Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
route Las Vegas - San Francisco
route Las Vegas - San Francisco
Op 16 september vertrekken wij in Las Vegas, de bedoeling is om dan via Death Valley, Yosemite... op 19 september in SF aan te komen.
Iemand suggesties qua overnachtingen, bezienswaardigheden, route, verdeling... ? We zouden graag een spookstadje zoals Bodie meepikken ook.
Alvast bedankt !
Iemand suggesties qua overnachtingen, bezienswaardigheden, route, verdeling... ? We zouden graag een spookstadje zoals Bodie meepikken ook.
Alvast bedankt !

- Jostravels
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: route Las Vegas - San Francisco
Eigenlijk kan ik met dat aantal dagen maar 1 planning bedenken:
16/9 Las Vegas - Death Valley (Stovepipe wells of Furnace creek)
17/9 Death Valley - Yosemite
18/9 Yosemite
19/9 Yosemite - San Francisco
Op de 17e zou je dan nog Bodie in moeten passen maar dat wordt wel een lange dag.
Heb je al gekeken of er in Death Valley nog overnachtingensmogelijkheden zijn? Anders verandert de zaak en zou je de 16e nog iets verder kunnen doorrijden zodat je de 17e tijd hebt om Bodie te doen. mMar overnachten in DV is zo bijzonder dat ik persoonlijk daar Bodie voor zou willen opgeven.
Overnachtingen in Yosemite zelf gaan op zo'n korte termijn niet meer lukken ben ik bang, dus dat wordt iets in de buurt...
16/9 Las Vegas - Death Valley (Stovepipe wells of Furnace creek)
17/9 Death Valley - Yosemite
18/9 Yosemite
19/9 Yosemite - San Francisco
Op de 17e zou je dan nog Bodie in moeten passen maar dat wordt wel een lange dag.
Heb je al gekeken of er in Death Valley nog overnachtingensmogelijkheden zijn? Anders verandert de zaak en zou je de 16e nog iets verder kunnen doorrijden zodat je de 17e tijd hebt om Bodie te doen. mMar overnachten in DV is zo bijzonder dat ik persoonlijk daar Bodie voor zou willen opgeven.
Overnachtingen in Yosemite zelf gaan op zo'n korte termijn niet meer lukken ben ik bang, dus dat wordt iets in de buurt...
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
Re: route Las Vegas - San Francisco
Ik zou de route net als Jos plannen maar inderdaad naar Lone Pine rijden de eerste dag. Reken erop dat het bezoek aan Bodie vanaf Lee Vining en terug ongeveer 3 uur gaat duren en dan moet je Tioga Pass nog over. Het is allemaal wel mogelijk natuurlijk. Yosemite-San Francisco is 4-5 uur rijden afhankelijk van de drukte.
Yeehaw
Yeehaw
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 2208 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne