Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Disneyland 1/2 marathon weekend & 5 km - 30-31 augustus
Disneyland 1/2 marathon weekend & 5 km - 30-31 augustus
Hi Hi,
Misschien leuk om jullie op te wijzen: op 30 & 31 augustus 2008 zijn er hardloopevenementen in Disneyland Anaheim!!! Wij hebben dit aan het begin van onze trip gepland door California gepland (vliegen op LAX).
Hierbij de link: http://disneyworldsports.disney.go.com/ ... istingPage
Ik ga de halve proberen (de limiet is 3.30 uur dus redelijk ruim). Start is om 6 uur 's ochtends (al kan het dan al wel erg warm zijn heb ik begrepen). Halve Marathon en 5 km zijn zelfs met de lage dollar pittig geprijsd (resp. 100$ en 40$) maar dan heb je ook een onvergetelijke ervaring (en een t-shirt/medaille/etc/)!!! De 5 km is ook voor kids. De route gaat door de parken (5km) en de halve marathon gaat daarnaast ook nog door het Anaheim baseballstadion.
Zou leuk zijn als er meer NL-ers bij de start staan!
Misschien leuk om jullie op te wijzen: op 30 & 31 augustus 2008 zijn er hardloopevenementen in Disneyland Anaheim!!! Wij hebben dit aan het begin van onze trip gepland door California gepland (vliegen op LAX).
Hierbij de link: http://disneyworldsports.disney.go.com/ ... istingPage
Ik ga de halve proberen (de limiet is 3.30 uur dus redelijk ruim). Start is om 6 uur 's ochtends (al kan het dan al wel erg warm zijn heb ik begrepen). Halve Marathon en 5 km zijn zelfs met de lage dollar pittig geprijsd (resp. 100$ en 40$) maar dan heb je ook een onvergetelijke ervaring (en een t-shirt/medaille/etc/)!!! De 5 km is ook voor kids. De route gaat door de parken (5km) en de halve marathon gaat daarnaast ook nog door het Anaheim baseballstadion.
Zou leuk zijn als er meer NL-ers bij de start staan!
Reis September 2009
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: Disneyland 1/2 marathon weekend & 5 km - 30-31 augustus
Aaaaaahhhhhhhhh wat zou ik graag meedoen
Ik heb alleen nog geen USA-vakantie in het vooruitzicht....
Veel plezier !!!!

Veel plezier !!!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1433 Weergaves
-
Laatste bericht door Joepiej