Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis JorisenLinda: Honeymoon Zuidwesten juni 2010

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
JorisenLinda
Amerika-ontdekker

Reis JorisenLinda: Honeymoon Zuidwesten juni 2010

Bericht door JorisenLinda »

Hallo daar forumgangers,

De laatste tijd hebben wij met veel belangstelling dit forum gelezen.
Op 28 mei 2010 stappen wij in het huwelijksbootje, daarna willen wij een schitterende reis naar Amerika gaan maken.
Omdat dit voor ons de eerste keer zal zijn dat we naar Amerika afreizen willen wij ons zo goed mogelijk voorbereiden zodat wij niks van al het moois gaan missen!

Omdat wij allebei altijd al heel graag naar NY hebben willen gaan begint daar onze Reis. Daarna zal onze reis zich richting het Zuidwesten begeven.
Onze reis willen wij op Hawaii beeindigen omdat we toch ook nog heerlijk willen zonnen en relaxen.

Ons voorlopig reisschema zit er als volgt uit:

Dag 1 Vliegreis Brussel - NY
Dag 2 NY
Dag 3 NY
Dag 4 Vliegreis NY - LA (hier zullen wij een auto huren)
Dag 5 LA
Dag 6 LA - San Simeon
Dag 7 San Simeon - Montery - San Francisco
Dag 8 San Francisco
Dag 9 San Francisco - Yosemite NP
Dag 10 Yosemite NP - Death Valley NP
Dag 11 Death Valley NP - Las Vegas
Dag 12 Las Vegas
Dag 13 Las Vegas - Bryce Canyon NP
Dag 14 Bryce Canyon NP - Grand Canyon
Dag 15 Grand Canyon
Dag 16 Grand Canyon - Phoenix
Dag 17 Phoenix - Palm Springs
Dag 18 Palm Springs - LA (inleveren huurauto)
Dag 19 Vliegreis LA - Hawaii
Dag 20 Hawaii
Dag 21 Hawaii
Dag 22 Hawaii
Dag 23 Vliegreis Hawaii - LA
Dag 24 Vliegreis LA - Brussel

Omdat wij omkomen in alle informatie op deze site weten wij niet of deze reis,die wij in ons hoofd hebben, wel haalbaar is ?!
graag zouden we jullie dan ook nog enkele vragen willen stellen mbt ons reisschema:

- Bij welke maatschappij (Hertz, Avis etc) zouden wij het beste onze auto kunnen huren? En welke autogrootte is daarbij prima voor deze reis voor 2 volwassenen??
- Is het verstandig om de huurauto al in Nederland vast te leggen of moeten we dit in Amerika doen?
- Zijn de reisafstanden per dag wel reeel te noemen??
- Moeten we eventueel een extra dag inbouwen in een NP om optimaal van dit park te kunnen genieten?
- We zitten voor Hawaii te twijfelen tussen Kauai of Maui, zouden jullie eventueel voors en tegens voor deze eilanden kunnen geven??

Wij hebben na het voorbereiden van onze bruiloft ook al erg veel plezier gekregen in het voorbereiden van deze reis.
Hopelijk kunnen jullie ons helpen met het completer maken van onze droomreis.

Alvast bedankt voor eventuele reacties....

Gr Joris en Linda
georgesken
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Honeymoon Zuidwesten juni 2010

Bericht door georgesken »

Proficiat met jullie huwelijk in elk geval!

Ik vrees wel dat er nog heel wat gesleuteld moet worden aan jullie reis want op het eerste zicht lijkt mij dit een huwelijksreis in de auto...Je doet nu op 14 dagen +- 2300 mijl en dan heb ik nog geen uitstapjes meegerekend. Ik zou eerst eens route uitstippelen die niet zowel in la begint als eindigt. Ik zou dan eerder in San Francisco starten en in LA eindigen of zelfs bv in Phoenix starten. Je zal wsch toch een deel van je route moeten laten vallen. Je hebt te weinig tijd in de parken (als dit jullie interesserrt tenminste) behalve in de GC.

Wat betreft de wagen: zeker hier huren via bv usareisen.de of eautohuur.nl. Dan kom je veel goedkoper uit.

Nog veel puzzelplezier!
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
TopCatsBRO
Amerika-ontdekker

Bericht door TopCatsBRO »

Zoals georgesken hierboven al aangaf, kan je heel goed en tegen een goede rpijs je auto regelen via usareisen.de
Voor vliegtickets gebruik ik zelf meestal kayak.com, die bekijkt heel veel combinaties.

Zelf ga ik over een drietal weken op honeymoon naar het zuidwesten en ik liep tegen dezelfde dingen aan. Wij willen heel veel zien, maar inderdaad niet alleen in de auto zitten, dus waarom zou je een rondje rijden.

Je moet jezelf afvragen wat je perse wil zien en waarom.

Persoonlijk trok LA me niet zo aan, dus wij gaan nu van Phoenix naar San Francisco.
Op deze manier kunnen we wat meer genieten van de omgeving. Een ding is zeker, je zult keuzes moeten maken en dus niet alles zien, aan de andere kant hou je dan weer wensen over en heb je een reden om nog eens terug te gaan :D

NY heeft ook altijd boven aan mijn lijstje gestaan en is een must see, dus vooral doen.

Weet je al welke maatschappij je wil vliegen?
Hawai weet ik zelf helaas niks van. Van het zuidwesten trouwens ook niet, daar ik zelf ook veel hulp en tips op het forum heb gekregen.

Jullie hebben in ieder geval tijd zat om alles zelf te regelen, dus heel veel plezier daarmee.

Oh ja enne proficiat met jullie voorgenomen huwelijk
Afbeelding
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

2 Dagen New York is erg kort, eigenlijk veel te kort, en met de jetlag nog in je lijf.......Ik zou de reis naar het oosten uitstellen en dan langer blijven en combineren met bv DC en Boston. Je hebt dan meer tijd voor het westen en de NP's. Op Hawaii ben ik nog nooit geweest maar ken veel mensen die dat wel gedaan hebben en de reakties van de meesten waren niet positief. Het is ook weer een heel eind vliegen in de verkeerde richting. Heb je gedacht aan bv San Diego voor een beachstay, of Florida? Ligt meer op de route. Ik wil je niet weghouden van Hawaii hoor, echt niet, maar geef je alleen wat ik er van weet. In totaal heb je 24 dagen en dat is al niet te lang voor de wonderen in het westen. Laat ons even horen wat je er van vindt en dan kunnen we je nog meer tips over je route geven.
Yeehaw
Chi Sin X
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Chi Sin X »

Zijn de vluchten al geboekt?

Nu gaat het inderdaad veel te snel. In Yosemite heb je al snel 2 volle dagen nodig om de highlights van het park te bekijken en een paar wandelingen te maken. De reis via Death Valley naar LV is ook een hele zware dag. Dikwijls wordt die in 2 of 3 delen opgesplitst, omdat er onderweg ook nog wat te zien is (Bodie (ghosttown), Mono Lake, Alabama Hills), en een overnachting in Death Valley zelf is ook onvergetelijk. Het is ook zonde dat je Zion overslaat, het is nochthans 1 vd mooiere parken.
Je rijdt ook door Page om naar de Grand Canyon te gaan, daar is ook heel wat in de buurt te zien. Veel mensen proberen vanaf daar ook Monument Valley te bezoeken, maar dat is wel een lange rit.

In het algemeen doen mensen 3 weken over deze route, en dan moeten er al keuzes gemaakt worden.
Jostravels
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Jostravels »

Als alle vluchten al vast staan kan je volgens mij ook nog wel wat doen om het allemaal iets relaxter te maken: schrap Phoenix en Palm Springs en laat die 2 nachten ten goede komen van 1. Yosemite en 2. San Francisco óf de kustweg. Je moet dan wel in 1 ruk van de GC naar LA maar dat red je best.
De reis via Death Valley naar LV is ook een hele zware dag. Dikwijls wordt die in 2 of 3 delen opgesplitst, omdat er onderweg ook nog wat te zien is (Bodie (ghosttown), Mono Lake, Alabama Hills), en een overnachting in Death Valley zelf is ook onvergetelijk.
Volgens mij wordt hier de rit van Yosemite naar Death Valley bedoeld. Maar die vonden wij echt prima te doen in 1 dag. Wij zijn dan ook niet naar Bodie geweest...

Maar als je vluchten nog niet zijn geboekt zou ik ook zeker overwegen om het wat rustiger aan te doen. Je mist nu de tijd om een hoop dingen echt te beleven. En er zijn ook prachtige dingen die jullie nu helemaal overslaan: Zion, Antelope, Horseshoe Bend.
Ter vergelijking: wij deden vorig jaar een rondje SF-SF in 23 dagen en hadden nooit het gevoel ergens te lang te zijn, wel te kort...
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
José
Amerikakenner

Bericht door José »

Eerst mijn complimenten dat jullie er al lekker vroeg bij zijn.
Nu kan er op het forum nog lekker veel tips gegeven worden!

Wij hebben in 2008 een trip gemaakt met NY, Zuid-westen en Hawaïï in één.
Wij hadden (inclusief ook nog een bezoek aan Washington DC) er 5 weken voor uitgetrokken.

Wij hebben het wel als erg druk ervaren, en van Hawaïï hebben we spijtig genoeg voornamelijk het strand en de binnenkant van onze ogen gezien.. MOE!
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl

Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
JorisenLinda
Amerika-ontdekker

Hallo, daar zijn we weer!!

ALvast bedankt voor alle supersnelle reacties!! Erg leuk om te lezen...
We zijn inderdaad erg op tijd met het plannen...Nu kunnen we mede door jullie tips lekker blijven puzzelen totdat we onze
droomreis in elkaar hebben gezet...

We hebben nu al veranderd dat we in San Francisco beginnen en eindigen in LA !!
We hebben nog geen vliegtickets besteld, maar dit zijn we wel binnekort van plan, nog heel even wachten tot de hele maand juni 2010 besteld kan worden bij expedia!! Voor auto's hebben we nog niet echt gekeken, dus daar zal ik deze week eens aan beginnen...we willen namelijk wel een leuke (vette) amerikaanse bak om rond te toeren...lijkt ons toch wel stoer hoor...dus als iemand daar al leuke tips voor heeft? (liefst een site met plaatjes van de huurauto's!!)
Verder maakt het voor ons niet veel uit als we op Hawaii meer strand zien...dat hebben we dan ook wel nodig denk ik zo..
blijft toch een Honeymoon he!! :D

Ons reisschema ziet er nu als volgt uit:

(m)Dag 1 Vliegreis Brussel - NY
(d)Dag 2 NY
(w)Dag 3 NY
(d)Dag 4 Vliegreis NY - SF (hier zullen wij een auto huren)
(v)Dag 5 SF
(za)Dag 6 SF
(zo)Dag 7 SF- Yosemite
(m)Dag 8 Yosemite
(d)Dag 9 Yosemite- Death Valley NP
(w)Dag 10 Death Valley NP- Zion
(d)Dag 11 Zion
(v)Dag 12 Zion- Bryce Canyon NP
(za)Dag 13 Bryce Canyon NP- Page
(zo)Dag 14 Page – Grand Canyon NP
(m)Dag 15 Grand Canyon NP
(d)Dag 16 Grand Canyon – Las Vegas
(w)Dag 17 Las Vegas
(d)Dag 18 Las Vegas -LA
(v)Dag 19 LA
(za)Dag 20 LA - Hawaii
(zo)Dag 21 Hawaii
(m)Dag 22 Hawaii
(d)Dag 23 Hawaii
(w)Dag 24 Vliegreis Hawai - LA - Brussel

Begint het er zo al meer op te lijken ?
hebben we zo al iets meer rust ingebouwd?

Wij blijven lekker neuzen op dit forum en hopelijk kunnen jullie ons ook weer wijzer maken... :D
Alvast bedankt...

Joris en Linda
Laatst gewijzigd door JorisenLinda op 27 jul 2009, 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Prima te doen deze route. De kustroute bewaar je dan maar voor de volgende keer. Velen vinden dat ze in SF geen auto nodig hebben omdat je veel met het openbaar vervoer kan doen en er parkeertarieven zijn. Maar wij hebben altijd een auto in SF. Mag je helemaal zelf uitmaken.....
Yeehaw
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Las Vegas zou ik tussen Death Valley en Zion plaatsen, dat is wat logischer.

Verder wel te doen, al zou ik zelf veel liever hawaii vergeten en lekker Moab en omstreken meepakken, veel leuker en rustiger.
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door MichelH »

JorisenLinda schreef: (d)Dag 9 Yosemite- Death Valley NP
(w)Dag 10 Death Valley NP- Zion
...
(d)Dag 16 Grand Canyon – Las Vegas
(w)Dag 17 Las Vegas
(d)Dag 18 Las Vegas -LA
Dag 9 en 10 zijn ontzettend lange reisdagen. Ik zou ervoor kiezen om van Yosemite naar Lone Pine te gaan en vervolgens van Lone Pine naar Las Vegas, dan heb je de hele dag om de hoogtepunten van Death Valley te bekijken. Vervolgens van LV naar Zion en dan Las Vegas op het einde te laten vallen en van Grand Canyon naar Palm Springs of iets dergelijks te gaan, dan kun je Joshua Tree Park nog meenemen. Nu is het een beetje een onlogisch rondje. Als je echt in Death Valley zelf wil overnachten zou je op dag 9 eerder kunnen stoppen bv. bij Lee Vining of Mammoth Lakes. Dat is dan weer een prima uitvalsbasis voor Mono Lake en evt. ghosttown Bodie te bezoeken. De opties zijn eindeloos, maar in ieder geval beter dan wat je nu hebt staan. :D
JorisenLinda
Amerika-ontdekker

goedemiddag beste adviseurs....

na weer wat nagedacht te hebben over onze route zijn we tot de conclusie gekomen dat wij de laatste 4 a 5 dagen in Hawaii gaan overslaan. Dit komt mede door de lange vliegreis en de kosten van eventuele luxere hotels aldaar. Dit "klonk" misschien mooier dan dat het daadwerkelijk is....
Wie weet komen wij daar ooit nog eens terecht!!

Omdat we nu dus dagen overhouden in ons schema leek het ons misschien een mooie aflsuiting om vanuit LA de kustroute naar SF te pakken en vandaaruit dan ook weer naar Amsterdam terug te vliegen!Dat leek ons mooier ipv nog 6 dagen alleen in LA rond te hangen! Zo kunnen wij nog Santa Monica, Santa barbara etc vereren met ons bezoek!!
Zou dit ook een mooie afsluiting kunnen zijn van onze Honeymoon?? Dus toch ook nog relaxte dagen aan de kust/strand...?
met eventuele aangename hotels waar we nog kunnen nagenieten van onze reis!!

Wij gaan morgenavond onze vluchten vastleggen, dus is het wel fijn om te weten of we dus vanuit LA of SF terug keren naar Nederland.
Hopelijk hebben jullie nog enkele bruikbare tips voor ons....

Alvast bedankt!!
Jostravels
Amerikakenner

Ja, heel erg leuk om de kustroute te doen! Tenminste, dat vonden wij.
Santa barbara is leuk en Pismo beach, Monterey en Carmel ook. Maar omdat jullie best veel tijd hebben zou ik in ieder geval proberen een overnachting ergens in Big Sur te regelen. Vlakbij Pismo kan je in Avila Beach naar de Sycamore springs om (niet heel luxe maar wel erg leuk) op een heuveltje in je prive-hottub te liggen. best romantisch vonden wij.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Lijkt me heel verstandig om in deze reis Hawai te laten vallen.
Kijk nog eens naar de eerdere suggesties, zoals Las Vegas tussen DV en Zion plannen.
Misschien is het een idee om in LA te beginnen zodat je de stranddagen op het laatst hebt. Het is dan misschien ook al weer ietsje warmer, maar het zeewater zal nog wel te koud zijn.
Trek voldoende tijd uit voor Yosemite en voor de rit tussen Yosemite en DV (een extra overnachting is aan te raden, zeker als je Bodie wilt bezoeken. De Tioga Pass is zeer waarschijnlijk open, maar helemaal zeker weet je het nooit in juni.
Het lijkt voorbarig, maar juni is een geweldige maand voor Yosemite, dus boek daar zo snel mogelijk iets. De beste accommodatie is nu al volgeboekt. Zie www.yosemitepark.com voor de mogelijkheden en reserveringen.

Marianne
JorisenLinda
Amerika-ontdekker

Hartelijk dank voor jullie snelle reacties alweer!
Inmiddels hebben we (al een aantal x ) ons reisschema weer aangepast.
Dit is inmiddels de laatste versie:

(zo)Dag 1 Vliegreis Brussel – NY
(m)Dag 2 NY
(d)Dag 3 NY
(w)Dag 4 Vliegreis NY - SF
(d)Dag 5 SF
(v)Dag 6 SF
(za)Dag 7 SF- Yosemite
(zo)Dag 8 Yosemite
(m)Dag 9 Yosemite- Lone Pine
(d)Dag 10 Lone Pine - Death Valley NP
(w)Dag 11 Death Valley – Las Vegas
(d)Dag 12 Las Vegas
(v)Dag 13 Las Vegas – Zion
(za)Dag 14 Zion – Bryce Canyon
(zo)Dag 15 Bryce Canyon - Page
(m)Dag 16 Page – Grand Canyon
(d)Dag 17 Grand Canyon
(w)Dag 18 Grand Canyon - Phoenix
(d)Dag 19 Phoenix – Los Angeles
(v)Dag 20 Los Angeles
(za)Dag 21 Los Angeles - Santa Monica
(zo)Dag 22 Santa Monica - Monterey
(m)Dag 23 Monterey - SF
(d)Dag 24 Vliegreis SF - Brussel

Zoals jullie zien, gaan we nu aan de westkant het rondje SF- SF doen. In onze ogen is dit wel een reis die goed te doen is voor de eerste keer in Amerika.
Daarnaast scheelt het in de kosten, wat ook wel prettig is :)

We hebben nog wel wat aanvullende vragen. We willen morgen namelijk de vliegtckets gaan boeken. Heeft iemand ervaring met rechtstreeks boeken bij Continental? Voorzover ik nu kan zien is dat goedkoper dan via bv. expedia.com, maar is het ook net zo betrouwbaar?
Ook kun je via de eigen site van Continental jezelf aanmelden voor vliegpunten, dat scheelt natuurlijk ook.
Graag horen we of jullie ervaring hebben met het rechtstreeks boeken bij de viegmaatschappij, en of dit ook wel betrouwbaar is?

Voor wat betreft de overnachtingen in de parken, ik lees net dat we die beter zo snel mogelijk kunnen vastleggen, dus dat gaan we morgen doen.
Zal nog wel wat zoeken hier op het forum waar we dan precies moeten zijn. Heb namelijk nu gezocht op de sites van de accomodaties zelf (bv. Ruby's Inn) en dan kost een kamer voor 2 personen 250 dollar per nacht. Is dit een 'normale' prijs? Dan zal ons budget namelijk een stuk omhoog moeten, of we overnachten juist buiten de parken. Wat raden jullie aan?

Het laatste stuk van onze reis is nog niet helemaal zeker, want Phoenix is in onze ogen geen 'must-see', en als een extra dag wellicht nodig kan zijn voor bv de kustroute, kunnen we wellicht in 1 dag van de Grand Canyon doorrijden naar Los Angeles.
Is dat een aanrader? of zullen we het zo maar laten?

Dan de laatste vraag nog even over de vliegreis op de terugweg. Zoals we hem nu hebben gevonden, hebben we een overstap in Newark op de terugweg.
Hiervoor hebben we 2 uur en 38 minuten, is dat te doen? Heb namelijk gelezen dat t soms maar krap aan is, als je opnieuw alles moet inchecken, door de douane etc. Wij hebben hier geen ervaring mee, en vragen ons dus af of het met 2,5 uur moet lukken.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Joris en Linda
GJ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door GJ »

Wat grappig, wij gaan op dezelfde datum trouwen als jullie en ook wij gaan als huwelijksreis een rondje zuid-westen doen! Het wordt onze derde Amerika-reis. Vertrekken jullie op zondag 30 mei al, of op 6 juni?

Voor wat betreft boeken bij de luchtvaartmaatschappij zelf: met Continental hebben we (nog) geen ervaring, maar wel met Delta. Daar hebben wij vorig jaar onze vluchten AMS - Salt Lake City en terug Denver - AMSrechtstreeks geboekt en dat is ons zeer goed bevallen. Op de heenweg had onze vlucht vier uur vertraging (was ook al vier uur voor vertrek bekend), daar kwamen we op Schiphol pas achter. In paniek naar de ticketingbalie van Delta gerend, daar bleek dat ze ons al aan het bellen waren geweest (maar we waren al onderweg). Ze hadden ons omgeboekt naar een andere vlucht, waardoor we nu via Cincinnatti vlogen in plaats van New York en daardoor zelfs nog een half uur eerder in Salt Lake City waren. Perfect geregeld dus, en ik vond het in dit geval wel prettig dat er geen reisorganisatie tussen zat, want anders had die ons waarschijnlijk op de hoogte moeten stellen. En dat is niet handig om half zeven 's morgens...

Trouwens, ook die overstaptijd op de terugreis is ruim voldoende!! Op de terugweg hoef je namelijk niet opnieuw met je koffer door de customs en je hoeft zelf ook niet door immigrations.

Voor accomodatie bij Bryce zou ik eens kijken bij de Bryce Country Cabins, dat hebben wij zelf ook in gedachten als overnachtingsplaats. Tijdens onze eerste Amerikareis hadden we van tevoren heel weinig geboekt en Bryce was de enige plaats waar we last hadden om accomodatie te vinden. Uiteindelijk zijn we toen bij Harold's place terechtgekomen, op zich ook wel prima, maar die country cabins zien er een stuk leuker uit!
Jostravels
Amerikakenner

Wij hebben dit jaar rechtstreeks geboekt bij Continental, ook omdat dit goedkoper was. Prima geregeld hoor, dat kan je gewoon doen.

Op het einde van jullie reis hebben jullie nu gepland:
(za)Dag 21 Los Angeles - Santa Monica
(zo)Dag 22 Santa Monica - Monterey
(m)Dag 23 Monterey - SF
Dat vind ik een beetje jammer. Eerst hadden jullie heel veel tijd over voor de kustroute en nu doen julie er maar 2 dagen over. LA-Santa Monica is niet echt een etappe natuurlijk. Ik zou nog eens kijken of je iets kunt schuiven zodat je 2 nachten aan de kustweg kunt slapen. dat kan ook door Santa Monica te schrappen en die dag een stuk verder te rijden (bijvoorbeeld naar Pismo beach).
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Hey J&L,

Ik zou net als Jostravels de dag na LA al wat verder richting noorden trekken.
De rit van Yosemite naar Lone Pine is ok maar dan zou ik de dag erna dadelijk naar Las Vegas rijden via Death Valley, zo spaar je weer een dag uit die je elders kan inplannen. (ik denk ook dat MichelH het zo bedoelde zoals ik het hier schrijf)
Voor de rit van Grand Canyon naar LA zou ik niet naar Phoenix rijden. Wat mij betreft heb je hier drie mogelijkheden:

1)
- Grand Canyon - Sedona (eventueel via uitstapje Seligman)
- Sedona - LA : via prescott

2)
- Grand Canyon - 29 Palms : via route 66 (Seligman - Kingman - Oatman)
- 29 Palms - La : via Joshua Tree

3)
- Grand Canyon - LA rechtstreeks dan kan je die dag elders inplannen.

Wat jouw keuze wordt hangt af van jullie interesses. Wij deden zowel route 66 als Sedona (wel niet via Prescott) en dat kan je nalezen op dag 3 en 4 van onze reis op onze website.

Veel plezier
Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
JorisenLinda
Amerika-ontdekker

We wilden hier bij heel even laten weten dat wij gisterenavond de tickets rechtstreeks bij Continental Airlines hebben geboekt!Wij vliegen 30 mei 2010 van Brussel naar New York en dan van 2 juni door naar San Francisco, uiteindelijk zullen we op 22 juni terugvliegen naar Brussel.
We vonden zelf wel dat we dit voor een heel schapelijk prijsje hebben vastgelegd: we zijn voor 2 personen in totaal € 1056,28 kwijt!! :D
Dus de vluchten staan nu vast...nu gaan we weer lekker verder puzzelen om onze droomreis helemaal in te vullen...
Dus jullie kunnen de komende tijd weer wat reacties van ons verwachten met eventuele concretere vragen mbt onze reis!!
iedereen alvast bedankt voor de reacties... wij zijn al helemaal enthousiast en krijgen geen genoeg van dit forum!
keep up the good work !!
gr Joris en Linda
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Gefeliciteerd. Lijkt mij een goede prijs!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer