Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Rondreis aug-sep 2008 advies gevraagd
Rondreis aug-sep 2008 advies gevraagd
Eind augustus, begin september gaan we een rondreis maken door Californie en omgeving. Om optimaal te genieten van deze reis hebben we een globale planning gemaakt maar ik heb geen idee of dit een realistische reisplan is. Graag zouden we wat advies krijgen of we niet te veel interessante plekken en parken (Bryce Nat park) overslaan of dat we meer tijd nodig hebben. Eigenlijk heb we nog 3 dagen niet ingevuld.
De vluchten zijn geboekt, aankomst Las Vegas, vertrek San Francisco (door naar Miami) en we hebben een huurauto geboekt. Er is zoveel te zien in deze regio! al vast bedankt voor de hulp.
1) Aankomst Las Vegas
2) Hoover dam + Las Vegas
3) Van Las Vegas naar Zion Park
4) Zion Park en overnachten in Page
5) Grand Canyon (stoppen in Williams)
6) Reisdag naar Los Angeles
7) LA + Holywood bekijken
8 LA + Universal studio’s
9) Van LA naar Santa Maria
10) Route 1 van Santa Maria naar Monterey
11) Dagje walvis kijken Monterey
12) Reisdag naar Yosemite Park
13) Yosemite Park
14)
15)
16)
17) aankomst San Francisco
18) San Francisco
19) San Francisco
20) Vertrek naar Miami
De vluchten zijn geboekt, aankomst Las Vegas, vertrek San Francisco (door naar Miami) en we hebben een huurauto geboekt. Er is zoveel te zien in deze regio! al vast bedankt voor de hulp.
1) Aankomst Las Vegas
2) Hoover dam + Las Vegas
3) Van Las Vegas naar Zion Park
4) Zion Park en overnachten in Page
5) Grand Canyon (stoppen in Williams)
6) Reisdag naar Los Angeles
7) LA + Holywood bekijken
8 LA + Universal studio’s
9) Van LA naar Santa Maria
10) Route 1 van Santa Maria naar Monterey
11) Dagje walvis kijken Monterey
12) Reisdag naar Yosemite Park
13) Yosemite Park
14)
15)
16)
17) aankomst San Francisco
18) San Francisco
19) San Francisco
20) Vertrek naar Miami
- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: Rondreis aug-sep 2008 advies gevraagd
Floris,
wanneer je toch al naar Zion NP gaat kun je ook Bryce NP bezoeken. Is maar goed 2 uur rijden tussen beide parken. En Bryce is absoluut de moeite waard om te bezoeken. Vanuit Bryce kun je dan in principe naar Page rijden. Je schrijft nu alleen overnachting in Page, maar er best wel wat te zien in Page en omgeving. Je kunt in Page makkelijk een hele dag vullen met bv. Antelope Canyon, Horseshoe Bend en Glenn Canyon Dam. De laatste is iets relaxter om te bezoeken dan de Hoover Dam.
Dan de volgende dag naar Grand Canyon dat moet kunnen als je niet wilt afdalen in de canyon is het voldoende om langs de South Rim verschillende plekken te bezoeken en daarna overnachten in Williams. Maar ik denk dat het stuk daarna van Williams naar LA toch net iets te lang is ik zou hier nog een stop inlassen misschien Joshua Tree NP en daar in buurt ergens overnachten. Ik denk dat je zo de 3 dagen nog kunt vullen.
Succes ermee.
Groet Theo
wanneer je toch al naar Zion NP gaat kun je ook Bryce NP bezoeken. Is maar goed 2 uur rijden tussen beide parken. En Bryce is absoluut de moeite waard om te bezoeken. Vanuit Bryce kun je dan in principe naar Page rijden. Je schrijft nu alleen overnachting in Page, maar er best wel wat te zien in Page en omgeving. Je kunt in Page makkelijk een hele dag vullen met bv. Antelope Canyon, Horseshoe Bend en Glenn Canyon Dam. De laatste is iets relaxter om te bezoeken dan de Hoover Dam.
Dan de volgende dag naar Grand Canyon dat moet kunnen als je niet wilt afdalen in de canyon is het voldoende om langs de South Rim verschillende plekken te bezoeken en daarna overnachten in Williams. Maar ik denk dat het stuk daarna van Williams naar LA toch net iets te lang is ik zou hier nog een stop inlassen misschien Joshua Tree NP en daar in buurt ergens overnachten. Ik denk dat je zo de 3 dagen nog kunt vullen.
Succes ermee.
Groet Theo
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Re: Rondreis aug-sep 2008 advies gevraagd
Floris,
Heb je gedacht aan Lassen Volcanic, dit park ligt 4 uur rijden vanaf S Francisco. Kijk maar eens op Google Earth, we overwegen om dit park te bezoeken als we hiervoor tijd hebben.
Wij vertrekken 30-8-08, dus wie weet komen we elkaar tegen. America is niet zoooo groot.
Fijne vakantie.
Heb je gedacht aan Lassen Volcanic, dit park ligt 4 uur rijden vanaf S Francisco. Kijk maar eens op Google Earth, we overwegen om dit park te bezoeken als we hiervoor tijd hebben.
Wij vertrekken 30-8-08, dus wie weet komen we elkaar tegen. America is niet zoooo groot.

Fijne vakantie.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 3473 Weergaves
-
Laatste bericht door nwolf
-