog antwoord gekregen (was geen probleem :dance: )
Ik had naar daar gemaild omdat mijn vriendin dan 5 maanden zwanger was en of dat een probleem was. Ik heb die dag nog antwoord gekregen (was geen probleem :dance: )
Helemaal onderaan de home-pagina staat: Booking & Cancellation Policy.
Klik dit aan en weer helemaal onderaan staat:
Children: We provide child prices on most tours. Those prices apply to children ages 2-11.
Groetjes,
Paul
Klik dit aan en weer helemaal onderaan staat:
Children: We provide child prices on most tours. Those prices apply to children ages 2-11.
Groetjes,
Paul
Een paar reisverhaaltjes: http://www.izognoeg.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 3971 Weergaves
-
Laatste bericht door jerkar
-
- 6 Reacties