Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tijdstip Hearst Castle
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Tijdstip Hearst Castle
Ik sta op het punt kaarten te reserveren voor Hearst Castle.
Is er een tijdstip waarop de bezichtiging het gunstigst is?
Het viel me op dat de kaarten rond het middaguur al bijna uitverkocht zijn.
Priscilla
Is er een tijdstip waarop de bezichtiging het gunstigst is?
Het viel me op dat de kaarten rond het middaguur al bijna uitverkocht zijn.
Priscilla
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Re: Tijdstip Hearst Castle
Ik zou zo vroeg mogelijk gaan (rond 08.30 uur). In 2004 heb ik dat ook gedaan.
Hoewel het 's ochtends vroeg beneden aan de kust mistig was (dit is een bekend verschijnsel langs de kust), scheen boven bij Hearst Castle de zon. Omdat het dan nog zo vroeg is worden buitenfoto's vaak mooier omdat later op de dag de zon feller schijnt en er meer stofdeeltjes in de lucht zitten. Het kan zijn dat dat laatste aan de kust meevalt maar mij is wel opgevallen dat foto's die in de ochtend genomen zijn, vaak mooier van kleur zijn.
Verder hou je zo ook nog wat van je dag over. Kan handig zijn als je na het bezoek nog een stuk moet rijden.
Roland
Hoewel het 's ochtends vroeg beneden aan de kust mistig was (dit is een bekend verschijnsel langs de kust), scheen boven bij Hearst Castle de zon. Omdat het dan nog zo vroeg is worden buitenfoto's vaak mooier omdat later op de dag de zon feller schijnt en er meer stofdeeltjes in de lucht zitten. Het kan zijn dat dat laatste aan de kust meevalt maar mij is wel opgevallen dat foto's die in de ochtend genomen zijn, vaak mooier van kleur zijn.
Verder hou je zo ook nog wat van je dag over. Kan handig zijn als je na het bezoek nog een stuk moet rijden.
Roland
Ditto.
Moet je op voorhand kaartjes bestellen?
Want wij komen van Monterey en gaan die avond wss overnachten in Avila of Pismo Beach en kunnen dus zeer moeilijk inschatten wanneer we aan Hearst Castle aankomen.
Bedankt!
Want wij komen van Monterey en gaan die avond wss overnachten in Avila of Pismo Beach en kunnen dus zeer moeilijk inschatten wanneer we aan Hearst Castle aankomen.
Bedankt!
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik heb het vermoeden dat er rond het middaguur vaak groepsrondleidingen zijn, waardoor rond die tijd de kaarten al redelijk snel uitverkocht zijn.
Ik weet niet of dit later in de middag en vroeg op de ochtend ook het geval is, maar gezien het feit dat je vanuit Monterey moet komen, zal het eerder richting te middag zijn.
Ben er zelf nog niet eerder geweest, maar er is vast wel iemand op het forum die meer weet over de drukte
(ook afhankelijk van het seizoen denk ik overigens). Wanneer ga je?
Ik weet niet of dit later in de middag en vroeg op de ochtend ook het geval is, maar gezien het feit dat je vanuit Monterey moet komen, zal het eerder richting te middag zijn.
Ben er zelf nog niet eerder geweest, maar er is vast wel iemand op het forum die meer weet over de drukte

- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Op de website van Hearst Castle wordt het wel geadviseerd. Ik heb het destijds niet gedaan en was voor 08.00 uur (dan gaan de loketten open) bij Hearst Castle voor de eerste tour die destijds (2004) om 08.20 uur werd gegeven.Herr_Raus schreef:Moet je op voorhand kaartjes bestellen?
Als jullie vanuit Monterey eerst nog naar Hearst Castle moeten rijden zijn jullie al veel tijd kwijt. Zie deze link. De afstand is ± 94 mijl en volgens Google Maps doe je er bijna 2 uur over. Dat zou dan zonder stops zijn en dat wil je beslist niet op dit stuk van Highway 1. Het is juist het mooiste stuk van Highway 1 (persoonlijke mening). Als je er dan ook nog eens vanuit gaat dat het tot een uur of 10.30 uur mistig is langs de kust, zul je weinig van al het moois zien.
In dat geval is een vroege tour niet handig lijkt mij en kun je beter een latere tour reserveren. Wil je de vroege tour wel doen, zorg dat je dan in bijv. San Simeon of Cambria overnacht in plaats van Monterey. Deze plaatsen liggen op slechts enkele mijlen bij Hearst Castle vandaan.
Edit: ik zie nu dat jij niet vroeg om een tijdstip van de tour.

Roland
wij zijn daar 25 september.