Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
campgrounds Yosemite
campgrounds Yosemite
Ik heb een vraagje over de campgrounds in Yosemite. De 15e start het nieuwe reserveringswindow om te boeken. Wawona had onze voorkeur, maar daar zijn ze aan het verbouwen en kan je niet reserveren. Dus wijken we uit naar de "pines"campgrounds. Wie weet of er veel verschil is tussen de North, Lower en Upper Pines Campgrounds? Ik weet dat ze allemaal naast elkaar zitten, maar is er 1 echt het mooiste of maakt het niet uit op welke je zit. We blijven 2 nachten begin juni. Bedankt alvast.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: campgrounds Yosemite
Het maakt echt heel weinig uit welke je kiest. Ze liggen dicht bij elkaar. Kijk ook eens op een map van Yosemite Village voor de ligging. Ben je met een tent of met een camper?
Upper Pines heeft een dumpstation (ook voor gasten van de andere cg;s te gebruiken). Voor douches moet je nar Curry Village of Housekeeping Camp. Lower Pines zit het dichts bij CV, North Pines is rustiger, zit dicht bij de stables. Upper Pines is de grootste.
Het is in de vallei drukker dan in Wawona, maar het is wel veel handiger om in de vallei te zitten.
Marianne
Upper Pines heeft een dumpstation (ook voor gasten van de andere cg;s te gebruiken). Voor douches moet je nar Curry Village of Housekeeping Camp. Lower Pines zit het dichts bij CV, North Pines is rustiger, zit dicht bij de stables. Upper Pines is de grootste.
Het is in de vallei drukker dan in Wawona, maar het is wel veel handiger om in de vallei te zitten.
Marianne
- klaasvermeulen
- Amerika-ontdekker
Klopt het dat alle campgrounds in de vallei vol geboekt zijn? Wij hebben gekeken naar deze plekken voor de periode juli (1,2,3 Juli)
Wij wilde boeken via: http://www.nps.gov/findapark/index.htm
Of zijn er nog andere mogelijkheden?
Gr. Klaas
Wij wilde boeken via: http://www.nps.gov/findapark/index.htm
Of zijn er nog andere mogelijkheden?
Gr. Klaas
Hoi Klaas,
De campings zijn nog niet vol geboekt. Maar de 15e opent er een reserveringswindow (tenminste voor de periode waarin wij gaan), je kan dan vanaf een bepaalde tijd een plek reseveren. Je zou het nog even moeten nakijken op de site (www.nps.gov/yose), maar voor de periode waarin jij gaat kan je reserveren vanaf 15 februari vanaf 7am. Wel meteen boeken dan, want wat ik van de site begrijp zit het zo vol.
De campings zijn nog niet vol geboekt. Maar de 15e opent er een reserveringswindow (tenminste voor de periode waarin wij gaan), je kan dan vanaf een bepaalde tijd een plek reseveren. Je zou het nog even moeten nakijken op de site (www.nps.gov/yose), maar voor de periode waarin jij gaat kan je reserveren vanaf 15 februari vanaf 7am. Wel meteen boeken dan, want wat ik van de site begrijp zit het zo vol.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bestudeer goed hoe het werkt, misschien alvast deze maand op de 15e eens proefdraaien. Het kan handig zijn om 3 windows open te hebben, voor elke campground 1.
Kijk ook eens in dit topic.
Marianne
Kijk ook eens in dit topic.
Marianne
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Wij zitten het eerste weekend van oktober in Yosemite, is het dan ook zo druk en moeten we dan ook reserveren. Of hoeft het dan niet?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
In een weekend kan het altijd druk zijn, wij konden (20 jaar geleden) in september in het weekend niets meer in de vallei vinden. Kijk even welke camgrounds dan nog open zijn, het zal drukker worden als de campings buiten de vallei al gesloten zijn.
Marianne
Marianne
- Marenko
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij zijn klaar om te gaan reseveren op een van de pines, maar als ik nu op "book now" klik dan staat daar dat reserveren pas mogelijk is vanaf 10 am. Dit zou betekenen dat we dus niet vanaf 16.00 uur kunnen boeken maar vanaf 19.00 uur.
Wat is het nu? We kunnen het natuurlijk gewoon om 16.00 uur proberen en anders vanaf 19.00 uur nog een keer. Pffff zijn we straks voor niets eerder naar huis gegaan
Wat is het nu? We kunnen het natuurlijk gewoon om 16.00 uur proberen en anders vanaf 19.00 uur nog een keer. Pffff zijn we straks voor niets eerder naar huis gegaan

-
- Amerikafan
Neh, 10AM, dat is een andere timezone. Central time ofzo, weet ik 't. Komt erop neer dat het 7AM PDT is, dat is 4 uur vanmiddag hier als het goed is.....
Zenuwachtig?
ik wel 
Zenuwachtig?

- Marenko
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik eigenlijk ook best welZenuwachtig? ik wel

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties