Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ondanks alles toch geboekt

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
SonjaV
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Ondanks alles toch geboekt

Bericht door SonjaV »

Voor de meeting in november had ik onze route voor 4 weken in september al klaar.
Het duurde me te lang tot het 1 december was zodat ik kon proberen om award-tickets te boeken van onze frequent flyer miles.
Toen kreeg David in november te horen van het bedrijf waar hij werkt dat zijn afdeling in Sittard op slot ging.
Gelukkig geen ontslagen, maar iedereen werd vanaf 1 jan overgeplaatst naar het bedrijf in Venlo.
Ander werk, drie ploegendienst i.p.v. dagdienst en veel minder verlof.
Gelukkig bevalt het werk hem wel en de afstand is niet leuk, maar door te poolen valt dat ook nog wel mee.
Maar het verlof........
25 dagen waarvan al 15 vast staan :evil:
4 Weken zit er dus niet in of moeten in het hoogseizoen gaan.
Dat was dus flink balen.
Hoogseizoen willen we niet. Te warm, te druk, te duur.
Na wat gepuzzel kwamen we toen uit op mei.
Gelijk verlof aangevraagd en maandag dan toch geboekt.
Award-tickets zijn dus niet gelukt. Alles was al weg.
Wat een #%*@GRR organisate is dat trouwens bij Flying Blue.

We hebben nu via Connections.be geboekt.
16 mei vliegen we van Brussel naar Las Vegas en op 29 mei weer terug naar huis.

Onze route volgt zsm.
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Ondanks alles toch geboekt

Bericht door Annie »

Gefeliciteerd, dat er toch nog en reisje Amerika mogelijk is.
Verelle
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Verelle »

SonjaV schreef:Wat een #%*@GRR organisate is dat trouwens bij Flying Blue.
Vervelend dat jullie niet meer konden boeken, maar ik kan alleen maar heeeeel positief zijn over Flying Blue, wij hebben onze award miles dit weekend ingewisseld en vliegen in april. Het verschil is misschien dat wij er voor hebben gekozen om business class te vliegen. En het helpt misschien ook dat we beide platium status hebben. Dank aan mijn partner, die elke week naar de UK vliegt.
1998 - skitrip Breckenridge
1999 - 1ste motorhome trip
2000 - motorhome trip (thema canyons)
2001 - motorhome trip (thema woestijnen)
2002 - skitrip Breckenridge
2003 - motorhome trip
2004 - motorhome trip
2006 -1 jaar door Amerika met eigen Bounder
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Toch maar de positieve kant zien Sonja. Jullie gaan lekker naar Amerika al is het dan korter dan je gewend bent, David is niet ontslagen gelukkig en het werk bevalt hem ook zeg je.

Jullie gaan net naar Amerika als wij weer teruggaan, dus een minimeeting zit er helaas niet in. Ik neem aan dat je weer een weblog bijhoudt en dan kan ik jullie mooi weer volgen..... :wink:

Succes met de planning en de veel plezier met de voorpret!

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Fijn dat het jullie toch gelukt is Sonja. Ik weet dat niet naar Amerika heel naar kan zijn, zeker ook voor jullie. Ook wij gaan dit jaar niet zo lang als anders, maar we gaan. Gelukkig!

Wel prettig dat Davids nieuwe werk niet tegenvalt.
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

In ieder geval lekker dat je toch hebt kunnen boeken en dat je naar de US gaat ! En vervelend wat er allemaal om ons heen gebeurt, maar gelukkig dat zijn baan behouden is, daar zijn toch ook andere voorbeelden van. En nu kan je in ieder geval echt gaan plannen, dat vind ik altijd het mooiste als ik eindelijk geboekt heb ! Overigens, ik ben 'nieuwsgierig', maar wat heb je betaald voor de reis ?
SonjaV schreef:Voor de meeting in november had ik onze route voor 4 weken in september al klaar.
Het duurde me te lang tot het 1 december was zodat ik kon proberen om award-tickets te boeken van onze frequent flyer miles.
------
Award-tickets zijn dus niet gelukt. Alles was al weg.
Wat een #%*@GRR organisate is dat trouwens bij Flying Blue.
Je kan tot 11 maanden van te voren al met Award miles een boeking maken overigens, alleen nog niet via internet. Dus daarvoor moet je dan even bellen en is misschien handig voor jou om te weten voor een volgende keer. En ook ik heb vaak problemen met het boeken van tickets. Ik heb ook veel miles en ben ook (net als mijn vrouw) Platinum, maar dat helpt je helaas niets bij het boeken .... :cry: . En als ik wil boeken, wil ik ook altijd business class (want relatief gezien is dat met je miles ERG goedkoop), maar die zijn helemaal zelden te boeken ... Het is toch echt een kwestie van 'geluk' hebben of deze nog beschikbaar zijn. Het enige wat werkt is super flexibel zijn in bestemming en tijdstip ...
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
SonjaV
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door SonjaV »

Ik ben in ieder geval wel heel blij dat we toch kunnen gaan dit jaar. Al is het maar 2 weken.
Het is alleen zo jammer hoe het nu weer allemaal gelopen is.
David had al toestemming van zijn baas om de maand september vrij te pakken en ik ook en ik had de route ook al zover klaar voor die 4 weken.
En dan vlak voordat de award-tickets voor september beschikbaar kwamen kreeg hij dus het bericht van de sluiting van dat bedrijf en de herplaatsing van werk.
Het had natuurlijk erger gekund.
Stel we hadden al geboekt en je krijgt zoiets dan pas te horen :roll:
Nu we in mei zouden gaan waren we dus weer veel te laat voor het krijgen van award-tickets.
Eerst nog geprobeerd via de site. Kreeg ik een hele lijst met vluchten naar Las Vegas en terug te zien, dus had ik nog een beetje hoop, maar door een technische storing kon ik niet verder gaan met de boeking.
Daarna maar geprobeerd om telefonisch te boeken.
Dat lukte ook niet want de verbinding werd iedere keer door die computer verbroken.
Via VraaghetAlex.nl vond ik een alternatief telefoonnummer voor het 0900 nummer.
Dat maar gebeld. Kreeg ik eindelijk een persoon aan de lijn.
De muts die ik toen aan de lijn kreeg had er blijkbaar niet veel zin in en was niet echt behulpzaam. Grrrrrr
Toen ben ik maar op zoek gegaan naar gewone tickets.
Bij Connections.be ben ik geslaagd.
2 tickets van Brussel naar Las Vegas vice versa voor 673.72 Euro per stuk.
We hadden ook nog tickets kunnen krijgen die ca 50 Euro goedkoper waren, maar dan hadden we een lay over in Newark van 6 uur. Nu zijn we 2 uur eerder in Las Vegas.
De vakantie is toch al kort dus 2 uur extra is weer mooi meegenomen :lol:
We vliegen met Continental. Misschien lukt het nog om dan maar een upgrade te pakken met de frequent flyer miles.
Ik moet nog even nagaan of dat mogelijk is.
Bij het reisbureau hebben we via Hotelplan een standaard SUV geboekt.
1 gratis overnachting heb ik al geboekt op zaterdag in Moab met de punten van Wyndham Rewards.
En we staan al op de kalender van Terry op 18 mei.
We hebben hem gevraagd of hij wil proberen om een walk-inn permit te krijgen voor de Coyote Buttes South voor die dag.

Onze oorspronkelijke route heb ik flink ingekort en dit zijn we nu van plan:

16 mei: Urmond – Las Vegas
17 mei: Las Vegas – Kanab Naar Little Finland
18 mei: Kanab – Page Met Terry naar Coyote Buttes South indien we een permit krijgen
19 mei: Page Lower Antelope Canyon
20 mei: Page – Escalante via Cottonwood Canyon Road
21 mei: Escalante – Torrey via Notom Road
22 mei: Torrey Cathedral Valley
23 mei: Torrey – Moab Goblin Valley, Little Wild Horse Canyon of door naar Arches
24 mei: Moab – Mexican Hat Fiery Furnace of Fisher Towers
25 mei: Mexican Hat – Cameron Blue Canyon, Coalmine Canyon
26 mei: Cameron – Seligman: Grand Canyon
27 mei: Seligman – Las Vegas
28 mei: Las Vegas
29 mei: Las Vegas – Urmond (30 mei)

Het meest jammer vind ik dat ik Supai heb moeten schrappen.
Dit lukte echt niet. Hier hebben we al 3 dagen voor nodig en daar kwam nog bij dat het pas vanaf begin mei weer zou worden opengesteld voor toeristen als alles hersteld zou zijn van de overstroming vorig jaar.
Als dat uit zou lopen hebben we helemaal pech.
Dan maar geen risico nemen en wat anders bekijken.
Er is toch nog genoeg te zien. :wink:
johan1973
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door johan1973 »

Mooie en efficiente route voor 14 dagen.
De ticketprijs valt me eerlijk gezegd een beetje tegen.
Anyway, veel plezier!
Johan
SonjaV
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door SonjaV »

johan1973 schreef: De ticketprijs valt me eerlijk gezegd een beetje tegen.
Johan
Tja, het wordt al kort dag en in die periode met die feestdagen gaan wel meer mensen om verlof te sparen.
De aanbiedingen zijn dus allang de deur uit.
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hoi Sonja,

Ik heb jullie route bekeken en heb een paar positief bedoelde "kritische" opmerkingen...... :wink:

Ik zag op je weblog dat jullie ook de Cathedral Valley loop gaan rijden. Het kaartje wat je daarbij hebt geplaatst is echter maar gedeeltelijk die loop. Ik vermoed dat je wel de juiste route weet, maar dat je het niet in kon voeren in S&T. Ik heb het nl net ook geprobeerd en die loop kun je niet invoeren. Voor het geval je het nog niet wist, kun je op de NPS-site wel de juiste route zien. Hij begint en eindigt buiten het park en alleen het noordelijk gedeelte voert je in het park. De gehele route is werkelijk schitterend en op de site van Henriëtte staat een prachtige beschrijving. Wij hadden deze uitgeprint en meegenomen tijdns deze tocht en er erg veel aan gehad. Het is maar een tip hoor..... :wink:

Verder vond ik de route van Monument Valley via Blue Canyon en Coal Mine Canyon ook niet erg logisch. Ik zou hem andersom rijden, dus eerst BC en dan Coal Mine, scheelt je een behoorlijk aantal mijlen. Je kunt BC ook vanaf de noordkant benaderen en bij Red Lake afslaan. Dat hebben meer forumleden zo gedaan. Wij gaan het ook op die manier doen over een paar weken. Hierna de weg zuidwaarts vervolgen en dan Coal Mine doen en terug naar Tuba City en door naar GC.

Ik vind trouwens dat je een prachtig programma hebt samengesteld in die 2 weken met Little Finland er nog in en de tocht met Terry naar de Coyote Buttes South.

Ik vind het echt jammer dat we elkaar net mislopen.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
SonjaV
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door SonjaV »

Hoi Marjan,

Ik ben blij dat je zo kritisch bent :wink: anders hadden we dus de helft van de loop gemist als we het kaartje gevolgd hadden.
De beschrijving van Hanz & Henriëtte had ik ook al gelezen (en zit nu ook in ons roadbook) maar ik had nog niet geschakeld dat de map en routebeschrijving niet overeen kwamen.
Jammer dat de pdf-map van NPS niet te bewerken is. Verder ben ik nog geen andere goede map van de loop tegengekomen.
Dan maar de pdf-map uitprinten, weer inscannen en als jpg opslaan, dan kan ik de route er toch in aangeven.
Het is een omweg, maar wij zijn toch gek op omwegen in Amerika 8)

Wat betreft Blue en Coalmine Canyon heb ik bewust voor die route gekozen.
Van Karin & Marloes heb ik begrepen dat de route vanaf de 160 naar de Blue Canyon erg slecht is en zij raadden aan om vanaf de 264 naar Blue Canyon te rijden. Ter plekke kunnen we nog altijd beslissen of we misschien toch vanaf het noorden naar Blue Canyon rijden. Heeft iemand anders dit ook al eens gedaan?
Na de Blue Canyon willen we nog even naar Coalmine Canyon gaan.
Afhankelijk van de tijd die we dan nog hebben gaan we naar hetzelfde punt (bij de windmolen) als vorige keer en/of we proberen of we via de Hopi Reservation Road de Canyon vanaf een andere kant kunnen bekijken.
Deze weg heb ik op Google Earth ontdekt en ligt tussen de weg naar Blue Canyon en de windmolen in. Breedtegraad 35°59'16.40"N, Lengtegraad 111° 0'19.73"W. Misschien nog iets voor jullie? Kan je ons vertellen of de weg begaanbaar is en of het de moeite loont :mrgreen:
Maar ik begrijp jouw opmerking niet:
Verder vond ik de route van Monument Valley via Blue Canyon en Coal Mine Canyon ook niet erg logisch. Ik zou hem andersom rijden, dus eerst BC en dan Coal Mine, scheelt je een behoorlijk aantal mijlen. Je kunt BC ook vanaf de noordkant benaderen en bij Red Lake afslaan. Dat hebben meer forumleden zo gedaan. Wij gaan het ook op die manier doen over een paar weken. Hierna de weg zuidwaarts vervolgen en dan Coal Mine doen en terug naar Tuba City en door naar GC.
Als je via de 264 rijd kom je toch altijd eerst langs CMC voor je de afslag naar BC krijgt?
Ik heb gezocht maar kan Red Lake niet op de kaart vinden.
Heb je misschien een kaartje van de route zoals jij die bedoeld?

Ja, echt jammer dat we elkaar mislopen.
Voor ons heeft het wel als voordeel dat we door jullie live verslag wel weer wat recente informatie krijgen over een aantal plaatsen waar wij ook naartoe willen gaan.
Dus zo snel mogelijk je verslagen bijwerken deze reis, want ik zit nu nog steeds te wachten op het laatste verslag van jullie vorige reis :mrgreen: :wink:
pushirubiano
Amerikakenner

Bericht door pushirubiano »

17 mei: Las Vegas – Kanab Naar Little Finland
18 mei: Kanab – Page Met Terry naar Coyote Buttes South indien we een permit krijgen
19 mei: Page Lower Antelope Canyon
20 mei: Page – Escalante via Cottonwood Canyon Road
21 mei: Escalante – Torrey via Notom Road
22 mei: Torrey Cathedral Valley
23 mei: Torrey – Moab Goblin Valley, Little Wild Horse Canyon of door naar Arches
Dit gedeelte is dus precies wat wij aan het plannen zijn voor 2010 (tja, beetje vooruit plannen, he? :wink: ) dus ik heb al veel aan deze thread en ga jullie weblog zeker volgen! Alvast bedankt daarvoor! Alleen zijn wij ook nog van plan om GC North Rim er ook nog bij te gooien. En wij zijn ook GC South Rim van plan dus zullen de route waarschijnlijk omgekeerd doen.
Wij hebben Supai 3 jaar geleden gedaan, echt geweldig! Misschien we een geluk bij een ongeluk Sonja dat je dit jaar niet kan gaan, waarschijnlijk ziet alles er lbeter uit als er wat meer tijd overheen is gegaan.
Groetjes, Ilona

Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Karinita
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Karinita »

Hoi Sonja,

Ik heb nog even gekeken maar wij zijn vanaf Durango over de 160 gereden en bij Red Lake / Tonolea hebben we de weg naar Blue Canyon genomen. Na het bezoek aan Blue Canyon zijn we dezelfde weg weer teruggereden naar de 160 en daarna naar Tuba City gereden, de 264 genomen en Coalmine Canyon bezocht.

Heb je Streets & Trips? Als je Red Lake, Arizona invoert krijg je Red lake, Coconino, Arizona.

Gr. Karin
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

SonjaV schreef: Als je via de 264 rijd kom je toch altijd eerst langs CMC voor je de afslag naar BC krijgt?
Ik heb gezocht maar kan Red Lake niet op de kaart vinden.
Ik wil vanavond als ik thuis ben wel even eentje voor je maken. Nu lukt dat niet op het werk. Karin geeft trouwens nog een andere optie wat ook heel goed mogelijk is. Zelf zou ik echter doorrijden na je bezoek aan BC naar het zuiden en als je op de hoofdweg weer aankomt rechts afslaan en de grote bocht maken om weer naar het noorden te gaan naar Coal Mine. Ik vond dit een heel apart gebied met een aparte sfeer. Het is een verlaten vlak landschap met hier en daar zicht op mesa's, maar ook dat heeft wel wat, vind ik persoonlijk.

Ik heb me de laatste tijd een rotje gezocht naar een kaartje van de Cathedral Valley loop, maar ook niet kunnen vinden. Je zult het moeten doen met de Parkmap, denk ik. Geen probleem overigens, je kunt niet verkeerd rijden.
.... want ik zit nu nog steeds te wachten op het laatste verslag van jullie vorige reis :mrgreen: :wink:
Het gaat alleen nog om de laatste twee dagen. We hebben een beetje geshopt in Las Vegas en de laatste dag teruggevlogen. Niets bijzonders eigenlijk, dus je mist niets...... :D

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Karinita
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Karinita »

hekkie schreef:Karin geeft trouwens nog een andere optie wat ook heel goed mogelijk is. Zelf zou ik echter doorrijden na je bezoek aan BC naar het zuiden en als je op de hoofdweg weer aankomt rechts afslaan en de grote bocht maken om weer naar het noorden te gaan naar Coal Mine. Ik vond dit een heel apart gebied met een aparte sfeer. Het is een verlaten vlak landschap met hier en daar zicht op mesa's, maar ook dat heeft wel wat, vind ik persoonlijk.
Hier ben ik dan wel weer nieuwsgierig naar. Ik heb geen weg naar het zuiden gezien vanaf Blue Canyon.
Wij gaan van de zomer waarschijnlijk nog een keer en ben benieuwd hoe we de weg naar het zuiden kunnen nemen. Daarmee kom je dan uiteindelijk op de 264 uit?

Gr. Karin
Henriëtte
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Henriëtte »

SonjaV schreef:Wat betreft Blue en Coalmine Canyon heb ik bewust voor die route gekozen.
Van Karin & Marloes heb ik begrepen dat de route vanaf de 160 naar de Blue Canyon erg slecht is en zij raadden aan om vanaf de 264 naar Blue Canyon te rijden. Ter plekke kunnen we nog altijd beslissen of we misschien toch vanaf het noorden naar Blue Canyon rijden. Heeft iemand anders dit ook al eens gedaan?
Sonja, wij zijn vorig jaar vanuit het zuiden, vanaf de 264 dus, naar Blue Canyon gereden. Vanuit Blue Canyon zijn we vervolgens verder naar het noorden doorgereden, zodat we dus uitkwamen bij Red Lake aan de 160. Op dat moment waren beide wegen heel goed begaanbaar. Ik weet niet hoe de wegen er nu bij liggen, maar volgens mij heeft het de laatste tijd niet veel geregend in dit gebied dus ik heb goede hoop dat de dirtroads ook nu goed zijn.

Als je van noord naar zuid rijdt is het misschien wel iets lastiger om de juiste route te vinden. Vanuit het zuiden kan je eigenlijk niet verkeerd rijden, je volgt gewoon continu dezelfde weg. Vanuit het noorden zijn er wat meer splitsingen ed., ik weet niet of het overal duidelijk is welke route je moet nemen als je vanaf de 160 naar Blue Canyon rijdt.

Geweldig dat jullie de Cathedral Valley Loop gaan doen, dat is voor ons een van de hoogtepunten van al onze reizen geweest! Wij gaan 'm dit jaar ook nog een keer doen, net als Marjan denken wij er aan om dit keer in tegengestelde richting te rijden.
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
Henriëtte
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Henriëtte »

Karinita schreef: Wij gaan van de zomer waarschijnlijk nog een keer en ben benieuwd hoe we de weg naar het zuiden kunnen nemen. Daarmee kom je dan uiteindelijk op de 264 uit?
Karin, kijk eens op het volgende kaartje http://www.lapahie.com/Navajo_Map_Lg.cfm
Je moet de dirtroad hebben die aan de rechterzijde van Ha-Ho-No-Geh Canyon staat aangegeven, een stippellijn met het cijfer 15 ernaast.
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
Karinita
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Karinita »

Bedankt voor het kaartje Henriette!

Als je vanaf de 160 aan komt rijden, heb je inderdaad af en toe een splitsing. Wij hebben steeds rechts aangehouden en dat bleek goed te zijn.

Gr. Karin
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

SonjaV schreef:Ik heb gezocht maar kan Red Lake niet op de kaart vinden.
Ik heb het kaartje even voor je gemaakt zoals ik de route in gedachten had. De naam Red Lake is eigenlijk een beetje verwarrend want zo heet de valley. De dichtsbijzijnde plaats heet Tonalea.
Je kunt natuurlijk ook terugrijden vanaf BC naar de 160 zoals Karin het heeft gedaan, maar doorrijden naar het zuiden, zoals (omgekeerd)Hans en Henriëtte het deden, zou mijn voorkeur hebben. Zie je weer wat nieuws en hoef je niet dezelfde weg terug.

Over dat "binnendoor steken" naar CM heb ik sterk mijn twijfels als ik zo in de Arizona atlas kijk. Het is een lange weg met veel bochten en aftakkingen en ook alleen geschikt voor 4WD. En of de dirtroad wel goed aansluit op de 264 bij CM, heb ik ook mijn twijfels. Maar het zou kunnen natuurlijk..... :wink:

Afbeelding
Karinita schreef:Hier ben ik dan wel weer nieuwsgierig naar. Ik heb geen weg naar het zuiden gezien vanaf Blue Canyon.
Wij gaan van de zomer waarschijnlijk nog een keer en ben benieuwd hoe we de weg naar het zuiden kunnen nemen. Daarmee kom je dan uiteindelijk op de 264 uit?
Zoals je hier goed kunt zien kom je inderdaad op de 264 uit..... :wink:
In mijn nieuwe zeer gedetailleerde roadatlas van Arizona staat de hele weg zelfs als een "hoofdroute" aangegeven.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
SonjaV
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door SonjaV »

OK.
Karin ik dacht dat jij me op de meeting vertelt had dat jullie die hele route gereden hadden van zuid naar noord.
Dan weet ik echt niet meer wie me dat nu verteld heeft.
Maar het scheelt inderdaad een heel eind rijden volgens het kaartje van Marjan.
Ik denk dat ik de route dan ook aan ga passen.
Kan ik hem altijd nog terug veranderen als uit het verslag van Marjan blijkt dat we toch beter een andere route kunnen nemen :lol:
In the Old West maakten ze ook gebruik van scouts.
Marjan en Jan kunnen onze scouts zijn :mrgreen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer