Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Luxe probleem, welk hotel in Vegas??

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
BastiaanS2
Amerikafan

Luxe probleem, welk hotel in Vegas??

Bericht door BastiaanS2 »

Mensen, Ik heb een luxeprobleem..

Ik weet niet welk hotel ik wil, het is voor 2 nachten.. en het mogen twee hotels zijn.. dat vind ik juist ontzettend leuk..

Zelf had ik de volgende hotels al:

MGM Grand Celebrity SPA suite, voor 82$

Piramid SPA suite in Luxor voor 90,99$

Excalibur SPA room voor 78$

En Signature junior Suite, voor 100$

Het is allemaal zonder bijkomende kosten, dus er komt vast nog wat bij.. maargoed.. dit zijn de prijzen waar ik EX TAX naar op zoek ben.. En in de kamer wil ik wel een jacuzzi achtig bad hebben, en een enorm mooi bed.. dingen als uitzicht, balkon grote tv blabla zijn allemaal leuke extra's..

We hebben gewoon een huurauto, dus als het ergens ver van de strip is, is dat opzich niet zo erg..

het is voor de nacht 14 juni op 15 juni en de nacht 15 juni op 16 juni, 2009.

Heeft iemand een mening over bovenstaande rijtje? Of wellicht iets toe te voegen?
chari swinnen
Amerikafan

Re: Luxe probleem, welk hotel in Vegas??

Bericht door chari swinnen »

Hoi,

Kijk eens op de www.smartervegas.com! Schitterende prijzen voor schitterende hotels! :dance:
Succes!

Chari
BastiaanS2
Amerikafan

De site is bekend, toch bedankt.

De bovenstaande prijzen zijn o.a. van Smartervegas.. Ik vraag me alleen af welke de beste keus is..
Eric
Amerikakenner

Bericht door Eric »

Hangt eigenlijk af va, wat jij zelf wil...wil je eens genieten van luxe dan moet je de signature nemen.
Wil je het wat minder luxueus dan kan je opteren voor MGM Gran of Luxor...

In 2005 hadden wij een pyramid kamer geboekt in de Luxor en we kwamen terecht in de gewone kamers, maar naar verluid kun je ze nu effectief boeken.
In 2008 zaten we in de Signature en dat zal in 2010 weer het hotel zijn dat we boeken...prachtig hotel, rust en luxe voor een mooie prijs.
BastiaanS2
Amerikafan

Ja, als je kijkt naar de kamers die ik laat zien, zijn het allemaal de wat grotere kamers.. je kan nu inderdaad zowel bij het MGMGrand als het Luxor gewoon een kamer selecteren met jacuzzi en dergelijke.. Dan komt het dicht bij the Signature.. behalve het eventuele balkon bij The Signature..

Ik denk dat ik voor twee nachten MGM Grand celbrity spa suite ga.. kost niet veel, en komt niet eens zoveel TAX bij.. dus lijkt mij voor een eerste keer vegas prima! :P
Noortje1
Amerikakenner

Bericht door Noortje1 »

BastiaanS2 schreef:inderdaad zowel bij lijkt mij voor een eerste keer vegas prima! :P
Lijkt mij voor een eerste keer SUPER :lol:
Mijn eerste keer was Circus Circus. Maar dat had ik zelf niet in de hand :D ( begeleide rondreis )
Ik heb ook de spa suite geboekt. Ik ben super benieuwd !
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
BastiaanS2
Amerikafan

Wat ik wel jammer vindt aan het zwembad in MGM Grand, is dat het om 8 uur in de avond al dichtgaat..
snellejan
Amerikafan

Bericht door snellejan »

wij hebben in september 2008, twee nachten doorgebracht in MGM Signature, en ik moet zeggen dat was geweldig. Ruime suite met echt een top bed. een enorme badkamer met grote douche en groot bubbelbad en een keukenblok, ( oh en telefoon op het toilet) elke dag een gratis krant voor de deur, en gratis flesjes water.een heerlijk rustig hotel. Wij wilde wel dicht bij de strip maar niet helemaal middenin de kermis zeg maar. Het gewone MGN is echt giga, en dit is toch net even iets persoonlijker.
We hadden bij het inchecken gewoon gevraagd om een kamer met balkon, en die hebben we gekregen op de 32 verdieping, zeker de moeite waard om in de avond te kijken naar alle verlichting van de stad. Oh en gratis parkeren natuurlijk.

jan
BastiaanS2
Amerikafan

Ja, het Signature lijkt inderdaad een heel goed hotel, maar het MGM Grand is toch een stuk goedkoper als ik huidige acties bekijk. Je kan het Celebrity SPA suite boeken voor de twee nachten dat ik ga voor 170-180dollar, Totaal!

Signature zit toch op 250-300..

Maargoed, we wachten nog eventjes af, het is nog 15 weken, en heb mn creditcard nog niet binnen.. dus ik wacht nog even.. Ik ben heel benieuwd..
marijkedb
Amerikafan

Bericht door marijkedb »

Wij hebben eens een suite (niet zo moeilijk want het zijn daar allemaal suites) in het THEhotel at Mandalay Bay gehad voor 100 $: living compleet met bar, gigantische flatscreen, makkelijke zetels / grote slaapkamer weer met gigantische flatscreen en super bed / gigantische badkamer met grote douche, groot bad, luxe producten, apart toilet, tv in badkamer. Ook elke dag een gratis krant (wel een USA Today, maar kom). Wij hadden uitzicht op het zwembad. Op 1 na beste hotelkamer ooit.
Living the American Dream? Volg onze avonturen in San Francisco.
Q-BiC
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Q-BiC »

WIj willen voor ons bezoek aan Las Vegas wel eens iets anders dan een standaard rechthoekige kamer met de badkamer aan de inkom en het bed om de hoek....
Het is echter zo hatelijk dat veel suites maar 2 personen gemakkelijk te slapen leggen...

Ik twijfel voor ons groepje van 3, voor 3 nachten, tussen:

- MGM Grand: Bungalow Queen Suite, 53$
- Luxor: Pyramide Spa Suite, 58$
- THEHotel, THESuite, 61$
- Mandalay Bay, 1500 X2, 112$
- Mandalay Bay, 1500 X3, 130$

Die laatste zijn dubbel zo groot, hebben 2 kamers ipv 1, maar zijn ook dubbel zo duur. De allerlaatste heeft 2 queen + 1 king bed, de voorlaatste 2 king bedden.

Als iemand nog suggesties heeft, geef ze gerust.
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Hier zou ik dus niet over twijfelen, ik nam in het Mandalay bay de 1500 X2, dan heeft de derde persoon ook een eigen slaapkamer, dit zijn in normale omstandigheden suites welke door "normaal mensen :wink: " niet te betalen zijn, als je nu de mogelijkheid hebt om voor slechts $ 112 zo'n kamer te boeken, moet je dat mijns inziens meteen doen, je leeft maar één keer....... :D
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door lsl »

Q-bic, waar haal jij die superlage prijzen voor de Mandalay Bay ?
Aan die tarieven boek ik meteen om !

Met de promocodes die ik vind kom je nog niet in de buurt.

Luc
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
Q-BiC
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Q-BiC »

Dit is wel per nacht uiteraard :)
in juli tijdens de week; gewoon op hun eigen website

EDIT, ha, oei.
Ik besef nu pas dat dit een copy paste was uit een documentje dat onder ons 3-en circuleert. Daarin staan de prijzen al per nacht... per persoon :)

Sorry voor de valse hoop :mrgreen: Je moet *3 doen :p
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer