Ik ben al verschillende malen in the sunshine state geweest, maar hoog op mijn wensenlijstje staat nog steeds het zuidwesten.
Na veel lezen en zoeken heb ik al heel wat gevonden, maar ik vind eigenlijk nergens een reis die in 14 a 15 dagen te doen is ( en meer tijd heb ik helaas niet).
Ik begrijp dat ik niet alles kan zien wat weer als voordeel heeft dat ik dan nog een keer terug zal moeten gaan

Echter zie ik ook door de bomen het bos niet meer wat nou handig is om te doen, we willen niet elke dag uren in de auto zitten en ik wil dus de afstanden enigzins beperken.
Verder maakt het me niet veel uit of we vliegen op LAX, SFO of eventueel Salt lake city of denver als retour airport, zodat we niet perse een rondje hoeven te rijden.
Must see imo is Yosemite en Grand Canyon, verder spreekt San Fran me meer aan dan LA. Er is echter zoveel te zien, dat ik niet weet hoe ik mijn tijd nu het beste kan indelen. Las Vegas als ik er in de buurt kom lijkt me ook een must see.
Weet iemand een topic wat ik niet heb kunnen vinden met een reisschema voor deze relatief korte tijd of hebben jullie goede tips, feel free to tell me.