Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Denver - Las Vegas
Denver - Las Vegas
Hoi forumgenoten,
Ik heb al gezien dat er een hoop kennis op dit forum zit en daar wil ik graag gebruik van maken.
Wij gaan nu voor de derde keer naar amerika.
Wij gaan met de camper en vliegen op Denver en vliegen terug van Las Vegas. We hebben de camer van 18 aug tot en met 3 sept.
We willen graag het volgende gaan doen: Rocky Mountains - Yellowstone - Yosimity - Seqoia NP.
Hebben jullie nog leuke suggesties voor dingen die rond deze route ook de moeite waard zijn.
We hebben Grand Canyon - Bryce - Zion - Arches- Canyonlands - Monument vally - Mesa Verda al gedaan dus die hoeven in principe niet meer tenzij er nog wat ruimte in de route zit om er 1 of 2 nog mee te pakken, maar mooie nieuwe dingen zijn natuurlijk nog meer welkom.
Alvast bedankt
Martijn en Laura
Ik heb al gezien dat er een hoop kennis op dit forum zit en daar wil ik graag gebruik van maken.
Wij gaan nu voor de derde keer naar amerika.
Wij gaan met de camper en vliegen op Denver en vliegen terug van Las Vegas. We hebben de camer van 18 aug tot en met 3 sept.
We willen graag het volgende gaan doen: Rocky Mountains - Yellowstone - Yosimity - Seqoia NP.
Hebben jullie nog leuke suggesties voor dingen die rond deze route ook de moeite waard zijn.
We hebben Grand Canyon - Bryce - Zion - Arches- Canyonlands - Monument vally - Mesa Verda al gedaan dus die hoeven in principe niet meer tenzij er nog wat ruimte in de route zit om er 1 of 2 nog mee te pakken, maar mooie nieuwe dingen zijn natuurlijk nog meer welkom.
Alvast bedankt
Martijn en Laura
Re: Denver - Las Vegas
wat dacht je van Death Valley!!
-
- Amerika-expert
allo,
en hoe ziet je route er nu uit ? Van Rocky Mountains rechtstreeks naar Yellowstone ? En hoe van Yellowstone naar Yosemite ? Is wel een aardige afstand.
Jacques
en hoe ziet je route er nu uit ? Van Rocky Mountains rechtstreeks naar Yellowstone ? En hoe van Yellowstone naar Yosemite ? Is wel een aardige afstand.
Jacques
ja zo is de route maar dan willen we onderweg andere bezienswaardigheden aan doen, en death valley lijkt me ook wel leuk ja.
misschien kun je een globale planning van je route op het forum zetten zodat er wat exacter gereageerd kan worden, het is nu allemaal wat vaag. En inderdaad de afstanden zijn nogal groot, daar moetje wel rekening mee houden.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Death Valley zal niet gaan met een camper (misschien na 1 september?).
Ik vind het redelijk krap, schrijf het eens per dag uit, dan kun je zien hoeveel tijd je hebt voor extra dingen. Je bent te laat om te reserveren voor Yosemite, maar kijk alvast of er ergens iets vrijkomt in het park, dat scheelt je veel heen en weer rijden.
Met Rocky Mountains (erg breed begrip) bedoel je Rocky Mountain NP?
Een voorzetje:
18-aug Denver
19-aug Denver - RMNP
20-aug RMNP
21-aug RMNP -tussenstop (misschien de 2e nacht al naar het westen en dan nog een overnachting in Cody?)
22-aug tussenstop - Yellowstone
23-aug Yellowstone
24-aug Yellowstone
25-aug Yellowstone - Grand Teton
26-aug Grand Teton- Elko
27-aug Elko- Reno/South Lake Tahoe
28-aug Reno/SLT-Yosemite (via Tioga Pass)
29-aug Yosemite
30-aug Yosemite
31-aug Yosemite - Sequoia
1-sep Sequoia
2-sep Sequoia- Las Vegas (lange rit)
3-sep Las Vegas
Meer tijd voor Yellowstone is aan te raden. Bedenk dat er wegen afgesloten zijn (zie nw-forum of de NPS-site).
Alternatief voor de laatste dagen is om vanuit Lake Tahoe via de 88 en de 49 naar Yosemite te rijden en dan via de Tioga Pass en Death valley naar Las Vegas. Dan sla je Sequoia over.
Marianne
Ik vind het redelijk krap, schrijf het eens per dag uit, dan kun je zien hoeveel tijd je hebt voor extra dingen. Je bent te laat om te reserveren voor Yosemite, maar kijk alvast of er ergens iets vrijkomt in het park, dat scheelt je veel heen en weer rijden.
Met Rocky Mountains (erg breed begrip) bedoel je Rocky Mountain NP?
Een voorzetje:
18-aug Denver
19-aug Denver - RMNP
20-aug RMNP
21-aug RMNP -tussenstop (misschien de 2e nacht al naar het westen en dan nog een overnachting in Cody?)
22-aug tussenstop - Yellowstone
23-aug Yellowstone
24-aug Yellowstone
25-aug Yellowstone - Grand Teton
26-aug Grand Teton- Elko
27-aug Elko- Reno/South Lake Tahoe
28-aug Reno/SLT-Yosemite (via Tioga Pass)
29-aug Yosemite
30-aug Yosemite
31-aug Yosemite - Sequoia
1-sep Sequoia
2-sep Sequoia- Las Vegas (lange rit)
3-sep Las Vegas
Meer tijd voor Yellowstone is aan te raden. Bedenk dat er wegen afgesloten zijn (zie nw-forum of de NPS-site).
Alternatief voor de laatste dagen is om vanuit Lake Tahoe via de 88 en de 49 naar Yosemite te rijden en dan via de Tioga Pass en Death valley naar Las Vegas. Dan sla je Sequoia over.
Marianne
dank je, dat ziet er uit als een mooie route.........ik denk dat het zoiets wel gaat worden....
Waarom kan Death Valley niet met een camper? We zijn er net geweest, maar op het stuk dat wij reden kon alleen Artist drive niet met een camper.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het mag in de zomermaanden niet van de verhuurders, in verband met de hitte.
Marianne
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2167 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne