Dag From - To Activity Distance (km) Sleep Facility
Dag 1 Brussel - SF ; 0km ; Hotel
Dag 2 SF - SF ; 0km ; Hotel
1 volle dag is te weinig om SF fatsoenlijk te zien, al weet ik niet of dat je bedoeling is. Je kan wel de highlights doen (Lombard Street, Golden Gate, Fisherman's Wharf) EDIT: ik zie net dat je op het einde van de reis nog wat SF tijd voorzien hebt... goeie oplossing!
Dag 3 SF - Yosemite ; 310km ; Camping
Dag 4 Yosemite NP ; ; Camping
Ook hier zou ik nog een dag bijnemen als het de bedoeling is om in Yosemite NP te hiken of andere activiteiten (behalve vista's doen) te doen.
Dag 5 Yosemite - Lone Pine ;(Roadtrip via Tioga Pass) 322km ; Camping
Dag 6 Lone Pine - Las Vegas ;(Roadtrip via Death Valley) 364km ; Hotel
Goede opdeling van de rit, eventueel kun je Mono Lake meepikken. In Lone Pine valt er niet veel te beleven maar het is dan ook een verplichte tussenstop.
Dag 7 Las Vegas - Las Vegas ; Hotel
Dag 8 Las Vegas - Cedar City (?) ; (Visit Zion NP) 275km ; Motel
Tip: maak gebruik van de shuttle service in Zion, dit is gratis (en min of meer verplicht aangezien auto's verboden zijn in het park dacht ik). Op deze manier heb je de belangerijkste punten van de main canyon gezien.
Dag 9 Cedar City (?) - ? ; (Bryce Canyon NP) 253km ; Motel
Dag 10
(?) - Moab ; Roadtrip +
(?) 390km ; Camping
Dag 11 Moab ; (Visit Arches NP) 266km ; Camping
Dag 12 Moab ; (Visit Arches NP) ; Camping
Excellente planning! Behalve Arches kun je Canyonlands of Capitol Reef aandoen, keuze genoeg!
Dag 13 Moab - Page ; (via Monument Valley) 428km ; Motel
Dag 14 Page - Grand Canyon ; (Lake Powell) 428km ; Camping
?
Ik dacht dat je een bootje voor minimum 4 (6?) uur moest huren, best eens opzoeken.
Dag 15 Grand Canyon ; ;
?
Dag 16 Grand Canyon -
? ; (Grand Canyon + roadtrip) 219km ;
?
Tenzij je hikes gaat doen is een halve dag Grand Canyon genoeg, dus ik zou dag 15 laten wegvallen en ergens anders inpluggen (Yosemite?) Enkele voorstellen voor de rit op dag 16: verblijf in Kingman, Oatman (niet vanzelfsprekend) of Lake Havasu City, ongeveer halverwege tussen GC NP en LA.
Dag 17
? - Los Angels ; Visit city + shopping 400km ; Hotel
Dag 18 Los Angels - Pismo Beach ; City trip + Roadtrip 306km ; Camping
Dag 19 Pismo Beach - Big Sur ; Beach Day 200km ; Camping
Dag 20 Big Sur - SF ; Beach Day 233km ; Hotel
Prachtige opdeling van de kustroute!
Dag 21 SF- SF ; Shopping 0 ; Hotel
Dag 22 SF - Brussel ; Flight 0
Dag 23 Brussel ; Flight 0 [/color]
Al bij al een gevarieerde trip! Blij te zien dat er toch nog gekampeerd wordt 
Ik stel wel vragen bij de route tussen Grand Canyon - Los Angeles. Volgens mij is dit iets te druk... Je kan LA wel op een dag zien (tenzij je pretparken gaat doen) want zelf vond ik er niet zo veel aan.
Ik kan uit je plan afleiden dat het de bedoeling is op de kustroute te doen en daarom de route naar LA neemt. Zoals ik, en andere forumleden, reeds opmerkten, is dit een redelijk strak schema. Punten waar ik het krap zie worden zijn: Yosemite NP, Zion/Bryce NP. Plaatsen waar je (meer dan) voldoende tijd hebt ingecalculeerd zijn volgens mij: Grand Canyon en Moab.